eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilga › Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ulicy Nadrzeczna w Wildze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-19

Ogłoszenie nr 510197918-N-2019 z dnia 19-09-2019 r.

Urząd Gminy w Wildze: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ulicy Nadrzeczna w Wildze

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 579380-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540163866-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy w Wildze, Krajowy numer identyfikacyjny 55122000000000, ul. ul. Warszawska 38, 08-470 Wilga, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 256 853 070, e-mail ugwilga@interia.pl, faks 256 853 071.
Adres strony internetowej (url): http://www.e-bip.pl/Start/13/PublicOrders

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ulicy Nadrzeczna w Wildze

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ulicy Nadrzeczna w Wildze. Zakres zamówienia obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej w układzie grawitacyjnym. Zakres robót obejmuje: - odcinek sieci grawitacyjnej - od studni SS5 do PS-1 i SS17 do SS2. Sieć kanalizacyjną grawitacyjną zaprojektowano z rur litych PVC SN8 o średnicy 200 mm długość L= 313,5 m. na trasie kanału zaprojektowano studnie inspekcyjne PVC o śr. 1000 mm w ilości 3 szt. śr. 600 mm w ilości 6 szt. śr. 425 mm w ilości 6szt. przykrytych włazem żeliwnym typu ciężkiego kl. D 400kN w terenach komunikacyjnych montowanych na betonowych pierścieniach lub płytach odciążających oraz kl. D 150kN w terenach zielonych. Zamówienie obejmuje również odwodnienie wykopów, dokumentację z inspekcji rur kamerą oraz inwentaryzację geodezyjną powykonawczą zadania. W trakcie przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest szczególnie starannie przeanalizować dokumentację określającą zakres prac. Szczegółowy zakres robót a także warunki realizacji zadania określa przedmiar robót i plan sytuacyjny stanowiący załącznik do SIWZ, oraz wzór umowy, na podstawie których Wykonawcy zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia mediów we własnym zakresie. 1.1. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia z należytą starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SIWZ (z załącznikami), obowiązującymi przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2017, poz. 1332 ze zm.), zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przejętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy oraz ustaleniami z Zamawiającym. 1.2. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w taki sposób, by nie wystąpiły żadne uszkodzenia istniejących obiektów, w tym infrastruktury technicznej istniejącej (nadziemnej i podziemnej), zlokalizowanych na terenie placu budowy i w jego otoczeniu. W przypadku wystąpienia uszkodzeń infrastruktury Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury. 1.3. Do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń w I gatunku, zakupionych u producentów, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarze robót. 1.4. Wszystkie zastosowane wyroby budowlane muszą spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących wymagania Normy Europejskich PN-EN (normy zharmonizowane). 1.5. Zamawiający informuje, że w myśl zapisów ustawy o ochronie przyrody z dnia 16 kwietnia 2014r. (t. j. Dz. U. 2018 poz. 142) zabrania się składowania materiałów budowlanych w tym: kostki, żwiru, asfaltu, ziemi lub innych materiałów w obrębie systemu korzeniowego drzew, powodując tym zagęszczenie gruntu i zasypywanie szyi korzeniowej drzew co jest szkodliwe i doprowadza do ich zamierania w kolejnych latach. 1.6. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwe eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwe akustycznie technologii prowadzenia robót. 1.7. Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu wraz z uporządkowaniem terenów przyległych. 1.8. Wykonawca po wybudowaniu obiektu zobowiązany będzie wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą przez uprawnionego geodetę. 2) Użyte w SIWZ oraz w dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ zapisy opisujące przedmiot zamówienia nie mają na celu naruszenia art. 29, 30, 30a ustawy Pzp. Nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą jedynie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno-użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązania, nie są one w żaden sposób wiążące przyszłego Wykonawcę do ich stosowania a jedynie przykładowe. 2.1 Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych od materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji. 2.2 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów, maszyn i urządzeń, za montaż i uruchomienie, za ich zgodność z dokumentacją projektową, wymaganiami specyfikacji technicznych, programem zapewnienia jakości. Roboty oraz zastosowane materiały, maszyny, urządzenia i wyposażenie muszą: a) gwarantować osiągnięcie wymaganych parametrów technologicznych określonych w dokumentacji, b) być objęte gwarancją jakości przez okres minimum 3 lat. 2.3 Dopuszcza się zamienne rozwiązania w oparciu o produkty innych producentów pod warunkiem: a) Spełnienia tych samych lub wyższych właściwości technicznych, b) Przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty). 2.4 Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów i urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości) oraz dokumentację techniczno-ruchową. 2.5 Jakiekolwiek Normy/Przepisy Techniczne użyte w dokumentach i projektach budowlanych, i wykonawczych powinny być traktowane jako Polskie Normy/Przepisy Techniczne lub odpowiednie Europejskie lub Międzynarodowe Normy/Przepisy Techniczne w stopniu którym są dopuszczalne w świetle obowiązującego prawa polskiego. 2.6 W projektach budowlanych i wykonawczych, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót w przedmiarach robót do przywołanych norm oraz technicznych systemów odniesienia dodaje się zdanie "dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym". 2.7 W każdym przypadku, gdy dokumentacja opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych (marek), patentów lub pochodzenia (producenta), to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważne".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45231300-8


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45232410-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 158951.57
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU HYDROMIX Sebastian Piętka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Stara Huta 45
Kod pocztowy: 08-410
Miejscowość: Garwolin
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 195510.43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 195510.43
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 238073.02
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.