To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-19
Ogłoszenie nr 510197856-N-2019 z dnia 19-09-2019 r.
Zespół Szkół Leśnych w Biłgoraju: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni internatu Zespołu szkół Leśnych w Biłgoraju
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 571033-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Leśnych w Biłgoraju, Krajowy numer identyfikacyjny 12434000000000,
ul. Polna
3,
23-400
Biłgoraj, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
846 880 797, e-mail
sekretariat@zslbilgoraj.pl, faks
846 867 486.
Adres strony internetowej (url): www.zslbilgoraj.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Szkoła publiczna podległa administracji rządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni internatu Zespołu szkół Leśnych w Biłgoraju
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZSL.2241-1/PN/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni internatu Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju. Opis przedmiotu zamówienia z dokładnym wyszczególnieniem zamawianych produktów przedstawia - "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia" ( załącznik nr 1 do SIWZ). Podane ilości zamawianych produktów są ilościami szacunkowymi. Dostarczone towary powinny posiadać handlowy dokument identyfikacyjny (HDI), wszelkie wymagane na terenie całego kraju atesty, oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu, informację o dacie wyprodukowania, warunkach przechowywania, terminie przydatności do spożycia, opisy identyfikacyjne na dostarczanych produktach zgodnie z wymogami HACCP.Wykonawca zobowiązuje się: - dostarczać produkty zgodnie z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikami do SIWZ stosownie dla właściwej części zamówienia (Pakietu),- dostarczać produkty, które są dopuszczone do sprzedaży,- w zależności od rodzaju asortymentu dostarczać je w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, oznakowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami,- dostarczać produkty pierwszego gatunku,- dostarczać produkty świeże, czyste, niezabrudzone, nieuszkodzone mechanicznie, nie wykazujące oznak nieświeżości lub zepsucia, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w PN, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy przydatności do spożycia, nie krótsze niż połowa okresu określonego przez producenta.- dostarczać zamówienie własnym transportem dostosowanym do przewozu artykułów spożywczych, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich jakości zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych, - wnosić przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie - zagwarantować dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami "dobrej praktyki higienicznej" (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu),- dostarczać towar sukcesywnie w ilości i asortymencie zgodnym z zamówieniami częściowymi składanymi przez osobę upoważnioną, telefonicznie bądź pisemnie wg cen określonych w formularzach cenowych, w terminie wskazanym przez Zamawiającego - termin płatności faktury minimum 21 dni. Wszystkie stwierdzone po odbiorze i zgłoszone przez Zamawiającego wady jakościowe lub odstępstwa asortymentowe zamówionych artykułów spożywczych zobowiązują Wykonawcę do bezpłatnej wymiany wadliwych artykułów na wolne od wad w ciągu 3 godzin od telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia zastrzeżeń jakościowych towaru. Zwrot złej jakości towaru i dostarczenie towaru wolnego od wad lub wymiana asortymentu zamówienia niezgodnego ze złożonym zamówieniem na właściwy następuje na koszt Wykonawcy Zamówienia będą składane telefonicznie, według aktualnych potrzeb żywieniowych Zamawiającego. W trakcie trwania umowy Zamawiający może żądać od Dostawcy decyzji właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia, lub dokumentu potwierdzającego stosowanie systemu HACCP. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy, nie rodzi roszczeń o zakup niezrealizowany w okresie obowiązywania umowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części: 1. WARZYWA I OWOCE 2. MIĘSO, PRODUKTY MIĘSNE I WĘDLINY 3. PRODUKTY RYBNE I MROŻONKI 4. PRODUKTY MLECZERSKIE 5. JAJA 6. PIECZYWO, PRODUKTY PIEKARNICZE 7. PRODUKTY SPOŻYWCZE
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 03100000-2
Dodatkowe kody CPV: 03200000-3, 15100000-9, 15200000-0, 15300000-1, 15400000-2, 15500000-3, 15600000-4, 15800000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: WARZYWA I OWOCE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
61961.09
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FHU ARTA Szal, Wojtas Spólka jawna Kąty 55c, 37-405 Jarocin
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
92479.98
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: MIĘSO, PRODUKTY MIĘSNE I WĘDLINY |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
133705.10
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TOMAR Hurtownia Wedlin s.c. Tomasz Duszejko, Leszek korol
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
151937.61
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: PRODUKTY RYBNE I MROŻONKI |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16618.13
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa Delfin Sp. J. Michniak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18740.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: PRODUKTY MLECZARSKIE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40485.72
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: OKRĘGOWA SPÓLDZIELNIA MLECZARSKA w Stalowej Woli
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
38214.58
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: JAJA |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9523.81
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: FHU ARTA Szal, Wojtas Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7980.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: PIECZYWO, PRODUKTY PIEKARNICZE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
34213.75
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: PIEKARNIA TARNOGRÓD sp. z o.o. sp.k
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32371.61
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: PRODUKTY SPOŻYWCZE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
58416.17
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALMAX- Dystrybucja Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
64039.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Zakup i dostawa spycharki gąsienicowej do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Korczowie
- Rewitalizacja Parku Pałacowego Rożnówka w Biłgoraju.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Biłgoraju
- Realizacja zajęć praktycznych "Nauka jazdy samochodem" w zakresie prawa jazdy kategorii B dla 109 uczniów Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju
- Rozbudowa i nadbudowa budynku garażowego wraz ze zmianą konstrukcji dachu
- Modernizacja ogrodzenia cmentarza komunalnego przy ul. Lubelskiej
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na 10 zadań
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Przedszkoli Nr 1 w Białymstoku
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawy różnych produktów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Inżynierii Środowiska w Toruniu
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łączniku
- Sukcesywne dostawy warzyw, owoców i jajek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.