eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stryków › Wykonanie robót termomodernizacyjnych na budynku Urzędu Miejskiego w Strykowie w ramach zadania inwestycyjnego pn."Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Stryków"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-18

Ogłoszenie nr 510197103-N-2019 z dnia 18-09-2019 r.

Gmina Stryków: Wykonanie robót termomodernizacyjnych na budynku Urzędu Miejskiego w Strykowie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Stryków"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR).

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 566892-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Stryków, Krajowy numer identyfikacyjny 47205783300000, ul. ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 427 198 002, e-mail strykow@strykow.pl, faks 427 198 193.
Adres strony internetowej (url): www.strykow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót termomodernizacyjnych na budynku Urzędu Miejskiego w Strykowie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Stryków"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.271.38.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót termomodernizacyjnych na budynku Urzędu Miejskiego w Strykowie, ul. Kościuszki 27. Głównym celem inwestycji jest poprawa parametrów technicznych, charakterystyki energetycznej i walorów wizualno-użytkowych istniejącego budynku oraz dostosowanie jego parametrów do obowiązujących norm i przepisów. Zakres robót termomodernizacyjnych przewidzianych do wykonania: ? prace przygotowawcze: demontaż obróbek blacharskich, demontaż rur spustowych i rynien, demontaż instalacji odgromowej, demontaż elementów zamontowanych na elewacji i dachu, częściowe skucie tynku. Rozebranie części chodnika i opaski wokół budynku na szerokości 1 m od budynku, demontaż podjazdu przy wejściu bocznym do budynku, demontaż zadaszenia nad wejściem głównym; ? ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem EPS 70 - 040 o grubości 14cm, metodą bezspoinową, wykończenie tynkiem i farbą silikosanową w kolorach nawiązujących do obecnej kolorystyki budynku; ? ocieplenie ścian zewnętrznych przy gruncie i ścian piwnic polistrynem ekstrudowym o współczynniku przewodzenia ciepła nie większym niż l = 0,040 W/mK i grubości 14cm, metodą bezspoinową po uprzednim zaizolowaniu powierzchni pionowych i poziomych masą bitumiczną. Izolację ścian zewnętrznych przy gruncie zabezpieczyć matami drenarskimi; ? ocieplenie stropodachu laminowanymi papą dachowymi płytami styropianowymi EPS 100-038 o grubości 15 cm wraz z wykonaniem nowego pokrycia dachu papą termozgrzewalną (z wykorzystaniem papy podkładowej i papy wierzchniego krycia o grubości całkowitej min. 7,4 mm) oraz wymianą wyłazu dachowego na izolowany termicznie o współczynniku przenikania ciepła U=0,45W/m2K; ? wykonanie nowych obróbek dekarskich blachą o grubości min. 0,6 mm wszystkich elementów dachu (podpórek, sztyc, słupów, odgromników, kominków wentylacyjnych, murków kominów klap dymowych, attyk itp.); ? wymiana starych drzwi zewnętrznych na nowe o współczynniku przenikania ciepła U = 1,5 W/(m2K); ? wymiana starych okien na nowe wyposażone w nawiewniki okienne higrosterowane: o współczynniku przenikania ciepła U=1,1 W/(m2K); ? prace wykończeniowe: odtworzenie opaski wokół budynku (częściowo kostka brukowa, częściowo nawierzchnia betonowa), montaż nowego daszku z poliwęglanu nad wejściem bocznym, montaż elementów na elewacji i dachu, montaż instalacji odgromowej budynku.W ramach robót należy wyczyścić daszek z wkładu poliwęglanowego nad wejściem głównym do budynku ( rama zadaszenia będzie wymagała wyczyszczania i malowania); ? wykonanie instalacji fotowoltaicznej składającej się z 23 sztuk polikrystalicznych paneli fotowoltaicznych o mocy wyjściowej 6,1 kW zgodnie z projektem technicznym stanowiącą załącznik do SIWZ. Zakres robót modernizacji oświetlenia: ? modernizacja instalacji oświetlenia podstawowego poprzez zainstalowanie 178 punktów świetlnych - opraw oświetleniowych z energooszczędnymi źródłami światła typu LED. Zakres robót objętych postępowaniem obejmuje również wykonanie robót remontowych budynku: ? w ramach robót wykończeniowych konieczne jest wykonanie odwodnienia dachu rynnami spustowymi do gruntu z zastosowaniem osadnika rynny z rewizją i czyszczakiem oraz rur perforowanych odprowadzających wody deszczowe na teren nie utwardzonej części działki; ? w ramach robót budowlanych należy wykonać roboty naprawcze ścianki oporowej z wykorzystaniem materiałów odzyskanych z demontażu podjazdu przy wejściu bocznym do budynku; ? w zakresie przedmiotu zamówienia znajduje się również przebudowa wejścia bocznego do budynku polegające na rozbiórce murku, demontażu pokrycia terakoty z powierzchni spocznika i schodów, demontaż i ponowny montaż barierek bocznych wg oddzielnego opracowania stanowiącego załącznik do SIWZ; ? W ramach robót budowlanych należy dostarczyć i zamontować 4 szt. zewnętrznych lamp ledowych (wraz z podłączeniem). Zakres robót objętych zamówieniem ujęty jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik do SIWZ. Prace powinny zostać wykonane zgodnie z w/w dokumentami, sztuką budowlaną i przepisami prawa. Oferta musi uwzględniać koszty robót towarzyszących związanych bezpośrednio z wykonywanymi robotami tj.: wszelkie koszty związane z transportem, zaangażowaniem sprzętu, zużycia mediów, organizacją placu budowy, obsługą geodezyjną budowy, wykonania wszystkich sprawdzeń i prób. Wykonawca jest zobowiązany do samodzielnej oceny zakresu i ilości robót oraz ilości użytych materiałów przed złożeniem oferty. Przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Zaleca się, aby wykonawca przed złożeniem oferty sprawdził przedmiar robót z dokumentacją projektową, dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się z zakresem zamówienia. W przypadkach ewentualnych rozbieżności powinien zwrócić się o wyjaśnienie powstałych nieścisłości. Obowiązek ten spoczywa na Wykonawcach. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót. Realizowane roboty będą prowadzone w czynnym budynku Urzędu Miejskiego w Strykowie. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia terenu prowadzonych robót przed dostępem osób trzecich i na bieżąco informować użytkownika o utrudnieniach związanych z realizacją prac. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia prac zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności przestrzegania warunków bezpieczeństwa pracy. Wykonawca po zakończeniu robót ma obowiązek doprowadzenia terenu prowadzonych robót do porządku oraz usunięcia wszelkich pozostałości po pracach budowlanych. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie nadzoru przez kierownika budowy. Kierownik budowy zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów potwierdzających wymagane parametry materiałów. Szczegółowy zakres robót i ich ilość przedstawiono w załączonych przedmiarach. Roboty prowadzone będą na podstawie przyjętego bez uwag zgłoszenia zamiaru prowadzenia prac. Oferta musi uwzględniać koszty zakupu wszystkich materiałów i urządzeń, organizację i zabezpieczenie placu budowy. Oznaczenie wg CPV: 45.00.00.00 -7 - roboty budowlane CPV:45.30.00.00 -0 - roboty instalacyjne w budynkach CPV:45.40.00.00 -1 - roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych CPV: 45.11.13.00-1 - roboty rozbiórkowe Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez wykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.). Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które przy realizacji przedmiotowego zadania będą wykonywać następujące czynności: - prace budowlane: tynkowanie, roboty malarskie, roboty dekarskie, roboty dociepleniowe, roboty elektryczne, - obsługa mechanicznego i elektrycznego sprzętu na budowie. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om wraz ze wskazaniem danych kontaktowych podwykonawcy i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45400000-1, 45111300-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 640755.13
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.U.H. Marek Piotr Szpruch
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Długa 6
Kod pocztowy: 95-100
Miejscowość: Zgierz
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 716167.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 716167.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 793757.13
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.