To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-18
Ogłoszenie nr 510197103-N-2019 z dnia 18-09-2019 r.
Gmina Stryków: Wykonanie robót termomodernizacyjnych
na budynku Urzędu Miejskiego w Strykowie w ramach zadania inwestycyjnego
pn.: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Stryków"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR).
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 566892-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Stryków, Krajowy numer identyfikacyjny 47205783300000,
ul. ul. Kościuszki
27,
95-010
Stryków, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
427 198 002, e-mail
strykow@strykow.pl, faks
427 198 193.
Adres strony internetowej (url): www.strykow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót termomodernizacyjnych na budynku Urzędu Miejskiego w Strykowie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Stryków"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZP.271.38.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót termomodernizacyjnych na budynku Urzędu Miejskiego w Strykowie, ul. Kościuszki 27. Głównym celem inwestycji jest poprawa parametrów technicznych, charakterystyki energetycznej i walorów wizualno-użytkowych istniejącego budynku oraz dostosowanie jego parametrów do obowiązujących norm i przepisów. Zakres robót termomodernizacyjnych przewidzianych do wykonania: ? prace przygotowawcze: demontaż obróbek blacharskich, demontaż rur spustowych i rynien, demontaż instalacji odgromowej, demontaż elementów zamontowanych na elewacji i dachu, częściowe skucie tynku. Rozebranie części chodnika i opaski wokół budynku na szerokości 1 m od budynku, demontaż podjazdu przy wejściu bocznym do budynku, demontaż zadaszenia nad wejściem głównym; ? ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem EPS 70 - 040 o grubości 14cm, metodą bezspoinową, wykończenie tynkiem i farbą silikosanową w kolorach nawiązujących do obecnej kolorystyki budynku; ? ocieplenie ścian zewnętrznych przy gruncie i ścian piwnic polistrynem ekstrudowym o współczynniku przewodzenia ciepła nie większym niż l = 0,040 W/mK i grubości 14cm, metodą bezspoinową po uprzednim zaizolowaniu powierzchni pionowych i poziomych masą bitumiczną. Izolację ścian zewnętrznych przy gruncie zabezpieczyć matami drenarskimi; ? ocieplenie stropodachu laminowanymi papą dachowymi płytami styropianowymi EPS 100-038 o grubości 15 cm wraz z wykonaniem nowego pokrycia dachu papą termozgrzewalną (z wykorzystaniem papy podkładowej i papy wierzchniego krycia o grubości całkowitej min. 7,4 mm) oraz wymianą wyłazu dachowego na izolowany termicznie o współczynniku przenikania ciepła U=0,45W/m2K; ? wykonanie nowych obróbek dekarskich blachą o grubości min. 0,6 mm wszystkich elementów dachu (podpórek, sztyc, słupów, odgromników, kominków wentylacyjnych, murków kominów klap dymowych, attyk itp.); ? wymiana starych drzwi zewnętrznych na nowe o współczynniku przenikania ciepła U = 1,5 W/(m2K); ? wymiana starych okien na nowe wyposażone w nawiewniki okienne higrosterowane: o współczynniku przenikania ciepła U=1,1 W/(m2K); ? prace wykończeniowe: odtworzenie opaski wokół budynku (częściowo kostka brukowa, częściowo nawierzchnia betonowa), montaż nowego daszku z poliwęglanu nad wejściem bocznym, montaż elementów na elewacji i dachu, montaż instalacji odgromowej budynku.W ramach robót należy wyczyścić daszek z wkładu poliwęglanowego nad wejściem głównym do budynku ( rama zadaszenia będzie wymagała wyczyszczania i malowania); ? wykonanie instalacji fotowoltaicznej składającej się z 23 sztuk polikrystalicznych paneli fotowoltaicznych o mocy wyjściowej 6,1 kW zgodnie z projektem technicznym stanowiącą załącznik do SIWZ. Zakres robót modernizacji oświetlenia: ? modernizacja instalacji oświetlenia podstawowego poprzez zainstalowanie 178 punktów świetlnych - opraw oświetleniowych z energooszczędnymi źródłami światła typu LED. Zakres robót objętych postępowaniem obejmuje również wykonanie robót remontowych budynku: ? w ramach robót wykończeniowych konieczne jest wykonanie odwodnienia dachu rynnami spustowymi do gruntu z zastosowaniem osadnika rynny z rewizją i czyszczakiem oraz rur perforowanych odprowadzających wody deszczowe na teren nie utwardzonej części działki; ? w ramach robót budowlanych należy wykonać roboty naprawcze ścianki oporowej z wykorzystaniem materiałów odzyskanych z demontażu podjazdu przy wejściu bocznym do budynku; ? w zakresie przedmiotu zamówienia znajduje się również przebudowa wejścia bocznego do budynku polegające na rozbiórce murku, demontażu pokrycia terakoty z powierzchni spocznika i schodów, demontaż i ponowny montaż barierek bocznych wg oddzielnego opracowania stanowiącego załącznik do SIWZ; ? W ramach robót budowlanych należy dostarczyć i zamontować 4 szt. zewnętrznych lamp ledowych (wraz z podłączeniem). Zakres robót objętych zamówieniem ujęty jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik do SIWZ. Prace powinny zostać wykonane zgodnie z w/w dokumentami, sztuką budowlaną i przepisami prawa. Oferta musi uwzględniać koszty robót towarzyszących związanych bezpośrednio z wykonywanymi robotami tj.: wszelkie koszty związane z transportem, zaangażowaniem sprzętu, zużycia mediów, organizacją placu budowy, obsługą geodezyjną budowy, wykonania wszystkich sprawdzeń i prób. Wykonawca jest zobowiązany do samodzielnej oceny zakresu i ilości robót oraz ilości użytych materiałów przed złożeniem oferty. Przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Zaleca się, aby wykonawca przed złożeniem oferty sprawdził przedmiar robót z dokumentacją projektową, dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się z zakresem zamówienia. W przypadkach ewentualnych rozbieżności powinien zwrócić się o wyjaśnienie powstałych nieścisłości. Obowiązek ten spoczywa na Wykonawcach. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót. Realizowane roboty będą prowadzone w czynnym budynku Urzędu Miejskiego w Strykowie. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia terenu prowadzonych robót przed dostępem osób trzecich i na bieżąco informować użytkownika o utrudnieniach związanych z realizacją prac. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia prac zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności przestrzegania warunków bezpieczeństwa pracy. Wykonawca po zakończeniu robót ma obowiązek doprowadzenia terenu prowadzonych robót do porządku oraz usunięcia wszelkich pozostałości po pracach budowlanych. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie nadzoru przez kierownika budowy. Kierownik budowy zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów potwierdzających wymagane parametry materiałów. Szczegółowy zakres robót i ich ilość przedstawiono w załączonych przedmiarach. Roboty prowadzone będą na podstawie przyjętego bez uwag zgłoszenia zamiaru prowadzenia prac. Oferta musi uwzględniać koszty zakupu wszystkich materiałów i urządzeń, organizację i zabezpieczenie placu budowy. Oznaczenie wg CPV: 45.00.00.00 -7 - roboty budowlane CPV:45.30.00.00 -0 - roboty instalacyjne w budynkach CPV:45.40.00.00 -1 - roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych CPV: 45.11.13.00-1 - roboty rozbiórkowe Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez wykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.). Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które przy realizacji przedmiotowego zadania będą wykonywać następujące czynności: - prace budowlane: tynkowanie, roboty malarskie, roboty dekarskie, roboty dociepleniowe, roboty elektryczne, - obsługa mechanicznego i elektrycznego sprzętu na budowie. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om wraz ze wskazaniem danych kontaktowych podwykonawcy i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45400000-1, 45111300-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
640755.13
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.U.H. Marek Piotr Szpruch
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
716167.51
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI STRYKÓW
więcej: przetargi STRYKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.