eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › REMONT OGRODZENIA I MURÓW WEWNĘTRZNYCH LATARNI MORSKIEJ W GĄSKACH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-18

Ogłoszenie nr 510196927-N-2019 z dnia 18-09-2019 r.

Urząd Morski w Słupsku: REMONT OGRODZENIA I MURÓW WEWNĘTRZNYCH LATARNI MORSKIEJ W GĄSKACH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 586215-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Morski w Słupsku, Krajowy numer identyfikacyjny 14502300000000, ul. Al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 428 406, e-mail zp@umsl.gov.pl, faks 059 8428406, 8412443.
Adres strony internetowej (url): http://www.umsl.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT OGRODZENIA I MURÓW WEWNĘTRZNYCH LATARNI MORSKIEJ W GĄSKACH

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 3510/I/20/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Rozdział 2. SIWZ OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest remont ogrodzenia i murów wewnętrznych latarni morskiej w Gąskach 2.2.Przedmiot zamówienia, zgodnie z potrzebami Urzędu Morskiego w Słupsku przewiduje się wykonanie następujących robót: 2.2.1. dezynfekcję zabrudzonych i osłabionych murów latarni i ogrodzenia (wraz z budynkiem maszynowni); 2.2.2. wzmocnienie lub podklejenie znacznie osłabionych historycznych cegieł i zapraw; 2.2.3. usunięcie z elewacji latarni lakieru poliestrowego (PE) z lica cegieł i spoin oraz resztek warstw bitumicznych; 2.2.4. usunięcie z ogrodzenia latarni wtórnych, niewłaściwych mas klejowych, zapraw i zacierek cementowych oraz cementowo-wapiennych; 2.2.5. oczyszczanie powierzchni ścian, sklepień ościeży okiennych, wnęk łukowych i detali architektonicznych we wnętrzu latarni; 2.2.6. uporządkowanie przebiegu przewodów we wnętrzu latarni 2.2.7. usunięcie silnie osłabionej i spudrowanej warstwy cegieł oryginalnych, słabiej wypalonych, porażonych przez bakterie, ze ścian, wnęk/ościeży oraz detali architektonicznych we wnętrzu latarni; 2.2.8. usunięcie z ogrodzenia i wnętrza latarni zniszczonych cegieł historycznych; 2.2.9. przemurowanie muru ogrodzeniowego z cegły pełnej - ostatnią warstwę cegieł przykryć czapką betonową 2.2.10. odsalanie obszarów murów o podwyższonym zasoleniu; 2.2.11. stabilizację pęknięć i rozwarstwień w murach; 2.2.12. przygotowanie i gruntowanie podłoża, 2.2.13. uzupełnienie brakujących wątków ceglanych; 2.2.14. uzupełnianie ubytku w cegłach, 2.2.15. oczyszczenie i uzupełnienie spoiny płyt kamiennych galerii; 2.2.16. wymianę zniszczonych, spękanych i wtórnych fug do głębokości min. 1,5 cm, zarówno w obszarze zrekonstruowanych fragmentów jak i w części oryginalnej; 2.2.17. konserwację tynków i pobiał wraz z dekoracją malarską (zabiegi te muszą być wykonane po skutecznym odsoleniu murów wewnętrznych latarni); 2.2.18. scalenie kolorystyczne uzupełnień, 2.2.19. wymianę lub renowację i uzupełnianie stolarki drzwiowej; 2.2.20. oczyszczenie i zabezpieczenie skorodowanych, metalowych elementów w murach latarni i laterny; 2.2.21. wymiana oraz uzupełnienie uszkodzonych elementów balustrady i pochwytów; 2.2.22. zapewnienie drożności otworów wentylacyjnych w laternie; 2.2.23. posadzkę betonową w przedsionku wykonać jako antypoślizgową 2.2.24. impregnację biobójcza, 2.2.25. impregnację przeciwsolną; 2.2.26. hydrofobizację powierzchni ceglanych; 2.2.27. remont budynku dyżurki (z dociepleniem) latarnika; 2.2.28. docieplenie dyżurki z wykonaniem okładziny tynku od strony drogi w formie analogicznej do muru (płytki cegłopodobne); 2.2.29. uszczelnienie przeciw przesiąkom wody pomiędzy łazienką a innymi pomieszczeniami. 2.2.30. magazynowi paliw (maszynowni) - przywrócić pierwotny wygląd; 2.2.31. wykonanie projektu kotłowni (w maszynowni) i ciepłociągu zasilającego dyżurkę latarnika (konserwatora) i biuro inspektora OOW wraz z wykonaniem ogrzewania. 2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Projekcie budowlanym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Programie prac konserwatorskich stanowiących odpowiednio załączniki nr 8, 9 i 11 do SIWZ. Pomocniczy opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, został zawarty w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 2.4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych niż przewidziane w Projekcie budowlanym, w STWiORB oraz w programie prac konserwatorskich z zachowaniem tych samych parametrów oraz właściwości technicznych i jakościowych, jakie zostały wskazane w Projekcie budowlanym oraz w STWiORB po zatwierdzeniu ich przez autora programu prac konserwatorskich i inspektora nadzoru . 2.5. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w Projekcie budowlanym oraz w STWiORB za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia, po wcześniejszym uzgodnieniu z Projektantem i po zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 2.6. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). 2.7. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP w powiązaniu z art. 36 ust. 2 pkt. 8a tejże ustawy, stawia następujące wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 2.7.1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących prace budowlane, prace konserwatorskie i renowacyjne na budynku latarni pod nadzorem kierownika budowy, kierownika prac konserwatorskich lub renowatora zabytków, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem". 2.7.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ - wzorze umowy. 2.8. Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45212350-4 Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45261900-3 Naprawa i konserwacja dachów

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45212350-4, 45261900-3, 45262500-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 460040.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Galeria Czystości
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Poznańska 70
Kod pocztowy: 64-920
Miejscowość: Piła
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 557986.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 557986.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 557986.49
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.