To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-18
Ogłoszenie nr 510196665-N-2019 z dnia 18-09-2019 r.
Gmina Limanowa: Zakup koparki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 588922-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Limanowa, Krajowy numer identyfikacyjny 49189236300000,
ul. ul. Matki Boskiej Bolesnej
18 B,
34-600
Limanowa, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48 18 337 22 52, e-mail
sekretariat@gminalimanowa.pl, faks
+48 18 337 13 37.
Adres strony internetowej (url): www.bip.malopolska.pl/uglimanowa
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup koparki
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Or.271.19.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej i gotowej do pracy koparko -ładowarki (rok produkcji 2019). 1.Specyfikacja techniczna koparko - ładowarki: 1) koparko - ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym, 2) masa eksploatacyjna maszyny minimum 8650 kg, 3) silnik wysokoprężny o pojemności maksymalnie 3,5l, turbodoładowany o mocy maksymalnej netto minimum 110 KM spełniający normę emisji spalin TIER 4, bez zastosowania filtra cząstek stałych "DPF", 4) napęd koparko - ładowarki na dwie osie z możliwością wyboru napędu na jedną oś, 5) koła jezdne: przednie minimum 18" i tylne o rozmiarze minimum 28", 6) blokada dyferencjału na tylnej osi 100%, 7) skrzynia biegów manualna lub półautomatyczna, minimum cztery biegi do przodu i trzy biegi do tyłu, 8) 2 niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny z układem wspomagania, 9) układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o wydajności minimum 165 litrów/min i maksymalnym ciśnieniu roboczym 205 bar, 10) stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie, 11) ogrzewana i wentylowana kabina operatora z obrotowym fotelem, spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS z poziomem hałasu w kabinie do 78 dB, 12) zbiornik paliwa o pojemności minimum 130 litrów. 2. Osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki: 1) sterowanie ramieniem ładowarkowym za pomocą joysticka, 2) musi posiadać system zapewniający samo-poziomowanie łyżki ładowarkowej oraz układ stabilizacji łyżki typu RIDE CONTROL, 3) łyżka ładowarkowa wielofunkcyjna 4 w 1 z widłami do palet, 4) pojemność łyżki ładowarki minimum 1,00 m3, 5) wysokość do sworznia obrotu łyżki minimum 3,4 m, 6) udźwig łyżki ( na środku ciężkości łyżki ) minimum 4 600 kg. 3. Osprzęt koparkowy koparko - ładowarki: 1) sterowanie ramieniem koparkowym za pomocą dźwigni hydraulicznych, 2) możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego, 3) wyposażona w szybkozłącze mechaniczne do szybkiej zmiany łyżek, 4) łyżki koparkowe montowane na szybkozłączu o szerokości 300 mm i 600 mm, 5) łyżka skarpowa o szerokości 1500 mm montowana na szybkozłączu, 6) ramię koparkowe o zmiennej długości (z wysuwem teleskopowym), 7) głębokość kopania minimum 5,40 m, 8) instalacja hydrauliczna do młota. 4. Wymagania dodatkowe: 1) gwarancja na oferowaną koparko-ładowarkę musi wynosić co najmniej 12 miesięcy bez limitu motogodzin, 2) dostawca powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej koparko- ładowarki, 3) oferowana koparko- ładowarka musi być wyposażona w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego, apteczki, skrzynki narzędziowej, oraz instrukcji obsługi w języku polskim i katalogu części zamiennych, 4) oferowana maszyna musi posiadać certyfikat "CE". II. POZOSTAŁE INFORMACJE: 1. W sytuacji, gdyby w udostępnionych przez zamawiającego opracowaniach (dokumentach) załączonych do niniejszego postępowania wystąpiły nazwy, typy i pochodzenie produktów, wówczas zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że spełnione będą wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz istotnych parametrów technicznych i technologicznych przewidzianych w dokumentacji technicznej. Ponadto zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może mieć wpływu na zmianę ustalonej ceny ryczałtowej w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Wszelkie zmiany trzeba będzie uzgadniać z zamawiającym. 2. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1025) minimalny okres rękojmi za wady przedmiotu wynosi 12 miesięcy. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości nie był krótszy niż 12 miesięcy (okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi za wady).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
350000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "ASbud" Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
319800.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- Dostawa Kruszywa drogowego w 2026 roku
- Dostawy materiałów medycznych ujęte w 13 zadaniach
- Dostawy odczynników, kontroli, kalibratorów, materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą 2 analizatorów immunologicznych oraz klipsów do laparoskopii w okresie 3 lat
- Roboty budowlane ujęte w trzech zadaniach związane z realizacją projektu FEMP.05.11-IZ.00-0409/24 pn.: "Utworzenie poradni urologicznej wraz z oddziałem jednodniowym leczenia chorób urologicznych.
więcej: przetargi w Limanowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





