To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-17
Ogłoszenie nr 510195955-N-2019 z dnia 17-09-2019 r.
Miasto Malbork: DOSTAWA I MONTAŻ ELEMENTÓW INFRASTRUKTURY ZAGOSPODAROWANIA PIKNIK PARKU W MALBORKU nad zadaniem: "BUDOWA INFRASTRUKTURY PIKNIK PARKU W MALBORKU"- DZIAŁKA 2/8 OBR 4 MALBORK - PARK PÓŁNOCNY - W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGO NA ROK 2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591084-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Malbork, Krajowy numer identyfikacyjny 52356000013000,
ul. pl. Słowiański
5,
82-200
Malbork, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
55 629 04 00, e-mail
pelnomocnik.zp@um.malbork.pl, faks
556 473 324.
Adres strony internetowej (url): www.bip.malbork.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA I MONTAŻ ELEMENTÓW INFRASTRUKTURY ZAGOSPODAROWANIA PIKNIK PARKU W MALBORKU nad zadaniem: "BUDOWA INFRASTRUKTURY PIKNIK PARKU W MALBORKU"- DZIAŁKA 2/8 OBR 4 MALBORK - PARK PÓŁNOCNY - W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGO NA ROK 2019
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IM.271.17.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest DOSTAWA I MONTAŻ ELEMENTÓW INFRASTRUKTURY ZAGOSPODAROWANIA PIKNIK PARKU W MALBORKU Park Północny DZIAŁKA 2/8 OBR 4 MALBORK - PARK PÓŁNOCNY. Projekt Zagospodarowania terenu obejmuje działkę nr 2/8 OBR 4 MALBORK - PARK PÓŁNOCNY. Powierzchnia placu rekreacyjnego wraz ze strefami bezpiecznymi 3000 m2. W zakres opracowania wchodzi: humusowanie skarp z obsianiem trawą, ręczne plantowanie terenu, wykonanie trawników dywanowych, montaż urządzeń, montaż wiat, wyposażonych w stoły i ławy, wykonanie utwardzenia pod wiatami, instalacja kamery na maszcie solarno - hybrydowym, dosianie trawy. Zakres wykonania przedmiotu zamówienia może być ograniczony przez Zamawiającego w przypadku przyjęcia w rozstrzygnięciu postępowania jednego z wariantów 2-4. Wariant 1 Obejmuje wykonanie placu zabaw zgodnie z pełnym wyposażeniem projektowanego obiektu rekreacyjnego, który przewiduje wykonanie między innymi: - 4 altany (po 2 stoły i 4 ławy w każdej) oraz - instalację kamery na maszcie solarno - hybrydowym. Wariant 2 Obejmuje wykonanie placu zabaw zgodnie z wyposażeniem projektowanego obiektu rekreacyjnego bez instalacji kamery na maszcie solarno - hybrydowym. W wariancie tym należy wykonać: - 4 altany (po 2 stoły i 4 ławy w każdej). Wariant 3 Obejmuje wykonanie placu zabaw zgodnie z wyposażeniem projektowanego obiektu rekreacyjnego, z rezygnacją 1 altany. W wariancie tym należy więc wykonać: - 3 altany (po 2 stoły i 4 ławy w każdej) oraz - instalację kamery na maszcie solarno - hybrydowym. Wariant 4 Obejmuje wykonanie placu zabaw zgodnie z wyposażeniem projektowanego obiektu rekreacyjnego za wyjątkiem 1 altany i instalacji kamery na maszcie solarno - hybrydowym. A więc w wariancie tym należy wykonać: - 3 altany (po 2 stoły i 4 ławy w każdej). Zamawiający w składanej ofercie winien wycenić wszystkie 4 warianty
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45450000-6
Dodatkowe kody CPV: 45236250-7, 45112000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
165093.15
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Malborku Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
191000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Przygotowanie systemów grzewczych do sezonu zimowego 2025/2026 r. w obiektach administrowanych przez 22. Bazę Lotnictwa Taktycznego w Malborku.
- Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego (...) na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Malborku
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu w typie Karawan w formie leasingu.
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Malborku
- Zakup sprzętu i środków ochrony na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Powiatu Malborskiego
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont budynku w ramach zadania pn. Powiatowy magazyn zarządzania kryzysowego" w ramach zadania "Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Powiatu Łaskiego w zakresie zadań własnych"
- Modernizacja świetlicy sołeckiej w Woli Kazubowej w ramach projektu "Nasze świetlice sołeckie" na 2025 r.
- "Przebudowa infrastruktury drogowej wraz z modernizacją sieci wodno-kanalizacyjnej w Radzyniu Podlaskim - ul. Warszawska i ul. Chomiczewskiego"
- Przebudowa drogi gminnej nr 112356E w Wierzbicy i Stobiecku Szlacheckim
- Prace remontowe w budynku przy ul. Jasnej 1 w Kaliszu
- "Termomodernizacja dachu Zastępczego Miejsca Szpitalnego w Strzelnie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





