eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RacibórzDOSTAWA DOPOSAŻENIA PRACOWNI W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 2 "MECHANIK" W RACIBORZU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-17

Ogłoszenie nr 510195317-N-2019 z dnia 17-09-2019 r.

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 "Mechanik": DOSTAWA DOPOSAŻENIA PRACOWNI W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 2 "MECHANIK" W RACIBORZU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w Powiecie Raciborskim - CKZiU nr 2 "Mechanik" współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO WSL na lata 2014 - 2020, priorytet IX - Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2 - Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego - RIT Subregionu Zachodniego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 589102-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 "Mechanik", Krajowy numer identyfikacyjny 36197719800000, ul. ul. Zamkowa 1, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (032) 415 33 88, e-mail sekretariat@zsm.slask.pl, faks (032) 415 33 88 w. 22.
Adres strony internetowej (url): https://mechanik.rac.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA DOPOSAŻENIA PRACOWNI W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 2 "MECHANIK" W RACIBORZU

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

CKZiU2.26.10.19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 "Mechanik" w Raciborzu, ul. Zamkowa 1, 47-400 w niezbędny sprzęt dydaktyczny podzielony na 3 części asortymentowe: CZĘŚĆ 1 - URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE, ELEKTROMECHANICZNE I ELEKTROTECHNICZNE W PRACOWNI POMIARÓW ELEKTRYCZNYCH 1.Walizka narzędziowa elektrotechniczna - 8 kompletów 2.Zasilacz DC - 10 sztuk 3.Autotransformator 1-fazowy - 8 sztuk 4.Autotransformator 3-fazowy - 2 sztuki 5.Rezystor dekadowy - 20 sztuk 6.Pojemność dekadowa - 10 sztuk 7.Indukcyjność dekadowa - 10 sztuk 8.Opornica suwakowa - 20 sztuk, w tym: - Opornica suwakowa 10OH/6A - 4 sztuki - Opornica suwakowa 100OH/2A - 12 sztuk - Opornica suwakowa 1000OH/0,5A - 4 sztuki 9.Stacja lutownicza - 8 sztuk 10.Lutownica transformatorowa - 10 sztuk 11.Generator funkcyjny - 8 sztuk 12.Przewody pomiarowe laboratoryjne - 240 sztuk. CZĘŚĆ 2 - URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE, ELEKTROMECHANICZNE I ELEKTROTECHNICZNE W PRACOWNI MECHATRONICZNEJ 1.Wtyki bananowe - 100 sztuk 2.Gniazda bananowe- 100 sztuk 3.Multimetr cyfrowy - 16 sztuk 4.Silnik prądu stałego - 7 sztuk 5.Zestaw egzaminacyjny z silnikiem 3- fazowym i osprzętem - 8 zestawów 6.Sterownik PLC wraz z przewodami i oprogramowaniem - 6 sztuk 7.Tablica montażowa - 2 sztuki 8.Przekaźnik czasowy TON - 16 sztuk 9.Przekaźnik czasowy TOF - 16 sztuk 10.Przyciski sterownicze, lampki, listwy - 1 komplet 11.Zestawy monterskie - 5 kompletów 12.Stycznik - 16 sztuk CZĘŚĆ 3 - PROGRAM CAD W PRACOWNI CAD/CAM (PRACOWNI RYSUNKU TECHNICZNEGO) 1.Program CAD - 1 komplet Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA: Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1 do SIWZ użyto oznaczeń lub parametrów wskazujący konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę - Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie, wymagania Zamawiającego tj. charakteryzujące się taką samą lub wyższą jakością, trwałością, funkcjonalnością, niezawodnością, parametrami technicznymi i eksploatacyjnymi oraz służące do tego samego celu. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu a nie jako określone marki zastosowane. Jeżeli do opisania przedmiotu zamówienia użyto norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 5 "Pzp" Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden wykonawca. Oferty w postępowaniu można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia tzn. że Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną/e przez siebie część/ci lub na wszystkie części zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w ramach realizacji zamówienia fabrycznie nowego sprzętu, oryginalnie zapakowanego, w pełni sprawnego technicznie, nie noszącego znamion użytkowania, wolnego od wad, nie regenerowanego, nie powystawowego i gotowego do użycia bez żadnych dodatkowych inwestycji Zamawiającego. Dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem i być dopuszczone do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych. Koszty załadunku, transportu oraz rozładunku dostawy, a także montażu obciążać będą Wykonawcę w ramach ceny za wykonanie zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 39162110-9, 31700000-3, 31100000-7, 44512000-2, 42661000-7, 31224100-3, 38552000-9, 38410000-2, 31711110-7, 48000000-8, 48100000-9, 48190000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE, ELEKTROMECHANICZNE I ELEKTROTECHNICZNE W PRACOWNI POMIARÓW ELEKTRYCZNYCH

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie tj. do dnia 03.09.2019r. godz. 11:00 wpłynęły 3 oferty Wykonawców. W związku z odrzuceniem ofert: OFERTA nr 2 Wykonawcy: DUMAGRAM Hubert Duma, ul. Cztery Pory Roku 3/1, 71-806 Szczecin OFERTA nr 3 Wykonawcy: ZAMTECH Zbigniew Sokolik, ul. Mariańska 116, 47-400 Racibórz oferta Wykonawcy MERAZET Spółka Akcyjna, ul. J. Krauthofera 36, 60-203 Poznań została oceniona przez Zamawiającego jako najkorzystniejsza. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 90 300,00 zł brutto i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty, a cena oferty najkorzystniejszej wynosi 152 040,30 zł brutto. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1986 z późn. zm.) tj. "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty."

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE, ELEKTROMECHANICZNE I ELEKTROTECHNICZNE W PRACOWNI MECHATRONICZNEJ

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1986 z późn. zm.) tj. "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)." W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie tj. do dnia 03.09.2019r. godz. 11:00 wpłynęły 2 oferty od następujących Wykonawców: 1. ZAMTECH Zbigniew Sokolik, ul. Mariańska 116, 47-400 Racibórz 2. IMD Dostawy Sp. z o.o., ul. Sokolnicza 5/2, 53-676 Wrocław Jednakże oferty te zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, dlatego postanowiono jak wyżej.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: PROGRAM CAD W PRACOWNI CAD/CAM (PRACOWNI RYSUNKU TECHNICZNEGO)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5165.78
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ANDRZEJ LEKS ZERO TECHNOLOGIA PRODUKCJI
Email wykonawcy: zero@zero.waw.pl
Adres pocztowy: ul. Sołtana 4/60 01-494 Warszawa
Kod pocztowy: 01-494
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3590.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3590.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3590.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.