eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Dostawa odzieży ochronnej i roboczej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-07

Ogłoszenie nr 510194565-N-2020 z dnia 07-10-2020 r.

Lotnicza Akademia Wojskowa: Dostawa odzieży ochronnej i roboczej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 571984-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Lotnicza Akademia Wojskowa, Krajowy numer identyfikacyjny 60059216000000, ul. Dywizjonu 303 35, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 261 517 453, e-mail zp@law.mil.pl, faks 261 517 452.
Adres strony internetowej (url): www.bip.law.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa odzieży ochronnej i roboczej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Zp/pn/55/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej z podziałem na zadania: Zadanie 1: rękawice Zadanie 2: asortyment jednorazowy Zadanie 3: sprzęt ochrony indywidualnej Zadanie 4: odzież dla ratownika wodnego Zadanie 5: odzież służbowa hotelowa Zadanie 6: odzież dla mechaników lotniczych Zadanie 7: odzież robocza Zadanie 8: odzież ratownika medycznego Zadanie 9: koszulka z krótkim rękawem Zadanie 10: tuniki i spodnie robocze Zadanie 11: odzież dla kucharzy i kelnerów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ pn. "Opis przedmiotu zamówienia". Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, tj. odrębnie na każde zadanie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych zadań. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: rękawice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4543.55
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i wspólnicy sp.j.
Email wykonawcy: mada@mada.com.pl
Adres pocztowy: ul. Słowicza 17
Kod pocztowy: 02-170
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3496.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3496.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4295.41
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: asortyment jednorazowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5181.16
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Vestim Group sp. z o.o.
Email wykonawcy: zam@vestim.pl
Adres pocztowy: ul. Puławska 14/18
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2435.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2435.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2922.30
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: sprzęt ochrony indywidualnej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 7 sierpnia 2020 r. ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę odzieży ochronnej i roboczej prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego wyznaczając termin składania ofert do dnia 19 sierpnia 2020 r. do godz. 10.00, zaś termin otwarcia ofert na dzień 19 sierpnia 2020 r. godz. 10.30. W określonym w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie zadania 3, 6, 8, 9, 11 wpłynęły następujące oferty: Zadanie 3: sprzęt ochrony indywidualnej Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 6 552,21 zł 20 dni 4 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i wspólnicy sp.j. ul. Słowicza 17 02-170 Warszawa 5 102,04 zł 20 dni Zadanie 6: odzież dla mechaników lotniczych Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 1 Vestim Group sp. z o.o. ul. Puławska 14/18 26-600 Radom 30 627,00 zł 14 dni Zadanie 8: odzież ratownika medycznego Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 295,00 zł 20 dni Zadanie 9: koszulka z krótkim rękawem Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 393,60 zł 20 dni Zadanie 11: odzież dla kucharzy i kelnerów Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 17 774,73 zł 30 dni Zamawiający przeznaczył na realizację niniejszego zamówienia następujące kwoty: Zadanie 3: 3 550,00 zł brutto; Zadanie 6: 20 100,00 zł brutto; Zadanie 8: 150,00 zł brutto; Zadanie 9: 75,00 zł brutto; Zadanie 11: 15 400,00 zł brutto. Złożone oferty przewyższają możliwości finansowe Zamawiającego. Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Po dokonaniu analizy finansowej Zamawiający ustalił, że nie możne zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Stanowisko Zamawiającego potwierdza orzecznictwo Krajowej lzby Odwoławczej. Zgodnie z wyrokiem KIO z dnia 25.06.2020 r. w sprawie KIO 672/20: Na gruncie Prawa zamówień publicznych decyzja zamawiającego o zwiększeniu kwoty środków przeznaczonych uprzednio na realizację zamówienia i ogłoszonej przed otwarciem ofert jest jego decyzją suwerenną i ewentualne zmiany, co do możliwości zwiększenia kwot przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia są uprawnieniem zamawiającego (nie jego obowiązkiem) i w zależności od statusu prawnego jednostki zamawiającej podlegają decyzji własnej zamawiającego lub są uzależnione od innych podmiotów, w szczególności od dysponentów budżetowych określonego stopnia. Zatem zamawiający nie ma obowiązku poszukiwania dodatkowych środków finansowych na sfinansowanie zamówienia ponad kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Dotyczyć to może także części zamówienia (wyodrębnionego zadania) i wówczas wskazany przepis art. 93 ust. 1 pkt 4 stosuje się w związku z art. 93 ust. 2 Prawa zamówień publicznych odpowiednio. Wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie zadania 3, 6, 8, 9 i 11 na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: odzież dla ratownika wodnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 886.28
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Vestim Group sp. z o.o.
Email wykonawcy: zam@vestim.pl
Adres pocztowy: ul. Puławska 14/18
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1033.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1033.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1476.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: odzież służbowa hotelowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4324.59
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Godet Krawiectwo Usługowo-Konfekcyjne Agnieszka Czyrko
Email wykonawcy: biuro@godet-krawiectwo.pl
Adres pocztowy: Zbożowa 30
Kod pocztowy: 10-807
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4111.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4111.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4111.89
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: odzież dla mechaników lotniczych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 7 sierpnia 2020 r. ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę odzieży ochronnej i roboczej prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego wyznaczając termin składania ofert do dnia 19 sierpnia 2020 r. do godz. 10.00, zaś termin otwarcia ofert na dzień 19 sierpnia 2020 r. godz. 10.30. W określonym w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie zadania 3, 6, 8, 9, 11 wpłynęły następujące oferty: Zadanie 3: sprzęt ochrony indywidualnej Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 6 552,21 zł 20 dni 4 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i wspólnicy sp.j. ul. Słowicza 17 02-170 Warszawa 5 102,04 zł 20 dni Zadanie 6: odzież dla mechaników lotniczych Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 1 Vestim Group sp. z o.o. ul. Puławska 14/18 26-600 Radom 30 627,00 zł 14 dni Zadanie 8: odzież ratownika medycznego Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 295,00 zł 20 dni Zadanie 9: koszulka z krótkim rękawem Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 393,60 zł 20 dni Zadanie 11: odzież dla kucharzy i kelnerów Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 17 774,73 zł 30 dni Zamawiający przeznaczył na realizację niniejszego zamówienia następujące kwoty: Zadanie 3: 3 550,00 zł brutto; Zadanie 6: 20 100,00 zł brutto; Zadanie 8: 150,00 zł brutto; Zadanie 9: 75,00 zł brutto; Zadanie 11: 15 400,00 zł brutto. Złożone oferty przewyższają możliwości finansowe Zamawiającego. Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Po dokonaniu analizy finansowej Zamawiający ustalił, że nie możne zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Stanowisko Zamawiającego potwierdza orzecznictwo Krajowej lzby Odwoławczej. Zgodnie z wyrokiem KIO z dnia 25.06.2020 r. w sprawie KIO 672/20: Na gruncie Prawa zamówień publicznych decyzja zamawiającego o zwiększeniu kwoty środków przeznaczonych uprzednio na realizację zamówienia i ogłoszonej przed otwarciem ofert jest jego decyzją suwerenną i ewentualne zmiany, co do możliwości zwiększenia kwot przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia są uprawnieniem zamawiającego (nie jego obowiązkiem) i w zależności od statusu prawnego jednostki zamawiającej podlegają decyzji własnej zamawiającego lub są uzależnione od innych podmiotów, w szczególności od dysponentów budżetowych określonego stopnia. Zatem zamawiający nie ma obowiązku poszukiwania dodatkowych środków finansowych na sfinansowanie zamówienia ponad kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Dotyczyć to może także części zamówienia (wyodrębnionego zadania) i wówczas wskazany przepis art. 93 ust. 1 pkt 4 stosuje się w związku z art. 93 ust. 2 Prawa zamówień publicznych odpowiednio. Wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie zadania 3, 6, 8, 9 i 11 na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: odzież robocza

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13119.78
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pracuś24 Magdalena Kozak
Email wykonawcy: biuro@pracus24.pl
Adres pocztowy: ul. Wróblewskiego 18/15
Kod pocztowy: 24-100
Miejscowość: Puławy
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21260.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21260.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21260.55
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: odzież ratownika medycznego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 7 sierpnia 2020 r. ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę odzieży ochronnej i roboczej prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego wyznaczając termin składania ofert do dnia 19 sierpnia 2020 r. do godz. 10.00, zaś termin otwarcia ofert na dzień 19 sierpnia 2020 r. godz. 10.30. W określonym w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie zadania 3, 6, 8, 9, 11 wpłynęły następujące oferty: Zadanie 3: sprzęt ochrony indywidualnej Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 6 552,21 zł 20 dni 4 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i wspólnicy sp.j. ul. Słowicza 17 02-170 Warszawa 5 102,04 zł 20 dni Zadanie 6: odzież dla mechaników lotniczych Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 1 Vestim Group sp. z o.o. ul. Puławska 14/18 26-600 Radom 30 627,00 zł 14 dni Zadanie 8: odzież ratownika medycznego Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 295,00 zł 20 dni Zadanie 9: koszulka z krótkim rękawem Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 393,60 zł 20 dni Zadanie 11: odzież dla kucharzy i kelnerów Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 17 774,73 zł 30 dni Zamawiający przeznaczył na realizację niniejszego zamówienia następujące kwoty: Zadanie 3: 3 550,00 zł brutto; Zadanie 6: 20 100,00 zł brutto; Zadanie 8: 150,00 zł brutto; Zadanie 9: 75,00 zł brutto; Zadanie 11: 15 400,00 zł brutto. Złożone oferty przewyższają możliwości finansowe Zamawiającego. Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Po dokonaniu analizy finansowej Zamawiający ustalił, że nie możne zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Stanowisko Zamawiającego potwierdza orzecznictwo Krajowej lzby Odwoławczej. Zgodnie z wyrokiem KIO z dnia 25.06.2020 r. w sprawie KIO 672/20: Na gruncie Prawa zamówień publicznych decyzja zamawiającego o zwiększeniu kwoty środków przeznaczonych uprzednio na realizację zamówienia i ogłoszonej przed otwarciem ofert jest jego decyzją suwerenną i ewentualne zmiany, co do możliwości zwiększenia kwot przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia są uprawnieniem zamawiającego (nie jego obowiązkiem) i w zależności od statusu prawnego jednostki zamawiającej podlegają decyzji własnej zamawiającego lub są uzależnione od innych podmiotów, w szczególności od dysponentów budżetowych określonego stopnia. Zatem zamawiający nie ma obowiązku poszukiwania dodatkowych środków finansowych na sfinansowanie zamówienia ponad kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Dotyczyć to może także części zamówienia (wyodrębnionego zadania) i wówczas wskazany przepis art. 93 ust. 1 pkt 4 stosuje się w związku z art. 93 ust. 2 Prawa zamówień publicznych odpowiednio. Wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie zadania 3, 6, 8, 9 i 11 na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: koszulka z krótkim rękawem

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 7 sierpnia 2020 r. ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę odzieży ochronnej i roboczej prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego wyznaczając termin składania ofert do dnia 19 sierpnia 2020 r. do godz. 10.00, zaś termin otwarcia ofert na dzień 19 sierpnia 2020 r. godz. 10.30. W określonym w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie zadania 3, 6, 8, 9, 11 wpłynęły następujące oferty: Zadanie 3: sprzęt ochrony indywidualnej Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 6 552,21 zł 20 dni 4 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i wspólnicy sp.j. ul. Słowicza 17 02-170 Warszawa 5 102,04 zł 20 dni Zadanie 6: odzież dla mechaników lotniczych Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 1 Vestim Group sp. z o.o. ul. Puławska 14/18 26-600 Radom 30 627,00 zł 14 dni Zadanie 8: odzież ratownika medycznego Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 295,00 zł 20 dni Zadanie 9: koszulka z krótkim rękawem Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 393,60 zł 20 dni Zadanie 11: odzież dla kucharzy i kelnerów Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 17 774,73 zł 30 dni Zamawiający przeznaczył na realizację niniejszego zamówienia następujące kwoty: Zadanie 3: 3 550,00 zł brutto; Zadanie 6: 20 100,00 zł brutto; Zadanie 8: 150,00 zł brutto; Zadanie 9: 75,00 zł brutto; Zadanie 11: 15 400,00 zł brutto. Złożone oferty przewyższają możliwości finansowe Zamawiającego. Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Po dokonaniu analizy finansowej Zamawiający ustalił, że nie możne zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Stanowisko Zamawiającego potwierdza orzecznictwo Krajowej lzby Odwoławczej. Zgodnie z wyrokiem KIO z dnia 25.06.2020 r. w sprawie KIO 672/20: Na gruncie Prawa zamówień publicznych decyzja zamawiającego o zwiększeniu kwoty środków przeznaczonych uprzednio na realizację zamówienia i ogłoszonej przed otwarciem ofert jest jego decyzją suwerenną i ewentualne zmiany, co do możliwości zwiększenia kwot przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia są uprawnieniem zamawiającego (nie jego obowiązkiem) i w zależności od statusu prawnego jednostki zamawiającej podlegają decyzji własnej zamawiającego lub są uzależnione od innych podmiotów, w szczególności od dysponentów budżetowych określonego stopnia. Zatem zamawiający nie ma obowiązku poszukiwania dodatkowych środków finansowych na sfinansowanie zamówienia ponad kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Dotyczyć to może także części zamówienia (wyodrębnionego zadania) i wówczas wskazany przepis art. 93 ust. 1 pkt 4 stosuje się w związku z art. 93 ust. 2 Prawa zamówień publicznych odpowiednio. Wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie zadania 3, 6, 8, 9 i 11 na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: tuniki i spodnie robocze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10900.42
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pracuś24 Magdalena Kozak
Email wykonawcy: biuro@pracus24.pl
Adres pocztowy: ul. Wróblewskiego 18/15
Kod pocztowy: 24-100
Miejscowość: Puławy
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11227.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10538.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11227.44
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: odzież dla kucharzy i kelnerów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 7 sierpnia 2020 r. ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę odzieży ochronnej i roboczej prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego wyznaczając termin składania ofert do dnia 19 sierpnia 2020 r. do godz. 10.00, zaś termin otwarcia ofert na dzień 19 sierpnia 2020 r. godz. 10.30. W określonym w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie zadania 3, 6, 8, 9, 11 wpłynęły następujące oferty: Zadanie 3: sprzęt ochrony indywidualnej Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 6 552,21 zł 20 dni 4 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i wspólnicy sp.j. ul. Słowicza 17 02-170 Warszawa 5 102,04 zł 20 dni Zadanie 6: odzież dla mechaników lotniczych Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 1 Vestim Group sp. z o.o. ul. Puławska 14/18 26-600 Radom 30 627,00 zł 14 dni Zadanie 8: odzież ratownika medycznego Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 295,00 zł 20 dni Zadanie 9: koszulka z krótkim rękawem Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 393,60 zł 20 dni Zadanie 11: odzież dla kucharzy i kelnerów Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 17 774,73 zł 30 dni Zamawiający przeznaczył na realizację niniejszego zamówienia następujące kwoty: Zadanie 3: 3 550,00 zł brutto; Zadanie 6: 20 100,00 zł brutto; Zadanie 8: 150,00 zł brutto; Zadanie 9: 75,00 zł brutto; Zadanie 11: 15 400,00 zł brutto. Złożone oferty przewyższają możliwości finansowe Zamawiającego. Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Po dokonaniu analizy finansowej Zamawiający ustalił, że nie możne zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Stanowisko Zamawiającego potwierdza orzecznictwo Krajowej lzby Odwoławczej. Zgodnie z wyrokiem KIO z dnia 25.06.2020 r. w sprawie KIO 672/20: Na gruncie Prawa zamówień publicznych decyzja zamawiającego o zwiększeniu kwoty środków przeznaczonych uprzednio na realizację zamówienia i ogłoszonej przed otwarciem ofert jest jego decyzją suwerenną i ewentualne zmiany, co do możliwości zwiększenia kwot przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia są uprawnieniem zamawiającego (nie jego obowiązkiem) i w zależności od statusu prawnego jednostki zamawiającej podlegają decyzji własnej zamawiającego lub są uzależnione od innych podmiotów, w szczególności od dysponentów budżetowych określonego stopnia. Zatem zamawiający nie ma obowiązku poszukiwania dodatkowych środków finansowych na sfinansowanie zamówienia ponad kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Dotyczyć to może także części zamówienia (wyodrębnionego zadania) i wówczas wskazany przepis art. 93 ust. 1 pkt 4 stosuje się w związku z art. 93 ust. 2 Prawa zamówień publicznych odpowiednio. Wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie zadania 3, 6, 8, 9 i 11 na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.