To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-07
Ogłoszenie nr 510194565-N-2020 z dnia 07-10-2020 r.
Lotnicza Akademia Wojskowa: Dostawa odzieży ochronnej i roboczej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 571984-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Lotnicza Akademia Wojskowa, Krajowy numer identyfikacyjny 60059216000000,
ul. Dywizjonu 303
35,
08-521
Dęblin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
261 517 453, e-mail
zp@law.mil.pl, faks
261 517 452.
Adres strony internetowej (url): www.bip.law.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odzieży ochronnej i roboczej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Zp/pn/55/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej z podziałem na zadania: Zadanie 1: rękawice Zadanie 2: asortyment jednorazowy Zadanie 3: sprzęt ochrony indywidualnej Zadanie 4: odzież dla ratownika wodnego Zadanie 5: odzież służbowa hotelowa Zadanie 6: odzież dla mechaników lotniczych Zadanie 7: odzież robocza Zadanie 8: odzież ratownika medycznego Zadanie 9: koszulka z krótkim rękawem Zadanie 10: tuniki i spodnie robocze Zadanie 11: odzież dla kucharzy i kelnerów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ pn. "Opis przedmiotu zamówienia". Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, tj. odrębnie na każde zadanie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych zadań. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: rękawice |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4543.55
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i wspólnicy sp.j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3496.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: asortyment jednorazowy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5181.16
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Vestim Group sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2435.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: sprzęt ochrony indywidualnej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w dniu 7 sierpnia 2020 r. ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę odzieży ochronnej i roboczej prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego wyznaczając termin składania ofert do dnia 19 sierpnia 2020 r. do godz. 10.00, zaś termin otwarcia ofert na dzień 19 sierpnia 2020 r. godz. 10.30. W określonym w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie zadania 3, 6, 8, 9, 11 wpłynęły następujące oferty: Zadanie 3: sprzęt ochrony indywidualnej Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 6 552,21 zł 20 dni 4 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i wspólnicy sp.j. ul. Słowicza 17 02-170 Warszawa 5 102,04 zł 20 dni Zadanie 6: odzież dla mechaników lotniczych Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 1 Vestim Group sp. z o.o. ul. Puławska 14/18 26-600 Radom 30 627,00 zł 14 dni Zadanie 8: odzież ratownika medycznego Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 295,00 zł 20 dni Zadanie 9: koszulka z krótkim rękawem Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 393,60 zł 20 dni Zadanie 11: odzież dla kucharzy i kelnerów Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 17 774,73 zł 30 dni Zamawiający przeznaczył na realizację niniejszego zamówienia następujące kwoty: Zadanie 3: 3 550,00 zł brutto; Zadanie 6: 20 100,00 zł brutto; Zadanie 8: 150,00 zł brutto; Zadanie 9: 75,00 zł brutto; Zadanie 11: 15 400,00 zł brutto. Złożone oferty przewyższają możliwości finansowe Zamawiającego. Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Po dokonaniu analizy finansowej Zamawiający ustalił, że nie możne zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Stanowisko Zamawiającego potwierdza orzecznictwo Krajowej lzby Odwoławczej. Zgodnie z wyrokiem KIO z dnia 25.06.2020 r. w sprawie KIO 672/20: Na gruncie Prawa zamówień publicznych decyzja zamawiającego o zwiększeniu kwoty środków przeznaczonych uprzednio na realizację zamówienia i ogłoszonej przed otwarciem ofert jest jego decyzją suwerenną i ewentualne zmiany, co do możliwości zwiększenia kwot przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia są uprawnieniem zamawiającego (nie jego obowiązkiem) i w zależności od statusu prawnego jednostki zamawiającej podlegają decyzji własnej zamawiającego lub są uzależnione od innych podmiotów, w szczególności od dysponentów budżetowych określonego stopnia. Zatem zamawiający nie ma obowiązku poszukiwania dodatkowych środków finansowych na sfinansowanie zamówienia ponad kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Dotyczyć to może także części zamówienia (wyodrębnionego zadania) i wówczas wskazany przepis art. 93 ust. 1 pkt 4 stosuje się w związku z art. 93 ust. 2 Prawa zamówień publicznych odpowiednio. Wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie zadania 3, 6, 8, 9 i 11 na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: odzież dla ratownika wodnego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
886.28
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Vestim Group sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1033.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: odzież służbowa hotelowa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4324.59
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Godet Krawiectwo Usługowo-Konfekcyjne Agnieszka Czyrko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4111.89
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: odzież dla mechaników lotniczych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w dniu 7 sierpnia 2020 r. ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę odzieży ochronnej i roboczej prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego wyznaczając termin składania ofert do dnia 19 sierpnia 2020 r. do godz. 10.00, zaś termin otwarcia ofert na dzień 19 sierpnia 2020 r. godz. 10.30. W określonym w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie zadania 3, 6, 8, 9, 11 wpłynęły następujące oferty: Zadanie 3: sprzęt ochrony indywidualnej Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 6 552,21 zł 20 dni 4 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i wspólnicy sp.j. ul. Słowicza 17 02-170 Warszawa 5 102,04 zł 20 dni Zadanie 6: odzież dla mechaników lotniczych Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 1 Vestim Group sp. z o.o. ul. Puławska 14/18 26-600 Radom 30 627,00 zł 14 dni Zadanie 8: odzież ratownika medycznego Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 295,00 zł 20 dni Zadanie 9: koszulka z krótkim rękawem Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 393,60 zł 20 dni Zadanie 11: odzież dla kucharzy i kelnerów Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 17 774,73 zł 30 dni Zamawiający przeznaczył na realizację niniejszego zamówienia następujące kwoty: Zadanie 3: 3 550,00 zł brutto; Zadanie 6: 20 100,00 zł brutto; Zadanie 8: 150,00 zł brutto; Zadanie 9: 75,00 zł brutto; Zadanie 11: 15 400,00 zł brutto. Złożone oferty przewyższają możliwości finansowe Zamawiającego. Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Po dokonaniu analizy finansowej Zamawiający ustalił, że nie możne zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Stanowisko Zamawiającego potwierdza orzecznictwo Krajowej lzby Odwoławczej. Zgodnie z wyrokiem KIO z dnia 25.06.2020 r. w sprawie KIO 672/20: Na gruncie Prawa zamówień publicznych decyzja zamawiającego o zwiększeniu kwoty środków przeznaczonych uprzednio na realizację zamówienia i ogłoszonej przed otwarciem ofert jest jego decyzją suwerenną i ewentualne zmiany, co do możliwości zwiększenia kwot przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia są uprawnieniem zamawiającego (nie jego obowiązkiem) i w zależności od statusu prawnego jednostki zamawiającej podlegają decyzji własnej zamawiającego lub są uzależnione od innych podmiotów, w szczególności od dysponentów budżetowych określonego stopnia. Zatem zamawiający nie ma obowiązku poszukiwania dodatkowych środków finansowych na sfinansowanie zamówienia ponad kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Dotyczyć to może także części zamówienia (wyodrębnionego zadania) i wówczas wskazany przepis art. 93 ust. 1 pkt 4 stosuje się w związku z art. 93 ust. 2 Prawa zamówień publicznych odpowiednio. Wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie zadania 3, 6, 8, 9 i 11 na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: odzież robocza |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13119.78
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pracuś24 Magdalena Kozak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21260.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: odzież ratownika medycznego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w dniu 7 sierpnia 2020 r. ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę odzieży ochronnej i roboczej prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego wyznaczając termin składania ofert do dnia 19 sierpnia 2020 r. do godz. 10.00, zaś termin otwarcia ofert na dzień 19 sierpnia 2020 r. godz. 10.30. W określonym w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie zadania 3, 6, 8, 9, 11 wpłynęły następujące oferty: Zadanie 3: sprzęt ochrony indywidualnej Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 6 552,21 zł 20 dni 4 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i wspólnicy sp.j. ul. Słowicza 17 02-170 Warszawa 5 102,04 zł 20 dni Zadanie 6: odzież dla mechaników lotniczych Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 1 Vestim Group sp. z o.o. ul. Puławska 14/18 26-600 Radom 30 627,00 zł 14 dni Zadanie 8: odzież ratownika medycznego Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 295,00 zł 20 dni Zadanie 9: koszulka z krótkim rękawem Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 393,60 zł 20 dni Zadanie 11: odzież dla kucharzy i kelnerów Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 17 774,73 zł 30 dni Zamawiający przeznaczył na realizację niniejszego zamówienia następujące kwoty: Zadanie 3: 3 550,00 zł brutto; Zadanie 6: 20 100,00 zł brutto; Zadanie 8: 150,00 zł brutto; Zadanie 9: 75,00 zł brutto; Zadanie 11: 15 400,00 zł brutto. Złożone oferty przewyższają możliwości finansowe Zamawiającego. Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Po dokonaniu analizy finansowej Zamawiający ustalił, że nie możne zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Stanowisko Zamawiającego potwierdza orzecznictwo Krajowej lzby Odwoławczej. Zgodnie z wyrokiem KIO z dnia 25.06.2020 r. w sprawie KIO 672/20: Na gruncie Prawa zamówień publicznych decyzja zamawiającego o zwiększeniu kwoty środków przeznaczonych uprzednio na realizację zamówienia i ogłoszonej przed otwarciem ofert jest jego decyzją suwerenną i ewentualne zmiany, co do możliwości zwiększenia kwot przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia są uprawnieniem zamawiającego (nie jego obowiązkiem) i w zależności od statusu prawnego jednostki zamawiającej podlegają decyzji własnej zamawiającego lub są uzależnione od innych podmiotów, w szczególności od dysponentów budżetowych określonego stopnia. Zatem zamawiający nie ma obowiązku poszukiwania dodatkowych środków finansowych na sfinansowanie zamówienia ponad kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Dotyczyć to może także części zamówienia (wyodrębnionego zadania) i wówczas wskazany przepis art. 93 ust. 1 pkt 4 stosuje się w związku z art. 93 ust. 2 Prawa zamówień publicznych odpowiednio. Wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie zadania 3, 6, 8, 9 i 11 na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: koszulka z krótkim rękawem |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w dniu 7 sierpnia 2020 r. ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę odzieży ochronnej i roboczej prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego wyznaczając termin składania ofert do dnia 19 sierpnia 2020 r. do godz. 10.00, zaś termin otwarcia ofert na dzień 19 sierpnia 2020 r. godz. 10.30. W określonym w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie zadania 3, 6, 8, 9, 11 wpłynęły następujące oferty: Zadanie 3: sprzęt ochrony indywidualnej Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 6 552,21 zł 20 dni 4 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i wspólnicy sp.j. ul. Słowicza 17 02-170 Warszawa 5 102,04 zł 20 dni Zadanie 6: odzież dla mechaników lotniczych Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 1 Vestim Group sp. z o.o. ul. Puławska 14/18 26-600 Radom 30 627,00 zł 14 dni Zadanie 8: odzież ratownika medycznego Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 295,00 zł 20 dni Zadanie 9: koszulka z krótkim rękawem Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 393,60 zł 20 dni Zadanie 11: odzież dla kucharzy i kelnerów Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 17 774,73 zł 30 dni Zamawiający przeznaczył na realizację niniejszego zamówienia następujące kwoty: Zadanie 3: 3 550,00 zł brutto; Zadanie 6: 20 100,00 zł brutto; Zadanie 8: 150,00 zł brutto; Zadanie 9: 75,00 zł brutto; Zadanie 11: 15 400,00 zł brutto. Złożone oferty przewyższają możliwości finansowe Zamawiającego. Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Po dokonaniu analizy finansowej Zamawiający ustalił, że nie możne zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Stanowisko Zamawiającego potwierdza orzecznictwo Krajowej lzby Odwoławczej. Zgodnie z wyrokiem KIO z dnia 25.06.2020 r. w sprawie KIO 672/20: Na gruncie Prawa zamówień publicznych decyzja zamawiającego o zwiększeniu kwoty środków przeznaczonych uprzednio na realizację zamówienia i ogłoszonej przed otwarciem ofert jest jego decyzją suwerenną i ewentualne zmiany, co do możliwości zwiększenia kwot przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia są uprawnieniem zamawiającego (nie jego obowiązkiem) i w zależności od statusu prawnego jednostki zamawiającej podlegają decyzji własnej zamawiającego lub są uzależnione od innych podmiotów, w szczególności od dysponentów budżetowych określonego stopnia. Zatem zamawiający nie ma obowiązku poszukiwania dodatkowych środków finansowych na sfinansowanie zamówienia ponad kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Dotyczyć to może także części zamówienia (wyodrębnionego zadania) i wówczas wskazany przepis art. 93 ust. 1 pkt 4 stosuje się w związku z art. 93 ust. 2 Prawa zamówień publicznych odpowiednio. Wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie zadania 3, 6, 8, 9 i 11 na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: tuniki i spodnie robocze |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10900.42
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pracuś24 Magdalena Kozak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11227.44
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: odzież dla kucharzy i kelnerów |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w dniu 7 sierpnia 2020 r. ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę odzieży ochronnej i roboczej prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego wyznaczając termin składania ofert do dnia 19 sierpnia 2020 r. do godz. 10.00, zaś termin otwarcia ofert na dzień 19 sierpnia 2020 r. godz. 10.30. W określonym w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie zadania 3, 6, 8, 9, 11 wpłynęły następujące oferty: Zadanie 3: sprzęt ochrony indywidualnej Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 6 552,21 zł 20 dni 4 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i wspólnicy sp.j. ul. Słowicza 17 02-170 Warszawa 5 102,04 zł 20 dni Zadanie 6: odzież dla mechaników lotniczych Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 1 Vestim Group sp. z o.o. ul. Puławska 14/18 26-600 Radom 30 627,00 zł 14 dni Zadanie 8: odzież ratownika medycznego Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 295,00 zł 20 dni Zadanie 9: koszulka z krótkim rękawem Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 393,60 zł 20 dni Zadanie 11: odzież dla kucharzy i kelnerów Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty Termin realizacji (Dni) 3 Pracuś24 Magdalena Kozak ul. Wróblewskiego 18/15 24-100 Puławy 17 774,73 zł 30 dni Zamawiający przeznaczył na realizację niniejszego zamówienia następujące kwoty: Zadanie 3: 3 550,00 zł brutto; Zadanie 6: 20 100,00 zł brutto; Zadanie 8: 150,00 zł brutto; Zadanie 9: 75,00 zł brutto; Zadanie 11: 15 400,00 zł brutto. Złożone oferty przewyższają możliwości finansowe Zamawiającego. Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Po dokonaniu analizy finansowej Zamawiający ustalił, że nie możne zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Stanowisko Zamawiającego potwierdza orzecznictwo Krajowej lzby Odwoławczej. Zgodnie z wyrokiem KIO z dnia 25.06.2020 r. w sprawie KIO 672/20: Na gruncie Prawa zamówień publicznych decyzja zamawiającego o zwiększeniu kwoty środków przeznaczonych uprzednio na realizację zamówienia i ogłoszonej przed otwarciem ofert jest jego decyzją suwerenną i ewentualne zmiany, co do możliwości zwiększenia kwot przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia są uprawnieniem zamawiającego (nie jego obowiązkiem) i w zależności od statusu prawnego jednostki zamawiającej podlegają decyzji własnej zamawiającego lub są uzależnione od innych podmiotów, w szczególności od dysponentów budżetowych określonego stopnia. Zatem zamawiający nie ma obowiązku poszukiwania dodatkowych środków finansowych na sfinansowanie zamówienia ponad kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Dotyczyć to może także części zamówienia (wyodrębnionego zadania) i wówczas wskazany przepis art. 93 ust. 1 pkt 4 stosuje się w związku z art. 93 ust. 2 Prawa zamówień publicznych odpowiednio. Wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie zadania 3, 6, 8, 9 i 11 na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw ciekłych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Dęblinie
- Roboty budowlane w zakresie remontu części wojskowej bocznicy kolejowej nr 240 w kompleksie wojskowym Stawy, administrowanym przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie - Nr 21/24/P
- "Dostawa farb różnych, lakierów i artykułów malarskich oraz materiałów budowlanych różnych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 19/24/P
- Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy płaszczyzny postojowej śmigłowców przy budynku nr 407 - hangar
- Budowa domku pilota
więcej: przetargi w Dęblinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.