To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-16
Ogłoszenie nr 510194389-N-2019 z dnia 16-09-2019 r.
Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie: "Przebudowa ul. Okrężnej wraz z budową kanalizacji opadowej"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 564088-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540137501-N-2019;540140390-N-2019;540141033-N-2019;540144150-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie, Krajowy numer identyfikacyjny 12268012100000,
ul. Bernardyńska
24,
33-100
Tarnów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
14 6883100, e-mail
zdik@zdik.tarnow.pl, faks
14 6883115.
Adres strony internetowej (url): www.zdik.tarnow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa ul. Okrężnej wraz z budową kanalizacji opadowej"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZDiK.DZ.271.36.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa ul. Okrężnej wraz z budową kanalizacji opadowej" 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres rzeczowy: wykonanie przebudowy ul. Okrężnej na odcinku od skrzyżowania z ul. Lwowską do skrzyżowania z ul. Gładysza w kilometrażu 0+ 186,60 - 0+983,00 wraz z budową kanalizacji deszczowej. Zadanie polegać będzie między innymi na: 1) w zakresie branży drogowej: a) wymianie istniejącej podbudowy oraz wykonaniu jezdni o nawierzchni asfaltowej, b) wykonaniu zjazdów i chodników, 2) w zakresie sieci kanalizacyjnej: a) budowie sieci kanalizacji deszczowej na ul. Okrężnej o długości około 316,5 m wraz z dwoma odcinkami - przejściami pod ul. Okrężną o długości około 33 m, b) budowie połączenia istniejących wpustów deszczowych zlokalizowanych w ul. Okrężnej do budowanego kolektora kanalizacji deszczowej o łącznej długości około 68,5 m, 3) Dodatkowo: a) opracowanie projektu oraz wprowadzeniu czasowej organizacji ruchu drogowego wraz z zabezpieczeniem i oznakowaniem terenu oraz jej aktualizacji w trakcie realizacji budowy w zależności od bieżących potrzeb. Nie dopuszcza się całkowitego zamknięcia drogi dla ruchu pojazdów i pieszych, b) odtworzeniu po zakończeniu robót terenów zielonych (zieleńców, trawników), c) wykonaniu stałej organizacji ruchu, d) wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w wersji tradycyjnej - papierowej - 2 egz. oraz w wersji elektronicznej) z klauzulą przyjęcia do ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, e) wykonaniu robót porządkowych. 3. Przedmiot niniejszej umowy należy wykonać zgodnie z: 1) dokumentacją projektową, 2) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie normami i standardami oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych dla tego typu obiektów. 4. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych. 5. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającym zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011) powinny one odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 6. Dopuszcza się zastosowanie materiałów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie sposobów deklarowania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym. 7. Materiały zamienne mogą być zastosowane jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego. 8. Materiał pochodzący z rozbiórek jest własnością Zamawiającego. Koszt palet, załadunku, transportu, wyładunku i przekazania należy wliczyć w cenę oferty: 1) Galanterię betonową nadającą się do ponownego wbudowania, np. krawężniki uliczne, obrzeża betonowe, kostkę brukową i inne należy ułożyć na paletach oraz zafoliować. Tak przygotowany materiał Wykonawca przewiezie i przekaże do bazy Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. przy ul. Kąpielowej 4b w Tarnowie. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dowody PZ przekazania materiałów wystawione na Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie, ul. Bernardyńska 24 w terminie 5 dni od dnia wystawienia. 2) Odpady nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca wywiezie i przekaże do utylizacji. Wykonawca przekaże karty przekazania odpadów Zamawiającemu i odbiorcy odpadów wystawione na Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie, ul. Bernardyńska 24 w terminie 5 dni od dnia wystawienia. 3) Gruz oraz ziemię należy wywieźć i przekazać odbiorcy posiadającemu pozwolenie na zagospodarowanie tych odpadów. 4) Elementy nienadające się do dalszego wykorzystania, zakwalifikowane jako złom, przekazywane będą do punktu skupu surowców wtórnych. Koszt załadowania, wyładowania i transportu złomu do punktu skupu ponosi Wykonawca. Dowód potwierdzający przekazanie złomu powinien być wystawiony na Gminę Miasta Tarnowa - 33-100 Tarnów, ul. Mickiewicza 2, NIP 873-10-11-086. Potwierdzenie przekazania złomu należy dostarczyć do siedziby Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie, ul. Bernardyńska 24 w terminie 2 dni roboczych od daty wystawienia przez punkt skupu. 9. Koszt zorganizowania i rozbiórki czasowego zaplecza budowy należy wliczyć w cenę oferty. 10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obecność kierownika budowy na terenie budowy w trakcie realizacji robót oraz kierownika robót w trakcie trwania prac. 11. Niniejsze zamówienie, jest współfinansowane z rezerwy subwencji ogólnej w roku 2019 na drogi samorządowe. 12. Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych oraz przedmiarach robót (będących materiałem pomocniczym do wyceny zadania), stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. 13. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę: a) 3 lat gwarancji jakości na wykonanie przedmiotu zamówienia, b) minimum 5 lat rękojmi na wykonane roboty budowlane z zastrzeżeniem zapisu w ust. 14 pkt 4 SIWZ 14. Bieg okresu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się: a) w dniu następnym licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych; b) dla wymienionych materiałów i urządzeń z dniem ich wymiany. 15. Wykonawca przekazuje zamawiającemu uzyskane gwarancje producenta na wbudowane materiały i urządzenia. W przypadku, gdy okres gwarancji producenta jest krótszy niż okres gwarancji wskazany powyżej, wykonawca udziela gwarancji uzupełniającej do tego okresu. Udzielenie gwarancji uzupełniającej nie wymaga wydania dokumentu gwarancyjnego. W ramach gwarancji wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad przedmiotu umowy w terminie wyznaczonym w trybie określonym w umowie. 16. Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej gwarancji i rękojmi. 17. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu robót oraz jego aktualizacja w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; harmonogram robót zostanie przedłożony w terminie 7 dni od podpisania umowy, w miarę potrzeb i postępu prac Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji harmonogramu, przy czym każda zmiana wymaga akceptacji Zamawiającego; Wykonawca powinien uwzględnić przy przygotowaniu harmonogramu robót typowo niekorzystne warunki pogodowe, które mogą ograniczyć postęp robót oraz inne okoliczności mogące mieć wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy. 18. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa, zobowiązany jest do przedłożenia kosztorysu ofertowego w terminie 7 dni od daty przekazania placu budowy. 19. Wykonawca zobowiązany jest do koordynacji prac z wykonawcami robót w zakresie rozbudowy ul. Lwowskiej oraz rozbudowy ronda na skrzyżowaniu ulic Lwowska - Okrężna - H. Marusarz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111200-0, 45113000-2, 45233100-0, 45233142-6, 45233220-7, 45232452-5, 45111100-9, 45111200-0, 45232130-2, 45232424-0, 45111200-0, 45232454-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2607949.63
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. w Mielcu
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3838682.19
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 1693000.00 zł IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- DOSTAWA LEKÓW GOTOWYCH DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W TARNOWIE.
- Wykonanie termomodernizacji w budynku mieszkalnym przy ul. Malczewskiego 3 w Tarnowie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawy: odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych niezbędnych do wykonywania badań parametrów krytycznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów pracujących: jeden w ...
- Dostawa urządzenia badawczego do pracowni kosmetologicznej i pracowni badawczej Akademii Tarnowskiej
- Dostawa warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Tarnowie i Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościach - I półrocze 2026
- Modernizacja Systemu Ostrzegania i Alarmowania na terenie miasta Tarnowa
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





