eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PowidzDostawa narzędzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-16

Ogłoszenie nr 510194311-N-2019 z dnia 16-09-2019 r.

33 Baza Lotnictwa Transportowego: Dostawa narzędzi

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575735-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

33 Baza Lotnictwa Transportowego, Krajowy numer identyfikacyjny 31018885400000, ul. Powidz-Osiedle 6, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 261 544 471; 261 544 261, e-mail 33bltr.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 544 332; 261 544 111.
Adres strony internetowej (url): www.33bltr.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa narzędzi

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

22/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi geodezyjnych, ręcznych, elektrycznych elektromechanicznych i akcesoriów do nich oraz odkurzaczy przemysłowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych (załączniki nr 2A-2J do SIWZ). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia w ramach zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 10 zadań: Zadanie nr 1 - Dostawa narzędzi geodezyjnych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2A do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 2 - Dostawa narzędzi dla Infrastruktury Lotniskowej- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2B do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 3 - Dostawa narzędzi dla Służby Czołgowo - Samochodowej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2C do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 4 - Dostawa narzędzi dla Infrastruktury Ogólnej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2D do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 5 - Dostawa narzędzi dla 16 brl Jarocin - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2E do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 6 - Dostawa elektronarzędzi dla Sekcji Zaopatrzenia Lotniczo - Technicznego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2F do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 7 - Dostawa akcesoriów do narzędzi i drobnych narzędzi dla Sekcji Zaopatrzenia Lotniczo - Technicznego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2G do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 8 - Dostawa narzędzi dla Sekcji Zaopatrzenia Lotniczo - Technicznego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2H do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 9 - Dostawa urządzeń warsztatowych dla Sekcji Zaopatrzenia Lotniczo - Technicznego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2I do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 10 - Dostawa odkurzaczy przemysłowych dla Sekcji Zaopatrzenia Lotniczo - Technicznego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2J do SIWZ (formularz cenowy). 3. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 44510000-8 Narzędzia 43800000-1 Urządzenia warsztatowe 42999100-6 Odkurzacze inne niż używane w gospodarstwie przemysłowym 4. Oferowane produkty muszą spełniać minimalne parametry określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym (załącznik nr 2A - 2J do SIWZ). 5. Wszystkie dostarczone materiały stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu oraz muszą spełniać wymagania odpowiadające normom jakościowym oraz bezpieczeństwa określonych dla tych produktów. 6. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest podać dane pozwalające jednoznacznie zidentyfikować produkt (producenta, nazwę, kod lub symbol), który oferuje: ZADANIE NR 1 - dla pozycji nr 1, 2, 3, 4 Formularza cenowego (załącznik nr 2A do SIWZ), ZADANIE NR 2 - dla pozycji nr 1, 4, 6, 7, 10, 13, 14, 16-19 Formularza cenowego (załącznik nr 2B do SIWZ), ZADANIE NR 3 - dla pozycji nr 8-12, 14, 16, 21, 23-35, 37-38, 42-43 Formularza cenowego (załącznik nr 2C do SIWZ), ZADANIE NR 4 - dla pozycji 1, 19, 20, 24 - 28, 31, 45-49, 51, 59, 61 Formularza cenowego (załącznik nr 2D do SIWZ), ZADANIE NR 5 - dla pozycji 1-9 Formularza cenowego (załącznik nr 2E do SIWZ), ZADANIE NR 6 - dla wszystkich pozycji Formularza cenowego (załącznik nr 2F do SIWZ), ZADANIE NR 7 - dla pozycji 5, 50-52, 71-73, 83-93 Formularza cenowego (załącznik nr 2G do SIWZ), ZADANIE NR 8 - dla wszystkich pozycji Formularza cenowego (załącznik nr 2H do SIWZ), ZADANIE NR 9 - dla wszystkich pozycji Formularza cenowego (załącznik nr 2I do SIWZ), ZADANIE NR 10 - dla wszystkich pozycji Formularza cenowego (załącznik nr 2J do SIWZ), Nie wypełnienie kolumny nr 3 załącznika nr 2A - 2J do SIWZ dla wyżej wymienionych pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy "lub równoważne". Wykonawca oferujący produkty równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez wypełnienie w kolumnie nr 3 oprócz nazwy producenta, kodu lub symbolu - parametrów oferowanych produktów. (dotyczy produktu w poz. nr 6 i 7 załącznika nr 2B do SIWZ, poz. 31, 49, 51, 59 załącznika nr 2E do SIWZ, poz. 5 załącznika nr 2G do SIWZ) Nie wypełnienie kolumny nr 3 w zakresie parametrów produktów równoważnych załącznika nr 2B do SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 8. Warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w formularzu cenowym (załącznik nr 2A-2J do SIWZ). b) Miejscem dostawy oraz odbioru jakościowo-ilościowego przedmiotu zamówienia są magazyny Odbiorcy: dla ZADANIA NR 1: Magazyn materiałów do obsługi lotniska w 33 BLTr Powidz (62-430), Witkowska 8 . dla ZADANIA NR 2: Magazyn materiałów do obsługi lotniska w 33 BLTr Powidz (62-430), Witkowska 8 . dla ZADANIA NR 3: Magazyn Służby Czołgowo - Samochodowej w 33 BLTr Powidz (62-430), Witkowska 8 . dla ZADANIA NR 4: Magazyn Infrastruktury w 33 BLTr Powidz (62-430), ul. Witkowska 8 oraz Magazyn Infrastruktury Lotniskowej w Jarocinie (63-200) ul. Wojska Polskiego 71 (wykaz z podziałem na poszczególnych odbiorców przedstawiono w załączniku nr 2D pod formularzem cenowym) dla ZADANIA NR 5: Magazyn sprzętu infrastruktury lotniskowej w Jarocinie (63-200) ul. Wojska Polskiego 71 dla ZADANIA NR 6-10: Magazyn Sekcji Zaopatrzenia Lotniczo-Technicznego, Powidz (62-430) ul. Witkowska 8. Przedmiot zamówienia ma być dostarczony transportem Wykonawcy osobiście lub przez upoważnioną przez Wykonawcę osobę. Zamawiający dopuszcza dostawy towaru przez firmy kurierskie, w takim wypadku protokół odbioru sporządzany będzie jednostronnie przez Zamawiającego, do czego Wykonawca go upoważnia. Dostawa będzie realizowana od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 14.00 do magazynu Odbiorcy wskazanego w punkcie b niniejszej części. c) Koszt transportu towaru ponosi Wykonawca. Z tytułu załadunku, transportu i rozładunku produktów do magazynu Odbiorcy Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie. d) O dacie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego i Odbiorców na 3 dni przed terminem dostawy. e) W przypadku stwierdzenia przy odbiorze rozbieżności ze złożonym zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 5 dni dokonać dostawy zgodnie z treścią zamówienia. f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania towaru, w przypadku gdy jest on niezgodny z jego specyfikacją określoną w formularzu cenowym (załącznik nr 2A - 2J do SIWZ). 9. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 44510000-8


Dodatkowe kody CPV: 43800000-1, 42999100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa narzędzi geodezyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10067.77
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GM TRADE s.c. Grzegorz Surman Monika Fornalczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Klonowa 2, Klępina
Kod pocztowy: 66-010
Miejscowość: Nowogród Bobrzański
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16876.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16876.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16876.19
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa narzędzi dla Infrastruktury Lotniskowej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa narzędzi dla Służby Czołgowo - Samochodowej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty. Do dnia otwarcia ofert, tj. 01.08.2019 r. do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa narzędzi dla Infrastruktury Ogólnej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa narzędzi dla 16 brl Jarocin

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Dostawa elektronarzędzi dla Sekcji Zaopatrzenia Lotniczo - Technicznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13261.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELEKTROVOLT S.C.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Spółdzielców 3/3
Kod pocztowy: 62-510
Miejscowość: Konin
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14969.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14969.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14969.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Dostawa akcesoriów do narzędzi i drobnych narzędzi dla Sekcji Zaopatrzenia Lotniczo - Technicznego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Dostawa narzędzi dla Sekcji Zaopatrzenia Lotniczo - Technicznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13934.96
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GM TRADE s.c. Grzegorz Surman Monika Fornalczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Klonowa 2, Klępina
Kod pocztowy: 66-010
Miejscowość: Nowogród Bobrzański
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15163.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15163.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19323.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Dostawa urządzeń warsztatowych dla Sekcji Zaopatrzenia Lotniczo - Technicznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16087.19
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GM TRADE s.c. Grzegorz Surman Monika Fornalczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Klonowa 2, Klępina
Kod pocztowy: 66-010
Miejscowość: Nowogród Bobrzański
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21412.66
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21412.66
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21412.66
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Dostawa odkurzaczy przemysłowych dla Sekcji Zaopatrzenia Lotniczo - Technicznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6829.27
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SIM urządzenia czyszczące spółka cywilna Agnieszka Szewczyk Wojciech Mucha
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zbożowa 3
Kod pocztowy: 30-002
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6364.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6364.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9903.96
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.