eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Przygotowanie i realizacja kampanii promocyjno-edukacyjnej realizowanej w ramach projektu pn. "Rozbudowa RIPOK w Gilwie Małej oraz rozwój systemu selektywnej zbiórki bioodpadów"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-13

Ogłoszenie nr 510193434-N-2019 z dnia 13-09-2019 r.

Miasto Kwidzyn: Przygotowanie i realizacja kampanii promocyjno-edukacyjnej realizowanej w ramach projektu pn. "Rozbudowa RIPOK w Gilwie Małej oraz rozwój systemu selektywnej zbiórki bioodpadów"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Rozbudowa RIPOK w Gilwie Małej oraz rozwój systemu selektywnej zbiórki bioodpadów" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014- 2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.02 Gospodarka odpadami współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585269-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540173409-|N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Kwidzyn, Krajowy numer identyfikacyjny 52354800000000, ul. ul. Warszawska 19, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 055 6464700, 6464777, e-mail zp@um.kwidzyn.pl, faks 556 464 703.
Adres strony internetowej (url): www.bip.kwidzyn.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.kwidzyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przygotowanie i realizacja kampanii promocyjno-edukacyjnej realizowanej w ramach projektu pn. "Rozbudowa RIPOK w Gilwie Małej oraz rozwój systemu selektywnej zbiórki bioodpadów"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZP.271.25.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn: Przygotowanie i realizacja kampanii promocyjno-edukacyjnej realizowanej w ramach projektu pn. "Rozbudowa RIPOK w Gilwie Małej oraz rozwój systemu selektywnej zbiórki bioodpadów" 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ do pobrania ze strony Zamawiającego: www.bip.kwidzyn.pl zakładka: Zamówienia Publiczne >> O wartości przekraczającej 30 000 euro >> Nazwa zamówienia. 3. W przypadku wskazania w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one realizację zamówienia zgodnie z dokumentacją przetargową i zapewnią uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca, który zdecyduje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, elementy, systemy, itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie i realizacja kampanii promocyjno-edukacyjnej realizowanej w ramach projektu pn. "Rozbudowa RIPOK w Gilwie Małej oraz rozwój systemu selektywnej zbiórki bioodpadów." Wymagane jest aby przedmiot zamówienia był zgodny z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (zał.11 do Zasad wdrażania RPO WP 2014-2020). W ramach realizacji zamówienia przeprowadzona zostanie kampania promocyjno-edukacyjna promująca rozwój systemu selektywnej zbiórki bioodpadów. Kampania promocyjno-edukacyjna oparta będzie na realizacji następujących przedsięwzięć i wykonaniu materiałów promocyjnych dedykowanych wszystkim mieszkańcom Kwidzyna: 1. Ogłoszenie i przeprowadzenie konkursu dla uczniów kwidzyńskich szkół na stworzenie graficznego logo akcji; Należy przewidzieć zakup min. 10 nagród dla uczestników konkursu. Konkurs musi mieć charakter edukacyjny, a zaproponowane logo akcji należy poddać profesjonalnej obróbce graficznej. 2. Przygotowanie projektów oraz wykonanie materiałów promocyjnych (torby ekologiczne, magnesy, koszulki - wszystko z nazwą i logo akcji): a) Torby płócienne / bawełniane: o Torba płaska o wymiarach 38x41cm, tkanina naturalna, kolor naturalny , gramatura 145g/m2, sitodruk - 1 stronny full kolor, rączki krótkie - 800 szt. o Torba płaska o wymiarach 38x41cm, tkanina naturalna, kolor naturalny , gramatura 145g/m2, sitodruk - 1 stronny full kolor, rączki długie - 800 szt. b) koszulki typu T-shirt: o Koszulka dla dorosłych damska, wymiar S, M, L, XL, kolor biały, gramatura 190g/m2, krótki rękaw, sitodruk - przód full kolor - 400 szt. o Koszulka dla dorosłych męska, wymiar S, M, L, XL, kolor biały, gramatura 190g/m2, krótki rękaw, sitodruk - przód full kolor - 400 szt. o Koszulka dziecięca , 5-6 lat,7-8 lat,9-11 lat, 12-14 lat, kolor biały, gramatura 190g/m2, krótki rękaw, sitodruk - przód full kolor - 400 szt. c) nalepki magnetyczne: o Magnes na lodówkę, wymiar 7x6 cm, full kolor - tematyka biodpady - 1500 sztuk o Magnes na lodówkę, wymiar 7x6 cm, full kolor - tematyka segregacja różnych frakcji odpadów - 1500 sztuk 3. Przygotowanie scenariuszy dla przykładowych zajęć w szkołach oraz przeprowadzenie zajęć dla nauczycieli i cyklu pokazowych zajęć w szkołach. a) Zbiór scenariuszy zajęć powinien zawierać co najmniej 5 scenariuszy dotyczących przeprowadzenia lekcji 45 min, poruszających różne aspekty gospodarki odpadami, w tym zbiórki bioodpadów oraz specyfiki regionalnego systemu gospodarki odpadami komunalnymi. b) Załącznikiem do poszczególnych scenariuszy powinny być karty pracy dla uczniów w formacie A4, opracowane w sposób umożliwiający powielenie dla każdego ucznia na ksero monochromatycznym. Nakład scenariuszy wraz z kompletem załączników: 100 egzemplarzy + wersja elektroniczna do edycji w internecie. c) Przeprowadzenie szkolenia dla nauczycieli: 2 trenerów prowadzących równolegle szkolenia będących znawcami zagadnień zbiórki i segregacji odpadów, posiadających doświadczenie w szkoleniu nauczycieli. Rekrutacja uczestników leży po stronie Wykonawcy. Czas trwania zajęć: 6 h. Wynajęcie sali leży po stronie Wykonawcy. Należy przewidzieć drobny poczęstunek w formie przerwy kawowej: owoce, woda, kawa, herbata, drobne słodycze. Przeprowadzenie 100 45 minutowych zajęć pokazowych w szkołach i przedszkolach na terenie Kwidzyna. 4. Zaprojektowanie i wykonanie materiałów informacyjno - edukacyjnych w postaci: a) Broszurki informacyjno-edukacyjnej, format: 21 x 15 cm (poziomo), objętość 12 stron + okładka, rodzaj oprawy- zeszytowa, Okładka - druk: 4x4 (CMYK), papier 230g karton Alaska, bez uszlachetnienia, Wkład - druk: 4x4 (CMYK), papier 150g Speed-E, nakład 2000 egz. Broszura powinna zawierać: o informacje o przyczynach konieczności segregacji odpadów, o informacje o uwarunkowaniach prawnych gospodarki odpadami komunalnymi, o ciekawostki dotyczące szeroko rozumianej gospodarki odpadami w ujęciu lokalnym i globalnym, o opis systemu Gospodarki odpadami w Regionie i Województwie, o elementy aktywizujące, np. kolorowanki, rebusy, b) Materiałów prasowych - zawierające informacje dotyczące funkcjonującego na terenie miasta systemu selektywnej zbiórki bioodpadów. Publikowane wiadomości powinny przybierać formę ogłoszeń, wkładek informacyjnych, ulotek, artykułów. Autorami publikacji powinni być specjaliści w dziedzinie gospodarki odpadami, przedstawiciele pozarządowych organizacji ekologicznych, władze samorządowe: o 4 artykuły (w formule ogłoszenia lub artykułu sponsorowanego) w prasie lokalnej na całą stronę gazetową o 4 artykuły w prasie lokalnej w formacie połowy strony gazetowej o 1 wkładka informacyjna w prasie lokalnej o ulotki składane format A5,objętość 6 stron, 130g, dwustronne, nakład 14 600 egz. Materiały informacyjne zawierać powinny podstawowe informacje dotyczące zasad selektywnej zbiórki bioodpadów. Rozdysponowane muszą zostać przez Wykonawcę wśród mieszkańców, w przychodniach, bankach, sklepach i innych placówkach użyteczności publicznej, tak by trafiły do jak najszerszego grona ludzi. c) Materiałów internetowych - zasilanie w treści zakładki istniejącej na stronie internetowej miasta, dotyczącej edukacji z zakresu gospodarki odpadami, w tym selektywnej zbiórki bioodpadów. Informacje powinny zawierać opisy i galerię zdjęć ze zorganizowanych akcji, przekazywać treści na temat przewidywanych konkursów i wyniki ich realizacji, szkolenia itd. Materiały przekazywane powinny być do Urzędu Miejskiego celem akceptacji i wprowadzenia na stronę www. 5. Przygotowanie filmu edukacyjnego - poświęconego problematyce selektywnej zbiórki bioodpadów, docelowo wyświetlanego na zajęciach przyrodniczych w szkołach podstawowych. Film poprzedzał będzie wyjazdy plenerowe - wycieczki zorganizowane przy współudziale służb komunalnych i samorządu na teren RIPOK. Wycieczki mają na celu prześledzenie cyklu życia odpadów, procesów ich unieszkodliwiania, składowania, praktyczne zapoznanie się z instalacjami do odzysku odpadów . Materiał filmowy o czasie nieprzekraczającym 15 minut. Film w rozdzielczości 1920x1080 piks. w formacie 16:9, w dwóch wersjach: jednej odpowiedniej dla emisji telewizyjnej o próbkowaniu międzyliniowym (interlace), drugiej odpowiedniej dla emisji internetowej (progresiiv). Zdjęcia o należytej staranności, z zachowaniem walorów estetycznych. Materiał oparty na voice over ( przygotowanej w uzgodnieniu z Zamawiającym narracji czytanej przez lektora) i ewentualnie wypowiedziach bezpośrednich osób występujących. Cena musi zawierać przeniesienie praw autorskich. Format końcowy dostarczonych plików MPEG i MP4. 6. Przygotowanie spotu reklamowego - krótki (max. 2 min) film instruktażowy ukazujący zasady selekcji bioodpadów. Wykonanie spotu musi być zgodne w wymogami technicznymi portalu społecznościowego facebook i youtoube. 7. Ogłoszenie i przeprowadzenie szkolnego konkursu wiedzy o selektywnej zbiórce odpadów ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów - konkursy realizowane na etapie, szkolnym i międzyszkolnym. Nagrodami za udział i zwycięstwo dla uczniów mogą być sadzonki roślin, drzewek, torby wielokrotnego użytku z logo akcji edukacji ekologicznej, dyplomy itp. Nagroda za udział w konkursie: zorganizowane edukacyjne wyjazdy autokarowe dla grup szkolnych uczestniczących w konkursie. Termin należy uzgodnić z ZUO w Gilwie Małej. W programie wyjazdu powinny znaleźć się m.in. następujące elementy: a) wizyta w ZUO b) zajęcia plenerowe połączone z grami i zabawami edukacyjnymi, c) ognisko 8. Organizacja i przeprowadzenie konkursu plastycznego dla uczniów szkół podstawowych z terenu miasta Kwidzyna. Konkurs należy przeprowadzić na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę regulaminu uczestnictwa w konkursie. Celem konkursu jest zwiększenie wiedzy dzieci na temat zasad prawidłowej segregacji bioodpadów oraz korzyści płynących z ich segregacji dla środowiska naturalnego i mieszkańców. Celem konkursu będzie również zachęcenie uczniów i ich opiekunów do aktywnego wspierania działań związanych z ochroną środowiska, integracja dzieci działających na rzecz ochrony środowiska oraz rozwinięcie umiejętności plastycznych wśród dzieci biorących udział w konkursie. Przedmiotem konkursu będzie wykonanie dowolną techniką pracy plastycznej (plakatu) pn. "Dobre rady na bioodpady". Uczniowie będą mieli za zadanie stworzyć indywidualną pracę plastyczną (plakat), przedstawiającą pozytywne aspekty zbiórki bioodpadów. Praca będzie miała charakter edukacyjny, pomoże zrozumieć uczniom, że bioodpady nie kończą swojego "życia" w koszu na śmieci. Konkurs skierowany będzie do uczniów kwidzyńskich szkół podstawowych i przeprowadzony zostanie w dwóch kategoriach wiekowych a) wśród uczniów klas I-III, b) wśród uczniów klas IV-VIII. Wyłonieni zwycięzcy wezmą udział w drugim etapie konkursu, na poziomie międzyszkolnym. Nagrodami za udział i zwycięstwo będą sadzonki drzewek i roślin, torby ekologiczne wielorazowego użytku z logo akcji oraz dyplomy. 9. Organizacja i przeprowadzenie międzyszkolnego konkursu wiedzy o selektywnej zbiórce odpadów ze szczególnym naciskiem na bioodpady dla uczniów szkół średnich z terenu miasta Kwidzyna. Konkurs przeprowadzony zostanie na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę regulaminu uczestnictwa w konkursie. Celem konkursu będzie propagowanie wiedzy na temat selektywnej zbiórki odpadów ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów, rozwijanie wrażliwości ekologicznej, promocja działań proekologicznych, kształtowanie poczucia harmonii ze środowiskiem oraz podnoszenie świadomości ekologicznej poprzez edukację młodzieży w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami. Przedmiotem konkursu będzie przygotowanie przez uczestników prezentacji multimedialnej lub krótkiego filmu wraz z hasłem przewodnim zachęcającym do selektywnej zbiórki bioodpadów oraz dbaniem o środowisko. Prezentacja lub film powinny trwać nie dłużej niż 10 minut. Nagrodami za udział i zwycięstwo będą sadzonki drzewek i roślin, torby ekologiczne wielorazowego użytku z logo akcji oraz dyplomy. Poza tym dla zwycięzców trzech pierwszych miejsc należy przewidzieć zakup nagród rzeczowych w postaci drobnego sprzętu elektronicznego, np. dobrej jakości dyski zewnętrzne (min. 1TB), power banki (min.5 000 mAh), itp. Do zadań realizatora kampanii promocyjno-edukacyjnej należeć będzie opracowanie Szczegółowej Strategii Kampanii i załączenie jej do złożonej oferty przetargowej, a z przeprowadzonej kampanii sporządzenie raportu wraz z dokumentacją fotograficzną. Wszelkie planowane działania należy przeprowadzić z zachowaniem zasad równości szans i niedyskryminacji. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowę o pracę pracowników biurowych oraz administracyjno- finansowych obsługujących realizację umowy. Ze względu na specyfikę zamówienia Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników merytorycznych na podstawie umowy- zlecenie. 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) na etapie składania ofert - Wykonawca złoży oświadczenie na Formularzu Oferty, b) na etapie realizacji umowy - zgodnie z treścią projektu umowy stanowiącego załącznik do SIWZ, tj. Zamawiający może żądać listy osób zatrudnionych na umowę o pracę wraz ze stosowną informacją z ZUS potwierdzającą odpowiednią ilość osób zatrudnionych na umowę o pracę, za które odprowadzane są składki ubezpieczeniowe. 2) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) Zamawiający w każdym czasie, w szczególności w przypadku podejrzenia lub stwierdzenia w trakcie realizacji zamówienia zatrudnienia osób w innej formie niż określonej w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (dalej Kp), zastrzega sobie prawo do zawnioskowania o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy (PIP). W przypadku potwierdzenia przez PIP nie przestrzegania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* Kp, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, niezależnie od kar nałożonych przez PIP, w wysokości 10 000,00 zł. za każdą osobę nie zatrudnioną na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1* Kp. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1* Kp. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 120700.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALTHERMEDIA Sp. z o.o., Sp. K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Niepodległości 210 lok. 25
Kod pocztowy: 00-608
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 199875.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 199875.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 246000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.