To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-12
Ogłoszenie nr 510192368-N-2019 z dnia 12-09-2019 r.
Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego: Zamówienie na roboty budowlane polegające na budowie Otwartej Strefy Aktywności w wariancie podstawowym obejmującej minisiłownię oraz strefę relaksu przy obiekcie Internatu Międzyszkolnego w Starym Sączu, w ramach zadania pn. Powiatowa Otwarta Strefa Aktywności w Starym Sączu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 580713-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540162396-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, Krajowy numer identyfikacyjny 49189318000000,
ul. Jagiellońska
33,
33-300
Nowy Sącz, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48 18 41 41 600, e-mail
bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl, faks
+48 18 41 41 700.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowosadecki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie na roboty budowlane polegające na budowie Otwartej Strefy Aktywności w wariancie podstawowym obejmującej minisiłownię oraz strefę relaksu przy obiekcie Internatu Międzyszkolnego w Starym Sączu, w ramach zadania pn. Powiatowa Otwarta Strefa Aktywności w Starym Sączu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPI.272.18.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie Otwartej Strefy Aktywności w wariancie podstawowym obejmującej minisiłownię oraz strefę relaksu przy obiekcie Internatu Międzyszkolnego w Starym Sączu. II. Inwestycja polega na budowie obiektów małej architektury, tj. sześciu urządzeń plenerowych do ćwiczeń fizycznych oraz tzw. strefy relaksu, w której zamontowane zostać powinny ławki, kosze na śmieci, tablica informacyjna, stół do gry w szachy i chińczyka, stojak na rowery wraz z wykonaniem opisanych powyżej robót budowlanych i nasadzeniem krzewów iglastych rodzaju tuja szmaragdowa. a) Zestawienie urządzeń do ćwiczeń: 1) Biegacz wolnostojący - 1 szt. 2) Stepper ruchomy - 1 szt. 3) Wahadło - 1 szt. 4) Prostownik pleców- 1 szt. 5) Wyciąg górny + wyciskanie siedząc - 1 szt. 6) Koła tai chi duże i małe - 1 szt. b) Strefa odpoczynku: 1) Ławka z oparciem montowana na stałe do podłoża - 6 szt. 2) Kosz na śmieci stalowy - 4 szt. 3) Stół do gry w szachy i chińczyka - 1 szt. 4) Stojak na rowery pięciostanowiskowy - 1 szt. 5) Tablica informacyjna OSA + Regulamin - 1 szt. 6) Krzewy Tuja szmaragdowa - 7 szt. Wykonawca w okresie gwarancji jakości i rękojmi zobowiązany będzie do przeprowadzenia przeglądów rocznych urządzeń, w trakcie których Wykonawca wykona niezbędne prace konserwacyjne. III. Zakres przedmiotowych robót budowlanych obejmuje w szczególności: a) wykonanie robót ziemnych związanych z przygotowaniem pod warstwy konstrukcyjne i fundamenty, b) wykonanie fundamentów dla urządzeń zgodnie z wytycznymi producenta, c) wykonanie i zagęszczenie kolejnych warstw podbudowy, d) dostawę i montaż urządzeń siłowni zgodnie ze specyfikacją w dokumentacji projektowej, e) dostawę i montaż ławek z oparciem, stojaka na rowery, koszów na śmieci, f) wykonanie i montaż tablicy z regulaminem oraz informacjami zgodnie z "Wytycznymi dotyczącymi obowiązków informacyjnych przy zadaniach inwestycyjnych dofinansowanych ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej" (wzór tablicy, jej opis oraz wytyczne są częścią Załącznika nr 1 do SIWZ), g) montaż nowych obrzeży betonowych 30 x 8 cm, h) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z płytek z granulatu gumowego o gr. 5 cm o pow. 92,76 m2, i) nasadzenie zieleni, j) wywiezienie i utylizacja ziemi oraz gruzu po rozbiórkach. UWAGA: Niniejsze zamówienie nie obejmuje robót związanych z: o remontem pomieszczeń budynku Internatu Międzyszkolnego, o wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, o impregnacją konstrukcji więźby dachowej, o malowaniem elewacji budynku, o przebudową muru ogrodzeniowego wraz z przebudową wjazdu, o instalacjami elektrycznymi, o przebudową ogrodzenia z siatki, o wykonaniem utwardzenia terenu, o budową altany rekreacyjnej, o budową wiaty nad miejscem do składowania odpadów, o budową wiaty na potrzeby gospodarcze, o budową boiska do piłki siatkowej o nawierzchni piaskowej, o budową ogrodzenia posesji. IV. Miejsce realizacji robót budowlanych: teren Internatu Międzyszkolnego w Starym Sączu, ul. Daszyńskiego 15, 33-340 Stary Sącz, powiat nowosądecki, województwo małopolskie. V. Lokalizacja inwestycji: działka ewid. nr 1647/6, obręb Stary Sącz. VI. Budynek internatu, w sąsiedztwie którego prowadzone będą roboty budowlane jest obiektem użytkowanym zgodnie z jego przeznaczeniem. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób zapewniający niezakłócone użytkowanie obiektu oraz zachowanie bezpieczeństwa osób znajdujących się w obiekcie i w jego pobliżu. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić swobodny i bezpieczny dostęp do budynku oraz do terenu wokół budynku nieobjętego procesem inwestycyjnym. Prace powinny być prowadzone w uzgodnieniu z Dyrektorem placówki. VII. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony za pomocą dokumentacji projektowej (zwanej również "dokumentacją techniczną"), stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ. Na dokumentację projektową składają się: a) projekt zagospodarowania terenu oraz robót remontowych w branży architektoniczno - konstrukcyjnej, b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), c) BIOZ, d) karty techniczne proponowanych urządzeń, e) wzór tablicy informacyjnej dwustronnej oraz "Wytyczne dotyczące obowiązków informacyjnych przy zadaniach inwestycyjnych dofinansowanych ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej i Sportu", f) przedmiar robót. Wskazane roboty budowlane mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną oraz dokumentacją projektową, przy czym projekt zagospodarowania terenu oraz robót remontowych w branży architektoniczno - konstrukcyjnej, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz BIOZ obejmują szerszy zakres robót nieobjęty niniejszym zamówieniem (patrz akapit "UWAGA" powyżej w pkt II siwz). Zapisy STWiORB odnoszące się do przedmiotu zamówienia zawarte są w zeszytach ST-00, ST-07, ST-08 oraz ST-09. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia oraz na fakt, że zakres rzeczowy robót podlega zgłoszeniu robót, wszelkie zapisy w dokumentacji projektowej dotyczące obmiaru robót, wynagrodzenia kosztorysowego, pozwolenia na budowę, kierownika budowy oraz dziennika budowy tracą moc. VIII. UWAGA: Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia za wykonane roboty, przedmiar robót będący częścią Załącznika nr 1 do SIWZ stanowi jedynie materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem, zatem wykonawca nie może powoływać się na przedmiar jako podstawę wyceny oferty. Zamawiający dokonał w dniu 26.05.2017 r. zgłoszenia robót budowlanych objętych niniejszym postępowaniem do organu architektoniczno - budowlanego dla Powiatu Nowosądeckiego (Wydział Budownictwa, Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu), który nie wniósł sprzeciwu w przedmiocie wykonania robót. Zakres przedmiotowych robót został uzgodniony z Małopolskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków - pismo znak: OZNS.5183.231.2017.AR.1 z dnia 31.05.2017 r. IX. UWAGA: Podane w dokumentacji technicznej, ewentualne znaki towarowe, patenty, pochodzenie, nazwy własne towarów lub ich producentów, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, mają charakter przykładowy, a ich wskazanie miało na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszczał składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszczał rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Wykonawca, który powoływał się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, był obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. X. Zamawiający wymagał, by na przedmiotowe roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia wykonawca udzielił minimum 5 letniej gwarancji jakości i rękojmi (uwaga: okres gwarancji jakości i rękojmi stanowił kryterium oceny ofert - patrz pkt 19 SIWZ). Okres gwarancji jakości i rękojmi liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca w okresie gwarancji jakości i rękojmi zobowiązany będzie do przeprowadzenia przeglądów rocznych urządzeń, w trakcie których Wykonawca wykona niezbędne prace konserwacyjne. XI. Zamawiający wymagał, aby wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą od ceny całkowitej brutto podanej w ofercie wykonawcy. Ubezpieczenie (polisa OC) musi być ważne na dzień zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca zobowiązany był przedłożyć zamawiającemu przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie w/w ubezpieczenia OC. W przypadku, gdy polisa wygasa w trakcie trwania umowy na realizację zamówienia, wykonawca jest zobowiązany do przedłużenia polisy lub zawarcia nowej umowy ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą od ceny całkowitej brutto podanej w ofercie wykonawcy i przedłożenia zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia OC. Tym samym wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą od ceny całkowitej brutto podanej w ofercie wykonawcy. W przypadku, gdy wykonawca nie przedłoży poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentu potwierdzającego przedłużenie polisy OC lub zawarcie nowej umowy ubezpieczenia, zamawiający może rozwiązać umowę na realizację zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45112710-5, 45262300-4, 77310000-6, 37440000-4, 37461000-7, 39113600-3, 34928480-6, 03451300-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
51771.37
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Budowlana SOPATA Zbigniew Sopata
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
63678.79
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.100.2025 Wykonania robót budowlanych (...) "Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ekonomicznych - Szkole Podstawowej nr 7 w Nowym Sączu wraz z infrastrukturą techniczną (....)"
- Dostarczenie i montaż lady trawiennej dla Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - II postępowanie
- BZP. 271.106.2025 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza.
- BZP.271.109.2025 Zakup samochodu cysterny na potrzeby Spółki Sądeckich Wodociągów w Nowym Sączu.
- BZP.271.108.2025 Sprzedaż, dostawa i montaż mebli wraz ze sprzętem do nowotworzonego mieszkania treningowego w Nowym Sączu przy ul. Franciszkańskiej 8/2
- Świadczenie usługi ochrony Stadionu Miejskiego w Nowym Sączu przy ul. Jana Kilińskiego 47 - II postępowanie.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kodeń
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
więcej: Krzewy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





