eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia kinotechnicznego dla Miejskiego Ośrodka Kultury "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu realizowane w ramach projektów1) Zakup aparatury do projekcji cyfrowych w MOK "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu; 2) Zakup urządzeń kinotechnicznych do projekcji cyfrowych kinowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-03

Ogłoszenie nr 510192087-N-2020 z dnia 03-10-2020 r.

Miejski Ośrodek Kultury "CENTRUM" im. Adama Mickiewicza: Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia kinotechnicznego dla Miejskiego Ośrodka Kultury "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu realizowane w ramach projektów: 1) Zakup aparatury do projekcji cyfrowych w MOK "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu; 2) Zakup urządzeń kinotechnicznych do projekcji cyfrowych kinowych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574106-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Kultury "CENTRUM" im. Adama Mickiewicza, Krajowy numer identyfikacyjny 86165300000000, ul. ul. Piastowska 1, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 6722882, 602 773 051, e-mail administracja@mok.pl, faks 326 722 882.
Adres strony internetowej (url): https://www.mok.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia kinotechnicznego dla Miejskiego Ośrodka Kultury "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu realizowane w ramach projektów: 1) Zakup aparatury do projekcji cyfrowych w MOK "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu; 2) Zakup urządzeń kinotechnicznych do projekcji cyfrowych kinowych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/2/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup. dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia kinotechnicznego dla Miejskiego Ośrodka Kultury "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu realizowane w ramach projektów: 1) Zakup aparatury do projekcji cyfrowych w MOK "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu; 2) Zakup urządzeń kinotechnicznych do projekcji cyfrowych kinowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). Na przedmiot zamówienia składa się: 2.1. 1) Kinowy projektor cyfrowy 1 szt.; 2) Serwer kina cyfrowego 1 szt.; 3) Obiektyw projekcyjny 1 szt.; 4) Panel sterujący 1 szt.; 5) Układ do projekcji 3D 1 szt.; 6) Okulary 3D 538 szt.; 7) Platforma (stolik pod zestaw cyfrowy) 1 szt.; 8) Dostawa, montaż i szkolenie kinooperatorów 1 kpl.; 2.2. 1) Ekran projekcyjny 1 szt.; 2) Okulary do projekcji 3D 5000 szt.; 3) Blu-ray 1 szt.; 4) Monitor 1 szt.; 5) Rozdzielacz sygnału 1 szt.; 6) Zasilacz UPS 1 szt.; 7) Dostawa, montaż i szkolenie kinooperatorów 1 kpl. 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Oferowany sprzęt musi być fabryczne nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych, kompletny tj. zawierający wszystkie elementy niezbędne do niezakłóconego korzystania zgodnie z jego funkcją i przeznaczeniem (z pełnym okablowaniem, materiałami startowymi, niezbędnym wyposażeniem np.: baterie, złącza, zasilacze, wtyczki i itp.), nieuszkodzony, sprawny technicznie, spełniający wszelkie parametry techniczne, użytkowe określone przez Zamawiającego w SIWZ i ofercie Wykonawcy, gotowy do pracy, aktualne produkowany na rynku (Zamawiający nie dopuszcza, aby proponowany w ofercie sprzęt był wycofany z produkcji), o parametrach nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego. Sprzęt musi pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji na rynek Polski. Zamawiający nie dopuszcza jakiejkolwiek ingerencji poza producentem w dostarczony sprzęt przed jego dostawą do Zamawiającego. Zamawiający ma prawo zweryfikować czy Wykonawca pozyskał sprzęt poprzez oficjalny kanał dystrybucji. W tym celu Wykonawca ma obowiązek na żądanie Zamawiającego udostępnić kontakt do Dystrybutora sprzętu na rynek Polski. 2) Wykonawca wraz z dostawą sprzętu dostarczy instrukcje obsługi/użytkowania w języku polskim; 3) Wykonawca wraz z dostawą sprzętu dostarczy karty gwarancyjne (odrębne dla każdego urządzenia), zgodne z wymogami SIWZ. 4. W odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia przez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, przy czym Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku wymaganego oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne. Ponadto tam gdzie w OPZ został wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę elementów/typów urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane elementy/typy urządzeń, będą spełniały wymogi minimalne wskazane przez Zamawiającego. Zaoferowanie elementów/typów urządzeń równoważnych nie może prowadzić do sytuacji, w której dostarczony sprzęt będzie niekompatybilny z innymi elementami wchodzącymi w skład dostaw, co ma umożliwić eksploatację dostarczonych urządzeń zgodnie z przeznaczeniem. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 5. Wymagania w zakresie dostawy, montażu, uruchomienia, konfiguracji i strojenia oraz szkolenia personelu Zamawiającego: 1) Dostawa sprzętu obejmuje transport, wniesienie, zmontowanie, instalację, uruchomienie, konfigurację i strojenie, a także sprawdzenie poprawności działania urządzeń (czynności, które należy wykonać, aby oferowane urządzenia były podłączone, uruchomione i poprawnie działające); 2) Przedmiot zamówienia będzie dostarczony transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. Wykonawca odpowiedzialny jest za prawidłowy transport do siedziby Zamawiającego wszystkich urządzeń i pozostałego wyposażenia koniecznego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia. Montaż i uruchomienie powinno być realizowane z wykorzystaniem sprzętu i urządzeń Wykonawcy. Wykonywanie prac nie może zakłócać funkcjonowania obiektu. Wykonywanie najbardziej uciążliwych czynności Wykonawca dostosuje do organizacji pracy w obiekcie; 3) Podczas wykonywania prac montażowych należy szczególnie przestrzegać reżimu sanitarnego, w szczególności związanego z przeciwdziałaniem Covid-19, zgodnie z obowiązującymi przepisami/procedurami; 4) Miejscem dostawy i montażu jest budynek Miejskiego Ośrodka Kultury w Zawierciu im. Adama Mickiewicza, ul. Piastowska 1, pokój kinooperatorki, 5) Wykonawca przeszkoli 3 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu, 6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu umowy, na zasadach ogólnych. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia elementów obiektu, istniejącej infrastruktury lub wyposażenia, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych, Wykonawca zostanie wezwany do naprawy, w odpowiednim terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, a w przypadku bezskutecznego upływu terminu wskazanego w wezwaniu Zamawiający dokona niezbędnych napraw na koszt Wykonawcy. 6. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na minimum 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 7. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. 8. Wymagania w zakresie serwisu: Czas reakcji serwisu, tj. przybycie serwisanta, diagnoza wady lub usterki i jej usuniecie wynosi 24 godziny (liczone w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego usterki lub wady. Czas reakcji serwisowej liczony będzie od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego usterki lub wady telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną (na numer telefonu, faxu lub adres mailowy Wykonawcy wskazany w umowie) w okresie obowiązywania zadeklarowanej przez Wykonawcę gwarancji. W przypadku, gdy naprawa wymaga sprowadzenia części, termin ten może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do sprowadzenia tych części. Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad lub usterek na swój kosz bez względu na wysokość związanych z tym kosztów. Wykryte wady lub usterki usuwane będą na miejscu, w którym sprzęt kinowy jest używany, chyba że będą uzasadnione przypadki wskazujące na potrzebę usuwania wad lub usterek poza miejscem użytkowania sprzętu kinowego. W przypadku konieczności usunięcia wad lub usterek w innym miejscu niż miejsce użytkowania sprzętu, koszt i odpowiedzialność za jego transport ponosi Wykonawca. Koszt i odpowiedzialność ponosi Wykonawca od chwili wydania wadliwego sprzętu przez Zamawiającego do chwili odbioru przez Zamawiającego od Wykonawcy sprzętu po usunięciu wad lub usterek. 9. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 10. Zamawiający zwraca uwagę, iż nie dopuszcza składania ofert częściowych. 11. Zamówienie jest współfinansowane przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 38652000-0


Dodatkowe kody CPV: 38653400-1, 51110000-6, 80511000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 583535.19
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AWACO Projekt Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@awaco.pl
Adres pocztowy: ul. Olesińska 2
Kod pocztowy: 02-548
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 640530.37
Oferta z najniższą ceną/kosztem 640530.37
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 640530.37
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zgodnie z zamieszczonymi zasadami sporządzania rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych dostępnego na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, przepisy ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców - (Dz. U. z 2019 r. poz. 1292) klasyfikują przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w Polsce w szczególności w ramach kategorii mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (art. 7 ustawy). Na gruncie prawa wspólnotowego do małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), którymi posługują się również Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1127), a także Rozporządzenie wykonawcze Komisji (UE) 2015/1986 z dnia 11 listopada 2015 r. ustanawiające standardowe formularze do publikacji ogłoszeń w dziedzinie zamówień publicznych i uchylające rozporządzenie wykonawcze (UE) nr 842/2011, należą przedsiębiorstwa mikro, małe i średnie (art. 2 Załącznika nr 1 do zaleceń Komisji z dnia 6 maja 2003 r. dotyczących definicji mikroprzedsiębiorstw oraz małych i średnich przedsiębiorstw (notyfikowanych jako dokument nr C(2003)1422). W konsekwencji, zamawiający zamieszczając informację o liczbie ofert złożonych w postępowaniu przez małe i średnie przedsiębiorstwa zobowiązany jest do uwzględnienia również ofert złożonych przez mikroprzedsiębiorcę. Obowiązek ten dotyczy zarówno zamówień o wartości równej lub przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, jak i zamówień, których wartość przekracza kwotę, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy Pzp. W postępowaniu wpłynęła 1 oferta od mikroprzedsiębiorcy.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.