eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StąporkówPełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Stąporkowie - etap 1 - przebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-11

Ogłoszenie nr 510190865-N-2019 z dnia 11-09-2019 r.

Gmina Stąporków: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Stąporkowie - etap 1 - przebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 583750-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Stąporków, Krajowy numer identyfikacyjny 53020600000000, ul. Piłsudskiego -, 26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 741 122, e-mail sekretariat@staporkow.pl, faks 413 741 860.
Adres strony internetowej (url): bip.staporkow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Stąporkowie - etap 1 - przebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BIN.271.7.2019/SD

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pn.: "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Stąporkowie - etap 1 - przebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych". 2. Pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie nad robotami budowlanymi w zakresie branż : a) Sanitarnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b) Ogólnobudowlanej w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, c) Elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 3. Pełnienie funkcji koordynatora przez Inspektora branży sanitarnej Nadzoru Inwestorskiego w/w branż w okresie realizacji przedmiotowej inwestycji. 4. Inspektor nadzoru zobowiązany będzie wykonywać czynności nadzoru w sposób określony w art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane z dn. 07.07.1994 r (Dz. U. z 2018 r, poz. 1202 ze zm.) i zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i wiedzą techniczną w tym zakresie oraz uczestniczyć w przeglądach i odbiorach w okresie gwarancji i rękojmi. 5. Zakres czynności Nadzoru Inwestorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym obejmować będzie w szczególności następujące obowiązki: * szczegółowa znajomość dokumentacji projektowej, oraz treści umowy zawartej między Generalnym Wykonawcą a Zamawiającym, a także między Generalnym Wykonawcą a Podwykonawcami, * udział w czynnościach przekazania Wykonawcy terenu budowy i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji, * obecność na budowie koordynatora nadzoru oraz inspektów zgodnie ze SIWZ i złożoną ofertą, zapewniający nadzór nad inwestycją, * zapewnienie ciągłości nadzoru poprzez - przeprowadzenie przez każdego z branżowych inspektorów Nadzoru regularnych inspekcji Terenu Budowy, w częstotliwości uzasadnionej przebiegiem nadzorowanych robót budowlanych, jednak nie rzadziej niż .... dni w tygodniu (w zależności do treści oferty nie mnie jednak niż 2 dni w tygodniu), w toku prac związanych z daną branżą. Koordynator Nadzoru Inwestorskiego jest zobowiązany do przeprowadzenia inspekcji Terenu Budowy nie rzadziej niż ..... dni w tygodniu (w zależności do treści oferty nie mnie jednak niż 2 dni w tygodniu) przez cały okres realizacji robót budowlanych. Inspekcje będą prowadzone przez ok 2 godziny w ciągu każdego dnia inspekcji, podczas realizacji robót (ilość przeprowadzonych inspekcji będzie weryfikowana na podstawie listy obecności prowadzonej w siedzibie Zamawiającego lub na podstawie wpisu do dziennika budowy), * kontrolowanie pod względem terminowości wykonywania robót budowlanych zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym, * kontrolowanie wykonania robót pod względem ich zgodności z projektem budowlanym, STWIOR oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, * kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art.10 Prawa budowlanego, żądanie od Wykonawcy przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa, oraz obowiązkowe sprawdzenie przedstawionych przez Generalnego Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych, * kontrola osób i podmiotów uczestniczących w realizacji inwestycji pod kątem czy prace nie realizują osoby lub podmioty nie zgłoszone Zamawiającemu jako podwykonawcy lub dalsi podwykonawcy. W przypadku stwierdzenia takiej nieprawidłowości niezwłoczne informowanie Zamawiającego, * akceptacja materiałów przewidzianych w inwestycji, a dostarczonych przez Wykonawcę, * podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu w przypadku stwierdzenia ich niezgodności z przepisami obowiązującego prawa lub umową między Generalnym Wykonawcą a Zamawiającym, * udzielanie wyjaśnień w sprawach związanych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót z wyłączeniem spraw mających wpływ na wzrost kosztów budowy, Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody Zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Stąporków, * akceptowanie materiałów przewidzianych do realizacji inwestycji dostarczonych przez Generalnego Wykonawcę, * dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu w terminach uzgodnionych z Zamawiającym oraz Generalnym Wykonawcą, * uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, * rozpoznanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu proponowanego przez Wykonawcę zakresu robót dodatkowych lub zamiennych oraz sporządzenie protokołu konieczności, * rozliczenie budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąś ze stron, * kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez Generalnego Wykonawcę, * żądanie usunięcia przez Generalnego Wykonawcę wad ujawnionych w toku wykonywania robót i wad w wykonanych robotach oraz informowanie Zamawiającego w przypadku nieusunięcia tych wad, * potwierdzenie wpisem w dziennik budowy wszelkich okoliczności mogących mieć wpływ na realizację umowy np. przerwania robót, wstrzymania robót. * uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, wykonywanych w związku z realizowaną inwestycją, * dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną prawidłowość realizowanej inwestycji, * organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący nieuzasadnionej przerwy w realizacji robót przez Wykonawcę lub podwykonawcę, * uczestniczenie w naradach budowy z Generalnym Wykonawcą oraz Zamawiającym, * udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, a w ramach tych czynności stwierdzanie gotowości do odbioru, przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz faktu usunięcia ewentualnych wad, * potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do sporządzenia faktury przez Wykonawcę celem zapłaty wynagrodzenia, * niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, * kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska, * weryfikacja przygotowanej przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej oraz innej dokumentacji związanej z inwestycją i wskazanie ewentualnych braków. * sporządzanie miesięcznych raportów o zaawansowaniu robót. 6. Ponadto Inspektorzy Nadzoru inwestorskiego zobowiązani są do: * raportowania Zamawiającemu po każdym pobycie na budowie w postaci informacji telefonicznej o zakresie zaawansowania robót budowlanych w ramach inwestycji, * sporządzenia końcowego sprawozdania obejmującego informacje takie jak ocenę wykonawców, ocenę wykonanych robót, a także zaistniałych na budowie problemów, sprawozdanie należy złożyć w terminie do 3 dni przed wyznaczonym terminem odbioru końcowego robót budowlanych, * potwierdzania faktycznie wykonanych robót, usunięcia wad, * sporządzania protokołu z każdej narady lub spotkania, wraz z zatwierdzeniem przez osoby w nich uczestniczące, * dokonania niezwłocznego potwierdzenia gotowości lub braku gotowości do odbioru zgłoszonych robót, nie później niż w terminie trzech dni od wpisu Generalnego Wykonawcy w dzienniku budowy o gotowości odbioru. 7. Zakresem nadzoru objęta będzie realizacja zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Stąporkowie - etap 1 - przebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych". Przedmiotem inwestycji jest przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Stąporkowie - etap 1 - przebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych na działce nr 3269 w obrębie ewidencyjnym 0002 Stąporków, jednostce ewidencyjnej 260508_4 Stąporków-miasto, zgodnie z pozwoleniem na budowę: BP.6740.576.2016.IC z dnia 19.01.2017 r. 7.1. Zakres rzeczowy przebudowy obejmuje: ? poszerzeniu otworów drzwiowych w pomieszczeniach sanitarno-higienicznych ? wymiana drzwi wewnętrznych w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych, ? dostosowanie istniejących pomieszczeń sanitarnych (WC) do przepisów bhp i warunków technicznych (szerokość przejść wzdłuż kabin oraz wymiary kabin) wraz z przebudową i wymianą instalacji sanitarnych w pomieszczeniach sanitarno-higienicznych oraz dostosowanie WC na parterze budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych (wyburzenie istniejących ścianek działowych w pomieszczeniach WC, a w ich miejsce montaż systemowej zabudowy) ? wymianie urządzeń sanitarnych; ? przebudowe instalacji elektrycznej w pomieszczeniach sanitarno-higienicznych; ? zamurowanie okien w pomieszczeniach 0/4, 1/8, 2/7; ? zaadoptowanie pomieszczeń w piwnicy na jadalnię dla pracowników urzędu; Oznaczenie pomieszczeń sanitarno-higieniczne w budynku zgodnie z projektem budowlanym: 0/3;0/4;0/5;0/6;1/4;1/5;1/6;1/7;1/8; 2/3;/2/4;2/5;2/6;2/7;3/3;3/4;3/5;3/6;3/7. 7.2. Zamówienie nie obejmuje podanego w projekcie budowlanym zakresu: * Poszerzenia otworów drzwiowych w pomieszczeniach poza pomieszczeniami higieniczno-sanitarnymi, * Wymiany drzwi wewnętrznych w budynku, oprócz pomieszczeń higieniczno-sanitarnych, * Odnowienia komunikacji - wymiana płytek, gładź, malowanie ścian, * Budowie szybu windowego oraz montażu windy przystosowanej dla osób niepełnosprawnych, * Montażu klimatyzacji, * Przebudowy instalacji elektrycznej poza pomieszczeniami higieniczno-sanitarnymi, * Wymiany wykładzin w pomieszczeniach biurowych wraz z malowaniem ścian i grzejników. 7.3. Dokumentacja techniczna obejmująca wskazane zadanie inwestycyjne dostępna jest w Urzędzie Miejskim w Stąporkowie Wydział Budownictwa i Inwestycji oraz na stronie: http://bip.staporkow.pl/?a=7831.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71541000-2, 71540000-5, 71247000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7714.58
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno-Inżynierskie PROSTA-PROJEKT
Email wykonawcy: biuro@prostaprojekt.pl
Adres pocztowy: Piotrkowice, ul. Kielecka 37,Chmielnik
Kod pocztowy: 26-020
Miejscowość: Chmielnik
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15252.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15252.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.