eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Serwis oprogramowania aplikacyjnego Infomedika do obsługi tzw."części szarej" (m.in. księgowość, magazyny, kadry, płace)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-01

Ogłoszenie nr 510189625-N-2020 z dnia 01-10-2020 r.

Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego: Serwis oprogramowania aplikacyjnego Infomedika do obsługi tzw."części szarej" (m.in. księgowość, magazyny, kadry, płace)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569609-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 89004744600000, ul. ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 746 489 742, e-mail szpitalsokolowski@zdrowie.walbrzych.pl, faks 746 489 746.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.zdrowie.walbrzych.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Serwis oprogramowania aplikacyjnego Infomedika do obsługi tzw."części szarej" (m.in. księgowość, magazyny, kadry, płace)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Zp/41/PN-39/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowe wymagania i opis zakresu przedmiotu zamówienia I. Zakres obsługi Oprogramowania Aplikacyjnego: 1. Usługi serwisowe wykonywane bez limitu godzin serwisowych: 1) udzielanie z Konsultacji; 2) gotowość do świadczenia usług serwisowych, z gwarantowanym czasem przystąpienia do wykonywania przyjętych do realizacji prac w ciągu 1 dnia roboczego od chwili otrzymania zlecenia. 3) udzielanie pomocy technicznej oraz wykonywanie zleconych przez Zamawiającego, drobnych prac programistycznych, prac instalacyjnych, konfiguracyjnych, diagnostycznych lub instruktarzowych, w zakresie związanym z obsługą i administrowaniem Oprogramowania Aplikacyjnego, w siedzibie Zamawiającego, Wykonawcy lub Autoryzowanego Przedstawiciela Serwisowego Wykonawcy, w tym: a) przygotowanie środowiska testowego i baz testowych do aktualizacji bazy danych Oprogramowania Aplikacyjnego i Oprogramowania Aplikacyjnego, b) aktualizacja bazy danych Oprogramowania Aplikacyjnego, c) aktualizacja Oprogramowania Aplikacyjnego oraz modyfikacja konfiguracji Oprogramowania Aplikacyjnego wymagana przeprowadzoną aktualizacją (w tym formularze, szablony wydruków, raporty i zestawienia), d) przekazanie informacji na temat Nowych Funkcji i zmian wprowadzonych w nowych wersjach Oprogramowania Aplikacyjnego, e) przywrócenie pracy Oprogramowania Aplikacyjnego w sytuacji Awarii, przy pomocy narzędzi Oprogramowania Systemowego i Bazodanowego, udostępnionego przez Zamawiającego, f) udzielanie pomocy w zakresie obsługi i administrowania Oprogramowania Aplikacyjnego, g) modyfikacja parametrów pracy Oprogramowania Aplikacyjnego poprzez moduł administracyjny, h) analiza zgłoszeń użytkowników dotyczących pracy Oprogramowania Aplikacyjnego oraz wprowadzanych danych w Oprogramowaniu Aplikacyjnym, i) usuwanie błędnie wprowadzonych przez użytkowników danych - z poziomu bazy danych, na podstawie pisemnego zlecenia, j) poprawa błędnie wprowadzonych przez użytkowników danych - z poziomu bazy danych, na podstawie pisemnego zlecenia, k) pomoc przy generowaniu raportów statystycznych / rozliczeniowych, l) doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą Umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego. m) odtwarzanie zgromadzonych w Oprogramowaniu Aplikacyjnym danych, na podstawie danych archiwalnych poprawnie zabezpieczonych przez Zamawiającego (Zamawiający jest odpowiedzialny za wykonywanie kopii baz danych i sprawdzenie poprawności ich odtworzenia na odpowiednich nośnikach, n) pomoc w generowaniu danych przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. Ministerstwo Finansów, Urząd Skarbowy, Organ Założycielski, Narodowy Fundusz Zdrowia, Wydział Zdrowia, urzędy, banki itp.), o) konfiguracja Oprogramowania Aplikacyjnego na potrzeby nowych wymagań sprawozdawczych do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. Ministerstwo Finansów, Urząd Skarbowy, Organ Założycielski, Narodowy Fundusz Zdrowia, Wydział Zdrowia, urzędy, banki itp.) p) instalacja i konfiguracja nowych Funkcji, Funkcjonalności i Modułów Oprogramowania Aplikacyjnego, q) tworzenie i wprowadzanie zmian w dodatkowych wydrukach, raportach i zestawieniach, r) prowadzenie szkoleń dla personelu zamawiającego. II. Sposób realizacji usług 1. Usługi serwisowe realizowane będą w Dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku włącznie, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 16:00. 2. Usługi serwisowe, będą realizowane w odpowiedzi na pisemne zlecenie przedstawione przez wskazane przez Zamawiającego osoby. 3. Usługi wykonywane będą w pomieszczeniach Zamawiającego lub za pomocą zdalnego szyfrowanego dostępu. 4. W przypadku usług serwisowych wykonywanych w ramach dodatkowo wykupionych godzin serwisowych: 1)Zrealizowane godziny serwisowe, dla prac wykonywanych za pomocą zdalnego dostępu, w siedzibie Wykonawcy lub Autoryzowanego Przedstawiciela Serwisowego Wykonawcy, będą rozliczane z dokładnością do pełnej godziny, zaokrąglając w górę do pełnej godziny, nie mniej niż 1 godzina dla zlecenia. 2) Zrealizowane godziny serwisowe, dla prac realizowanych w siedzibie Zamawiającego (tzw. Wizyty serwisowe), będą rozliczane z dokładnością do pełnej godziny, zaokrąglając w górę do pełnej godziny, nie mniej niż 6 godzin dla zlecenia. 5. W przypadku zgłoszenia drobnych prac programistycznych - Modyfikacji - w terminie 15 dni roboczych (czas reakcji) Wykonawca określi możliwość ich realizacji, a w ciągu 30 dni roboczych dokona oceny rodzaju zleconych prac, opracuje wstępny projekt, sporządzi jego wycenę i zaproponuje czas realizacji prac. III. Sposób dokonywania zgłoszeń 1. Zgłaszanie / zamawianie usług serwisowych odbywać się będzie poprzez witrynę internetową Systemu Obsługi Zgłoszeń Wykonawcy a w razie trudności z rejestracją zgłoszenia na w/w witrynie internetowej, Zamawiający może dokonać zgłoszenia (z zastrzeżeniem niezwłocznego potwierdzenia zgłoszenia poprzez witrynę internetową Systemu Obsługi Zgłoszeń) lub telefonicznie bądź mailowo. 2. w przypadku, gdy formularz zgłoszenia zostanie przyjęty przez Wykonawcę: - w godzinach pomiędzy 08:00 a 16.00 dnia roboczego - traktowane jest jak przyjęte danego dnia roboczego; - w godzinach pomiędzy 16.00 a 24.00 dnia roboczego - traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 następnego dnia roboczego; - w godzinach pomiędzy 0.00 a 8.00 dnia roboczego - traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 danego dnia roboczego; - w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy - traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 najbliższego dnia roboczego; 3.Wykonawca zobowiązany jest do przesyłania cotygodniowych raportów z wykonanych prac w każdy pierwszy dzień roboczy do poprzedniego tygodnia z uwzględnieniem nazwiska zlecającego, szczegółowo wykonanych czynności, czasu trwania na adres mailowy podany w umowie. IV.Posiadane licencje Infomedica Asseco. Nazwa modułu/zakres funkcjonalny Ilości Obsługa finansów i księgowości Open Obsługa sprzedaży Open Obsługa zakupów Open Wycena kosztów normatywnych świadczeń 5 Obsługa i rozliczanie kosztów 5 Obsługa zamówień wewnętrznych Open Obsługa zamówień i przetargów 5 Obsługa środków trwałych 5 Obsługa wyposażenia Open Obsługa Kadr Open Ewidencja czasu pracy Open RCP- interfejs komunikacji z rozwiązaniami zewnętrznymi 1 Obsługa płac Open Obsługa stanowiska kasowego 8 Obsługa budżetowania 5 Obsługa magazynów Open Obsługa usług komercyjnych Open Ewidencja Aparatury Medycznej 3

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72000000-5


Dodatkowe kody CPV: 72611000-6, 72267000-4, 72266000-7, 72250000-2, 72253000-3, 72252000-6, 72220000-3, 72600000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Główny kod CPV : 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia Dodatkowe kody CPV : 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 72266000-7 - Usługi doradcze w zakresie oprogramowania 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów 72253000-3 - Usługi pomocy komputerowej i podobne 72252000-6 - Usługi komputerowe w zakresie archiwizowania 72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne 72600000-6 - Usługi doradcze i dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Serwis oprogramowania aplikacyjnego Infomedika do obsługi tzw."części szarej" (m.in. księgowość, magazyny, kadry, płace)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 136080.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Asseco Poland S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Olchowa 14
Kod pocztowy: 35-322
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 136080.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 136080.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 136080.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.