To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-10
Ogłoszenie nr 510189548-N-2019 z dnia 10-09-2019 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie: Zakup i dostawa wyposażenia dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na pakiety
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 570102-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540144061-N-2019; 540146147-N-2019; 540147965-N-2019; 540151310-N-2019; 540154874-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie, Krajowy numer identyfikacyjny 27150341000000,
ul. Strzelców Bytomskich
11,
41-500
Chorzów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 499 115, e-mail
zp@zsm.com.pl, faks
322 413 952.
Adres strony internetowej (url): www.zsm.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa wyposażenia dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na pakiety
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SPZOZZSM/ZP/32/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na pakiety. Pakiet nr 1 - Szafa do przechowywania leków anestetycznych (1 sztuka dla bloku operacyjnego), Pakiet nr 2 - Stojak na kroplówki (2 sztuki dla bloku operacyjnego), Pakiet nr 3 - Stolik opatrunkowy z półką (1 sztuka dla bloku operacyjnego), Pakiet nr 4 - Łóżka elektryczne z panelem sterowania dla dorosłych (4 komplety łóżek wraz z szafkami dla oddziału chirurgicznego), Pakiet nr 5 - Łóżka elektryczne z panelem sterowania dla dorosłych (5 kompletów łóżek wraz z szafkami dla oddziału neurologicznego), Pakiet nr 6 - Wózek do przewożenia chorych w pozycji leżącej dla dorosłych (2 sztuki dla oddziału chirurgicznego), Pakiet nr 7 - Łóżko rehabilitacyjne elektryczne dla młodzieży (1 sztuka dla oddział neurologicznego), Pakiet nr 8 - Wózek proceduralny z wyposażeniem (1 sztuka dla oddział neurologicznego), Pakiet nr 9 - Wózek opatrunkowy (1 sztuka dla oddział ortopedii), Pakiet nr 10 - Chłodziarka do przechowywania leków (1 sztuka dla oddział ortopedii), Pakiet nr 11 - Chłodziarka laboratoryjna do przechowywania odczynników (1 sztuka dla Pracowni Histopatologicznej), Pakiet nr 12 - Szafki przyłóżkowe ze stolikiem przyjaciel dla dorosłych (11 sztuk dla oddział ortopedii), Pakiet nr 13 - Stolik przyłóżkowy dla dorosłych (2 sztuki dla OAiIT), Pakiet nr 14 - Stolik zabiegowy dla Pracowni PET/CT (1 sztuka). Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w formie tabelarycznej w załączniku nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (dalej w treści: OPZ), który zawiera parametry, wymagania techniczne, warunki graniczne i pożądane. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego wypełnienia wszystkich rubryk Załącznika nr 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33192000-2
Dodatkowe kody CPV: 33192000-2, 33192120-9, 39711100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Szafa do przechowywania leków anestetycznych (1 sztuka dla bloku operacyjnego) |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4695.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALVO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5696.13
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Stojak na kroplówki (2 sztuki dla bloku operacyjnego) |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1290.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALVO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1421.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Stolik opatrunkowy z półką (1 sztuka dla bloku operacyjnego) |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
910.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Techniki Medycznej "TECH-MED" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1047.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Łóżka elektryczne z panelem sterowania dla dorosłych (4 komplety łóżek wraz z szafkami dla oddziału chirurgicznego) |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
44400.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Konkret Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
35432.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Łóżka elektryczne z panelem sterowania dla dorosłych (5 kompletów łóżek wraz z szafkami dla oddziału neurologicznego) |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
55500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Konkret Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
59583.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Wózek do przewożenia chorych w pozycji leżącej dla dorosłych (2 sztuki dla oddziału chirurgicznego) |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12000.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.U. Euro-Medical Maciej Świda
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10000.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Łóżko rehabilitacyjne elektryczne dla młodzieży (1 sztuka dla oddział neurologicznego) |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego unieważnił dnia 31.07.2019 r. pakiet nr 7 - Łóżko rehabilitacyjne elektryczne dla młodzieży (1 sztuka dla oddziału neurologicznego) na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 UPZP, ponieważ do dnia składania ofert nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Wózek proceduralny z wyposażeniem (1 sztuka dla oddział neurologicznego) |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Techniki Medycznej "TECH-MED" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3952.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Wózek opatrunkowy (1 sztuka dla oddział ortopedii) |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego unieważnił dnia 31.07.2019 r. pakiet nr 9 - Wózek opatrunkowy (1 sztuka dla oddział ortopedii)na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 UPZP, ponieważ do dnia składania ofert nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - Chłodziarka do przechowywania leków (1 sztuka dla oddział ortopedii) |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego unieważnił dnia 31.07.2019 r. pakiet nr 10 - Chłodziarka do przechowywania leków (1 sztuka dla oddział ortopedii)na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 UPZP, ponieważ do dnia składania ofert nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - Chłodziarka laboratoryjna do przechowywania odczynników (1 sztuka dla Pracowni Histopatologicznej) |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego unieważnił dnia 07.08.2019 r. pakiet nr 11 - "Chłodziarka laboratoryjna do przechowywania odczynników (1 sztuka dla Pracowni Histopatologicznej)" na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 UPZP, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - Szafki przyłóżkowe ze stolikiem przyjaciel dla dorosłych (11 sztuk dla oddział ortopedii) |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9350.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Konkret Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27264.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - Stolik przyłóżkowy dla dorosłych (2 sztuki dla OAiIT) |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego unieważnił dnia 13.08.2019 r. pakiet nr 13 - "Stolik przyłóżkowy dla dorosłych (2 sztuki dla OAiIT)" na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 UPZP, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - Stolik zabiegowy dla Pracowni PET/CT (1 sztuka) |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego unieważnił dnia 31.07.2019 r. pakiet nr 14 - Stolik zabiegowy dla Pracowni PET/CT (1 sztuka) na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 UPZP, ponieważ do dnia składania ofert nie złożono żadnej oferty |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Kompleksowa organizacja dwudniowego wydarzenia artystyczno-muzycznego wraz z atrakcjami towarzyszącymi z wykorzystaniem warsztatów i atrakcji dla dzieci w dniach 6-7 grudnia 2025 r.
- Kompleksowa obsługa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP) oraz ochrony przeciwpożarowej (PPOŻ) w ZEFO w Chorzowie i w jednostkach obsługiwanych przez ZEFO w 2026 roku
- "Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych"
- Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych (2)
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 17 w Chorzowie, ul. Kasprowicza 1 - II/2025
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty ślusarskie - paczka nr 2
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego III na potrzeby Szczecińskiego Centrum Zdrowia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotne
- Dostawa i montaż mebli oraz dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Brzostku
- Dostawa łóżek elektrycznych oraz szafek przyłóżkowych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- zakup i dostawę sprzętu i wyposażenia w zakresie OLiOC w powiecie radomskim - ETAP I -2025"
- Dostawa mebli medycznych
- Dostawa pierwszego wyposażenia w ramach zadania pn. "Przeniesienie aparatu RTG wraz z adaptacją pomieszczenia, rozbudową gabinetu zabiegowego i gabinetów lekarskich w Szpitalu Konstancinie-Jeziornie"
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





