eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MagnuszewZakup wraz z dostawą gorących posiłków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-09

Ogłoszenie nr 510189327-N-2019 z dnia 09-09-2019 r.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej: Zakup wraz z dostawą gorących posiłków

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585459-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 14017622000000, ul. ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 621 71 05, e-mail barbarasobota@magnuszew.pl, faks 48 621 70 25.
Adres strony internetowej (url): www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy: www.ugmagnuszew.bip.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup wraz z dostawą gorących posiłków

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.GOPS.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup dla 160 dzieci przez 71 dni tj. 11360 gorących posiłków jednodaniowych z dowozem do czterech szkół na terenie gminy Magnuszew. 1) posiłki jednodaniowe przygotowane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2019r. poz.1252) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154). Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość posiłku, temperaturę w chwili podania oraz jego walory smakowe i estetyczne. Posiłki muszą być świeżo przygotowane w dniu dostaw, do przygotowywania posiłków należy używać produktów wysokiej jakości i zawsze świeżych, posiadających aktualne terminy ważności, nabytych w źródłach działających zgodnie zobowiązującymi przepisami sanitarnymi i higienicznymi, wyklucza się posiłki z papierka lub puszki, bez potraw tłustych, ciężko strawnych, a także potraw kwaśnych, bardzo słonych. Nie należy używać ostrych przypraw i octu, ale naturalnych (np. pietruszka, koper, cytryna). W jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone. 2) Wykonawca jest odpowiedzialny za sporządzanie posiłków zgodnie z jadłospisem, który musi być przedłożony przez Wykonawcę Zamawiającemu oraz Dyrektorom szkół. Wykonawca będzie dostarczał jadłospis na nadchodzące dwa tygodnie najpóźniej ostatniego dnia tygodnia poprzedzającego przyszłe dwa tygodnie (tzw. jadłospis dekadowy). Jadłospis musi zawierać wykaz rodzajowy posiłków, ich gramaturę, alergeny i być potwierdzony przez osobę do tego upoważnioną. Jadłospis powinien być urozmaicony w ten sposób, że te same posiłki nie mogą się powtarzać w okresie 2 tygodniowym. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania obiadów jednodaniowych wydawanych w systemie: - dwa razy w tygodniu (wtorek, czwartek), zupa (400 g) plus pieczywo (50g) + owoc zupa na wywarach warzywno-mięsnych, nie z proszku zupę i makaron dostarczać oddzielnie - trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) drugie danie: mięso lub ryba (100 g), ziemniaki lub ryż lub kasza lub makaron (200 g), surówki lub jarzyny (100 g), kompot (200 ml). Drugie danie jeden raz w tygodniu może stanowić posiłek typu: pierogi, pyzy, naleśniki, makaron z serem o gramaturze 400 g + kompot (200 ml) + owoc. Do wyrobu kompotu nie wolno stosować syropów syntetycznych, barwinków i innych konserwantów. Wszystkie posiłki muszą być przygotowane i podane z zawartością warzyw lub owoców w każdym posiłku. 4) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania naczyń jednorazowych na których wydawane będą posiłki wraz ze sztućcami. Naczynia jednorazowe oraz sztućce muszą posiadać wymagane atesty. Koszt naczyń i sztućcy Wykonawca uwzględnia w cenie jednostkowej posiłku. 5) Zamawiający informuje, że wskazana powyżej ilość posiłków ma charakter szacunkowy a rzeczywista liczba dziennych posiłków może ulec zmianie i wynikać będzie z bieżących potrzeb zamawiającego. Zmiana ilości posiłków nie będzie powodować zmiany ceny posiłku ani zmiany warunków umowy, nie spowoduje dla Zamawiającego konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. 6) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia posiłków w naczyniach będących w jego dyspozycji (własności) z zastosowaniem wymogów higieniczno - sanitarnych, dostaw musi odbywać się w naczyniach przystosowanych do przewozu żywności i zapewniających właściwa i ochronę, temperaturę . Samochód do przewozu posiłków musi być przystosowany do przewozu żywności oraz spełniać podstawowe wymagania sanitarno-higieniczne, 7) dowóz posiłków do Szkoły Podstawowej w Rozniszewie godz. 09:40, Szkoły Podstawowej w Mniszewie godz. 09:50, Szkoły Podstawowej w Chmielewie godz. 10:10, Szkoły Podstawowej w Przydworzycach godz. 10:30. 8) miejsce wydawania posiłków wyznaczają Dyrektorzy szkół. Liczba dzieci objętych dożywianiem przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Magnuszewie w poszczególnych szkołach zostanie przekazana mailem lub faksem przez pracownika GOPS. Zmiany w ilości zamawianych posiłków będą zgłaszane Wykonawcy najpóźniej do godz. 15:00 dnia poprzedniego. 9) Wykonawca jest zobowiązany do odbioru pozostałości po wydanych posiłkach (odpadów). 10) Wykonawca zobowiązany jest codziennie przechowywać próbki żywności dla potrzeb badań żywności przez Państwową Inspekcję Sanitarną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 r. w sprawie probiernia i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz.U. z 2007 r. Nr 80, poz. 545) 11) Wykonawca będzie przygotowywał oraz dostarczał posiłki, zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie, 12) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną i finansową za jakość dostarczanych posiłków oraz skutki wynikające z zaniedbań przy ich przygotowaniu i transporcie, mogące mieć negatywny wpływ na zdrowie żywionych dzieci. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dostawę posiłków zgodnych z wymogami SIWZ z innych źródeł. 13) Prawidłowość realizacji zamówienia podlegać będzie comiesięcznej ocenie przeprowadzanej przez komisję powołaną przez Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w realizacji zamówienia Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo rozwiązania umowy z zachowaniem dwutygodniowego okresu wypowiedzenia. W celu potwierdzenia wiarygodności danych Wykonawca każdorazowo udostępni na wniosek Zamawiającego oryginały dowodów (faktur) zakupu produktów stanowiących dowód zakupu "wsadu do kotła". 14) dokonanie zakupu posiłków winno nastąpić z zachowaniem efektywnego wydatkowania środków finansowych, co oznacza, że posiłki muszą być odpowiednie jakościowo tj. smaczne, gorące i w całości spożyte. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowej kontroli w zakresie: zgodności dostarczanych posiłków z wymogami Zamawiającego pod względem jakościowym i wagowym przy czym legalizowaną wagę zapewni Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 55.50.00.00 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 56800.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Catering OK Maciej Sałek
Email wykonawcy: cateringok@wp.pl
Adres pocztowy: ul.B.Chrobrego 39
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59526.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59526.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 60776.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.