Ogłoszenie z dnia 2019-09-09
Ogłoszenie nr 510189315-N-2019 z dnia 09-09-2019 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie: Dostawa implantów medycznych do SPZZOZ w Wyszkowie - Pakiet nr 2, 3, 4, 7
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, Krajowy numer identyfikacyjny 30872600000000,
ul. Komisji Edukacji Narodowej
1,
07-200
Wyszków, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
29 743 76 11, e-mail
kancelaria@szpitalwyszkow.pl, faks
297 437 605.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalwyszkow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa implantów medycznych do SPZZOZ w Wyszkowie - Pakiet nr 2, 3, 4, 7
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):postępowania DEZ/Z/341/ZP - 25/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 - Pakiet nr 2,3, 4, 7 2. Dostarczane produkty muszą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami certyfikatami i normami. 3. Zamawiający żąda przedstawienia deklaracji zgodności i zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych. 4. Zamawiający żąda przedstawienia certyfikatu CE wystawionego przez jednostkę notyfikowaną. 5. Zamawiający może żądać przedstawienia próbki wzorcowej po 1 szt. oferowanych produktów na każdą pozycję asortymentową 6. Wykonawca, przez cały okres trwania umowy, udostępni Zamawiającemu cały asortyment przedstawiony w poszczególnych pakietach poprzez utworzenie odpowiedniego magazynu buforowego we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu w budynku Szpitala SPZZOZ w Wyszkowie, 7. Wykonawca będzie na bieżąco uzupełniał asortyment utrzymując zapas odpowiedni dla zużycia przez Zamawiającego. 8. Wykonawca zapewni możliwość swobodnej wymiany asortymentu w ramach asortymentu podanego w poszczególnym pakiecie. 9. Wykonawca użyczy Zamawiającemu, bez jakichkolwiek opłat, instrumentarium niezbędnego do pracy w ramach asortymentu przedstawionego w danym pakiecie, jeśli będzie ono konieczne, oraz będzie je odpowiednio uzupełniał, konserwował i naprawiał w miarę zużycia. 10. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za wykorzystany asortyment, po wystawieniu odpowiedniej faktury przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości towarów przy czym Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego. 12. Dostawa następować będzie w ilościach określanych każdorazowo przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 13. Termin płatności faktury to 60 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. 14. Umowa zostaje zawarta od dnia jej podpisania do dnia podpisania umowy przez Zamawiającego z nowym Wykonawcą wybranym w postępowaniu przetargowym i obowiązuje nie dłużej niż przez okres 12 miesięcy. Planowany termin rozstrzygnięcia postępowania przetargowego - październik 2019 r. Załącznik nr 3 stanowi wzór umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 2 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
36407.25
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Stryker Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36632.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 3 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt.1) pzp Uzasadnienie faktyczne: Nie została złożona żadna oferta. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 4 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28635.75
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Stryker Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
42854.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet nr 7 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7596.87
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy:
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17636.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W zakresie niniejszego zamówienia prowadzone było uprzednio postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego, w którym nie została złożona żadna oferta a pierwotne warunki przedmiotu zamówienia nie zostały zmienione.
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- "Dostawa 300 sztuk plecaków ewakuacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wyszkowie" w ramach programu: ,,Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej".
- "Dostawa pojazdu typu UTV (...) w ramach programu: ,,Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej".
- Ochrona fizyczna budynku Urzędu Miejskiego oraz Starostwa Powiatowego w latach 2026-2027.
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa implantów ortopedycznych oraz materiałów medycznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju.
- Dostawy sukcesywne implantów ortopedycznych i materiałów zużywalnych
- Dostawa implantów
- Implanty i osprzęt do endoprotezoplastyki
- Zakup i dostawa leków, materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych, odczynników laboratoryjnych i radiofarmaceutyków.
- dostawa leków i produktów leczniczych.
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





