eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie"Przebudowa ul. Słonecznej w Strzelcach Krajeńskich" realizowana w ramach Funduszu Dróg Samorządowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-09

Ogłoszenie nr 510189256-N-2019 z dnia 09-09-2019 r.

Gmina Strzelce Krajeńskie: "Przebudowa ul. Słonecznej w Strzelcach Krajeńskich" realizowana w ramach Funduszu Dróg Samorządowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575073-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Strzelce Krajeńskie, Krajowy numer identyfikacyjny 21096676300000, ul. Al. Wolności 48, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 95 763 11 30, e-mail urzad@strzelce.pl, faks 957 633 294.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa ul. Słonecznej w Strzelcach Krajeńskich" realizowana w ramach Funduszu Dróg Samorządowych

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa ul. Słonecznej w Strzelcach Kraj." na działkach: 346, 814, 1173, 753, 759, 1172 wraz z ulicami: Jana III Sobieskiego oraz Władysława Jagiełły Zakres robót: 1) branża drogowa: o przebudowa jezdni, o przebudowa chodników i dojść do posesji, o budowa ścieżki rowerowej, o budowa zatok postojowych, o remont oraz budowa zjazdów indywidualnych i publicznych, o przebudowa skrzyżowań. w zakresie: o rozbiórek, o usunięcia drzew, o wykonania robót ziemnych wraz z przygotowaniem koryta pod projektowane nawierzchnie, o wykonania warstw podbudów, o wykonania nawierzchni jezdni, chodników, ścieżki rowerowej, zatok postojowych, terenów utwardzonych, zjazdów, o wykonania prac wykończeniowych - humusowanie z obsianiem (pobocza), o wykonania elementów oznakowania poziomego i pionowego, w tym: o oznakowanie pionowe w ciągu ul. Słonecznej, o uzupełnienie oznakowania pionowego w obszarze skrzyżowania z drogą powiatową (ul. Grodziska), o oznakowania pionowego w postaci znaków B-43 i B-44, o wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu w postaci wyniesionych przejść dla pieszych, o wykonanie oznakowania poziomego w postaci znaków P-10, P-25. UWAGA: W związku z rozbudową osiedla, należy wykonać zjazdy do działek nr 311/13, 312/10, 311/14, 312/54, 312/61 2) branża elektryczna: o wykonanie linii kablowej oświetleniowej YAKYżo 4x25mm2, o posadowienie słupów oświetleniowych h = 8m z oprawami LED i o mocy 40W mocowanymi na 14 słupach na wysięgniku 0,5m oraz jednym słupie na wysięgniku 1,5m i jednym słupie bez wysięgnika o zasilanie linii oświetleniowej z istniejącego słupa na ul. Gwiaździstej o niezbędne rozbiórki 3) branża sanitarna: Przyłącza kanalizacji deszczowej o 18 przykanalików kanalizacji deszczowej od wpustów drogowych do istniejącego kolektora zbiorczego. Rzędne wpustów dostosować do niwelety projektowanej drogi wg opracowania Projektu zgłoszenia robót "Przebudowa ul. Słonecznej w Strzelcach Kraj." z dn. 15.03.2019r. o wpusty deszczowe z syfonami zabezpieczającymi przedostawanie się zapachów do otoczenia, o Studnie włazowe, betonowe UWAGA: 1´ W związku z brakiem kanalizacji deszczowej w projektowanej ulicy Jana III Sobieskiego i Władysława Jagiełły - nie należy budować odcinków kanalizacji deszczowej D11 ist. - D12 oraz D8 ist. - D9 1) - Należy przesunąć istniejące studnie i wybudować odcinek sieci kanalizacji sanitarnej Ø200 około 2,00mb poza zakres opracowania. - Należy wyprowadzić rurę Ø315 od kanalizacji deszczowej poza zakres opracowania oraz wykonać włączenie do istniejącej studni D1 2) Należy wykonać kanalizację deszczową Ø315 od ul. Gwiaździstej do kolektora Ø600 3) Należy wykonać odcinek od istniejącej studni D12 do granicy opracowania około 7,00mb Ø315 i zakończyć zaślepką. 4) Należy wykonać odcinek kanalizacji sanitarnej Ø200 długości około 8,0mb z włączeniem do istniejącej kanalizacji Ø200 i zakończyć zaślepką na granicy opracowania. Wykonać odcinek kanalizacji deszczowej Ø315 około 6,0mb i wpiąć do istniejącej studni a drugi koniec zaślepić. 5) Kanalizacja deszczowa - wybudować nowe odcinki kanalizacji deszczowej wraz z jedna studnią D2 o łącznej długości około 35mb. Końcówki nowowybudowanej sieci zakończyć zaślepkami poza obszarem opracowania. Kanalizacja sanitarna - należy wybudować 2 odcinki kanalizacji sanitarnej: 1) około 3,50mb Ø200 wraz ze studnią rozprężną, do której należy wybudować odcinek około 8,0mb kanalizacji tłocznej dn.90 PE. Końcówkę rurociągu tłocznego zaślepić na granicy opracowania. 2) około 15,0mb Ø200 należy zaślepić na granicy opracowania. Wykonawca w celu opracowania oferty, zobowiązany jest do sprawdzenia zakresu prac i ilości oraz do ujęcia w cenach jednostkowych poniższych prace: 1) Po zakończeniu robót budowlanych, Wykonawca winien założyć Książkę Drogi (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 16 lutego 2005r. (Dz.U. Nr 67, poz.582 ze zm.), 2) Na czas budowy Wykonawca opracuje i uzgodni z odpowiednimi instytucjami "Czasową organizacje ruchu na czas budowy" 2. Szczegółowy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia, określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty zgodnie z wykazem zawartym w Tomie III. Oryginały w/w dokumentów znajdują się w siedzibie zamawiającego do wglądu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. 3. Jeżeli powyższy opis przedmiotu zamówienia wskazywałby, w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń, znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych. Wszelkie rozwiązania pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe lub cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczących minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów dostępne w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych lub cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów lub cech użytkowych wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach/cechach użytkowych lub lepszych. 4. Zamawiający nie przewiduje zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy Pzp. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. 6. Wykonawca w celu realizacji przedmiotu Umowy zobowiązany jest do zatrudniania na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U.2019.1040 t.j.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania osoby, które będą wykonywać czynności związane z pracami ogólnobudowlanymi, robotami wymienionymi w Tabeli Elementów Scalonych. Zatrudnienie przy realizacji Zamówienia powinno trwać do końca upływu terminu realizacji Zamówienia w przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego pracownika. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.6 czynności w trakcie realizacji zamówienia: o oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; o zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 1) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 26 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 2) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7. Oryginały w/w dokumentów znajdują się w siedzibie zamawiającego do wglądu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. 8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45310000-3, 45232460-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1906631.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRAWIS Roboty Ziemne i Drogowe Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lipowa 7
Kod pocztowy: 66-500
Miejscowość: Strzelce Kraj.
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2344967.17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2344967.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2344967.17
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 787102.73

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.