To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-09
Ogłoszenie nr 510189256-N-2019 z dnia 09-09-2019 r.
Gmina Strzelce Krajeńskie: "Przebudowa ul. Słonecznej w Strzelcach Krajeńskich" realizowana w ramach Funduszu Dróg Samorządowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 575073-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Strzelce Krajeńskie, Krajowy numer identyfikacyjny 21096676300000,
ul. Al. Wolności
48,
66-500
Strzelce Krajeńskie, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
95 763 11 30, e-mail
urzad@strzelce.pl, faks
957 633 294.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa ul. Słonecznej w Strzelcach Krajeńskich" realizowana w ramach Funduszu Dróg Samorządowych
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa ul. Słonecznej w Strzelcach Kraj." na działkach: 346, 814, 1173, 753, 759, 1172 wraz z ulicami: Jana III Sobieskiego oraz Władysława Jagiełły Zakres robót: 1) branża drogowa: o przebudowa jezdni, o przebudowa chodników i dojść do posesji, o budowa ścieżki rowerowej, o budowa zatok postojowych, o remont oraz budowa zjazdów indywidualnych i publicznych, o przebudowa skrzyżowań. w zakresie: o rozbiórek, o usunięcia drzew, o wykonania robót ziemnych wraz z przygotowaniem koryta pod projektowane nawierzchnie, o wykonania warstw podbudów, o wykonania nawierzchni jezdni, chodników, ścieżki rowerowej, zatok postojowych, terenów utwardzonych, zjazdów, o wykonania prac wykończeniowych - humusowanie z obsianiem (pobocza), o wykonania elementów oznakowania poziomego i pionowego, w tym: o oznakowanie pionowe w ciągu ul. Słonecznej, o uzupełnienie oznakowania pionowego w obszarze skrzyżowania z drogą powiatową (ul. Grodziska), o oznakowania pionowego w postaci znaków B-43 i B-44, o wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu w postaci wyniesionych przejść dla pieszych, o wykonanie oznakowania poziomego w postaci znaków P-10, P-25. UWAGA: W związku z rozbudową osiedla, należy wykonać zjazdy do działek nr 311/13, 312/10, 311/14, 312/54, 312/61 2) branża elektryczna: o wykonanie linii kablowej oświetleniowej YAKYżo 4x25mm2, o posadowienie słupów oświetleniowych h = 8m z oprawami LED i o mocy 40W mocowanymi na 14 słupach na wysięgniku 0,5m oraz jednym słupie na wysięgniku 1,5m i jednym słupie bez wysięgnika o zasilanie linii oświetleniowej z istniejącego słupa na ul. Gwiaździstej o niezbędne rozbiórki 3) branża sanitarna: Przyłącza kanalizacji deszczowej o 18 przykanalików kanalizacji deszczowej od wpustów drogowych do istniejącego kolektora zbiorczego. Rzędne wpustów dostosować do niwelety projektowanej drogi wg opracowania Projektu zgłoszenia robót "Przebudowa ul. Słonecznej w Strzelcach Kraj." z dn. 15.03.2019r. o wpusty deszczowe z syfonami zabezpieczającymi przedostawanie się zapachów do otoczenia, o Studnie włazowe, betonowe UWAGA: 1´ W związku z brakiem kanalizacji deszczowej w projektowanej ulicy Jana III Sobieskiego i Władysława Jagiełły - nie należy budować odcinków kanalizacji deszczowej D11 ist. - D12 oraz D8 ist. - D9 1) - Należy przesunąć istniejące studnie i wybudować odcinek sieci kanalizacji sanitarnej Ø200 około 2,00mb poza zakres opracowania. - Należy wyprowadzić rurę Ø315 od kanalizacji deszczowej poza zakres opracowania oraz wykonać włączenie do istniejącej studni D1 2) Należy wykonać kanalizację deszczową Ø315 od ul. Gwiaździstej do kolektora Ø600 3) Należy wykonać odcinek od istniejącej studni D12 do granicy opracowania około 7,00mb Ø315 i zakończyć zaślepką. 4) Należy wykonać odcinek kanalizacji sanitarnej Ø200 długości około 8,0mb z włączeniem do istniejącej kanalizacji Ø200 i zakończyć zaślepką na granicy opracowania. Wykonać odcinek kanalizacji deszczowej Ø315 około 6,0mb i wpiąć do istniejącej studni a drugi koniec zaślepić. 5) Kanalizacja deszczowa - wybudować nowe odcinki kanalizacji deszczowej wraz z jedna studnią D2 o łącznej długości około 35mb. Końcówki nowowybudowanej sieci zakończyć zaślepkami poza obszarem opracowania. Kanalizacja sanitarna - należy wybudować 2 odcinki kanalizacji sanitarnej: 1) około 3,50mb Ø200 wraz ze studnią rozprężną, do której należy wybudować odcinek około 8,0mb kanalizacji tłocznej dn.90 PE. Końcówkę rurociągu tłocznego zaślepić na granicy opracowania. 2) około 15,0mb Ø200 należy zaślepić na granicy opracowania. Wykonawca w celu opracowania oferty, zobowiązany jest do sprawdzenia zakresu prac i ilości oraz do ujęcia w cenach jednostkowych poniższych prace: 1) Po zakończeniu robót budowlanych, Wykonawca winien założyć Książkę Drogi (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 16 lutego 2005r. (Dz.U. Nr 67, poz.582 ze zm.), 2) Na czas budowy Wykonawca opracuje i uzgodni z odpowiednimi instytucjami "Czasową organizacje ruchu na czas budowy" 2. Szczegółowy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia, określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty zgodnie z wykazem zawartym w Tomie III. Oryginały w/w dokumentów znajdują się w siedzibie zamawiającego do wglądu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. 3. Jeżeli powyższy opis przedmiotu zamówienia wskazywałby, w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń, znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych. Wszelkie rozwiązania pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe lub cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczących minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów dostępne w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych lub cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów lub cech użytkowych wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach/cechach użytkowych lub lepszych. 4. Zamawiający nie przewiduje zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy Pzp. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. 6. Wykonawca w celu realizacji przedmiotu Umowy zobowiązany jest do zatrudniania na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U.2019.1040 t.j.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania osoby, które będą wykonywać czynności związane z pracami ogólnobudowlanymi, robotami wymienionymi w Tabeli Elementów Scalonych. Zatrudnienie przy realizacji Zamówienia powinno trwać do końca upływu terminu realizacji Zamówienia w przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego pracownika. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.6 czynności w trakcie realizacji zamówienia: o oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; o zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 1) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 26 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 2) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7. Oryginały w/w dokumentów znajdują się w siedzibie zamawiającego do wglądu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. 8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45310000-3, 45232460-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1906631.06
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TRAWIS Roboty Ziemne i Drogowe Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2344967.17
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 787102.73 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STRZELEC KRAJEŃSKICH
- Aktywny Plac Zabaw znajdujący się przy Żłobku Samorządowym w Strzelcach Krajeńskich w ramach Resortowego programu "Aktywne Place Zabaw" 2025
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Urzędu Miejskiego w Strzelcach Kraj.
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego 80 kVA - 64 kW wersja mobilna na przyczepie wraz z próbnym podłączeniem, uruchomieniem i serwisem gwarancyjnym
- "Kompleksowe sprzątanie budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Strzelcach Krajeńskich oraz terenu wokół szkoły w okresie od 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
- "Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i częściowo utwardzonej na terenie miasta i gminy Strzelce Krajeńskie"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





