To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-09
Ogłoszenie nr 510188382-N-2019 z dnia 09-09-2019 r.
Gmina Prochowice: "Remont pomieszczeń zabytkowego ratusza w Prochowicach"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 579678-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Prochowice, Krajowy numer identyfikacyjny 39064751200000,
ul. ul. Rynek
1,
59-230
Prochowice, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
76 8584342, 76 8584343, e-mail
h.choroszczak@prochowice.com, faks
76 75 38 749.
Adres strony internetowej (url): www.bip.prochowice.com
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remont pomieszczeń zabytkowego ratusza w Prochowicach"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IGP.271.4.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:5.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, do wykonania w ramach zadania pn. "Remont pomieszczeń zabytkowego ratusza w Prochowicach" zgodnie z przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej, w zakresie i na warunkach określonych niniejszą Specyfikacją istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Miejsce realizacji robót: Prochowice, ul. Rynek 1 - budynek Ratusza (nr rejestru zabytków 589/L), budynek użyteczności publicznej - siedziba Urzędu Miasta i Gminy Prochowice, roboty do wykonania wewnątrz budynku bez wyłączenia obiektu Urzędu z użytkowania na czas remontu, z możliwością realizacji robót także w dni wolne od pracy i po godzinach pracy Urzędu. 5.2. ZAKRES RZECZOWY ROBÓT DO WYKONANIA W RAMACH ZAMÓWIENIA: 1) PARTER (korytarz, pokoje nr 8 i nr 10, toaleta WC, w dalszej części ratusza klatkę schodową) : - roboty konstrukcyjno -budowlane: roboty rozbiórkowe, roboty murowe, roboty posadzkowe, okładzinowe i tynkarskie, roboty stolarskie, roboty malarskie; - roboty instalacyjne: wymiana i podłączenie urządzeń sanitarnych , wentylacji i c.o., wymiana i podłączenie urządzeń elektrycznych, roboty pomiarowe instalacji. 2) PIĘTRO I KLATKA SCHODOWA (korytarz, pokoje nr: 16,17,18,19, toaleta WC, pomieszczenie gospodarcze , sala narad nr 20. - roboty konstrukcyjno -budowlane: roboty rozbiórkowe, roboty murowe, roboty posadzkowe, okładzinowe i tynkarskie, roboty stolarskie, roboty malarskie; - roboty instalacyjne: wymiana i podłączenie urządzeń sanitarnych i c.o., wymiana i podłączenie urządzeń elektrycznych, roboty pomiarowe instalacji. 5.3. OGÓLNY OPIS ZAKRESU REMONTU. 1) Remont korytarza na parterze. W korytarzu na parterze należy wykonać: wymianę posadzek z płytek ceramicznych (nowy układ "KARO") z wyrównaniem cementowego podłoża a w części korytarza wymianę podłoża, wymianę wycieraczek na obiektowe o konstrukcji aluminiowej, wymianę drzwi wejściowych do: pokojów nr 8, nr 9 , ubikacji i piwnicy, wymianę parapetów okiennych na parapety prefabrykowane, renowację drzwi wejściowych do pok. nr. 1, naprawę tynków, malowanie: krat i stolarki okiennej oraz drzwi wejściowych w elewacji północnej budynku, wymianę grzejników c.o. i gniazd wtyczkowych oraz łączników oświetlenia. 2) Remont w pokojach nr 8 i nr 10 na parterze. W pokojach należy usunąć częściowo okładziny ścian płytami G-K do wysokości 0,95 m i w to miejsce obłożyć ściany płytami cementowymi po uprzednim wykonaniu odgrzybienia odkrytych murów. Ponadto w pokoju nr 10 zostanie przeprowadzona renowacja podłogi z desek (szpachlowanie, szlifowanie, wymiana listew przyściennych i lakierowanie). 3) Remont pomieszczeń WC na parterze i piętrze. Remont ubikacji zostanie zrealizowany w oparciu o opracowane aranżacje. W ubikacji na parterze zostaną rozebrane wszystkie ścianki działowe, wykonany podwieszony sufit z płyt G-K oraz zostanie zamurowane okienko na korytarz. W zakresie remontu dwóch ubikacji na parterze i piętrze należy wykonać: wymianę okładzin ściennych z płytek ceramicznych, wymianę tynków na parterze i wymianę okładzin ścian płytami G-K na piętrze, wymianę posadzek z płytek ceramicznych (nowy układ "KARO"): z wykonaniem na parterze wymiany betonowego podkładu, izolacji podposadzkowej z folii PCV i cementowej warstwy wyrównawczej a na piętrze z wyrównaniem podłoża i wykonaniem izolacji typu " w płynie", wymianę i podłączenie kompletnie wyposażonych urządzeń sanitarnych z podejściami: muszli (nowe muszle wiszące , spłuczki zabudowane) i umywalek (w ubikacji na parterze umywalka wpuszczana w nowy blat kamienny), wymianę i uzupełnienie instalacji rurowej: kanalizacji oraz wody ciepłej i zimnej, wymianę i podłączenie oświetlenia oraz urządzeń elektrycznych (na piętrze demontaż, na parterze demontaż i montaż nowego podgrzewacza wody i wentylatorów wspomagających wentylację grawitacyjną), wymianę i uzupełnienie elektrycznych przewodów zasilających, wymianę grzejników c.o. wyposażonych w głowice termostatyczne. Ponadto w ubikacjach zostaną zmodernizowane instalacje wentylacyjne: grawitacyjne i kanalizacji. Należy wykonać sprawdzenie przewodów wentylacyjnych przez uprawnionego mistrza kominiarskiego. 4) Remont klatki schodowej i korytarza na piętrze. W korytarzu na piętrze i klatce schodowej do wykonana: wymiana posadzki z wykładziny rulonowej, zgrzewanej, w części powierzchni podłogi korytarza wymiana podłoża z desek na podłoże z płyt wiórowych, w części wymiana podłoża z płyt wiórowych. Ponadto w korytarzu należy wymienić część obłożenia powierzchni sufitów płytami G-K, wymieć drzwi wejściowe do ubikacji oraz grzejniki c.o. wyposażone w głowice termostatyczne. 5) Remont w pokojach nr 16 i nr 18 na piętrze. W pokojach należy rozebrać drewnianą boazerię, rozebrać pokrycie płytami G-K wspólnej, drewnianej ściany pomiędzy pokojami, a następnie wykonać obłożenie płytami G-K odsłoniętych części ścian. 6) Remont pomieszczenia gospodarczego. W pomieszczeniu zostanie wymieniona posadzka z okładziny PCV z przygotowaniem istniejącego podłoża, obłożenie płytkami ceramicznymi pasa pomiędzy szafkami kuchennymi, wymiana podgrzewacza wody i baterii zlewozmywakowej. 7) Roboty malarskie i instalacyjne w pomieszczeniach. We wszystkich pomieszczeniach objętych remontem (wg pkt 5.2) należy przygotować pod malowanie i zagruntować tynki oraz okładziny z płyt G-K, przygotowane i zagruntowane powierzchnie pomalować farbami emulsyjnymi. W pomieszczeniach na piętrze należy wymienić gniazda wtyczkowe i włączniki oświetlenia. 5.4. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA zawiera dokumentacja stanowiąca tom III SIWZ w tym: Przedmiar robót, stanowiący zestawienie planowanych robót do wykonania, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), Projekt aranżacji pomieszczeń WC (na paterze i piętrze) oraz Projekt budowlany zatwierdzony decyzja pozwolenia na budowę. W przypadku nieścisłości lub rozbieżności w zapisach między poszczególnymi dokumentami przyjmuje się hierarchię ważności w kolejności dokumentacji jak wyżej. 5.5. Zestawieniem planowanych robót do wykonania w ramach zamówienia jest Przedmiar robót, sporządzony przez Zamawiającego. Przedmiar robót jest podstawą do obliczenia ceny oferty, która w niniejszym postępowaniu ma charakter wynagrodzenia kosztorysowego. W stosunku do robót przewidzianych w Przedmiarze robót, Zamawiający przewiduje możliwość rezygnacji z wykonywania niektórych robót (roboty zaniechane) i możliwość wystąpienia robót zamiennych i dodatkowych, nie wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia. 5.6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej w sposób zapewniający należyte i terminowe wykonanie całości robót, zapewniając przy tym warunki umożliwiające zachowania ciągłości funkcjonowania Urzędu oraz bezpieczeństwo wszystkich osób przebywających w budynku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
155373.26
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MONTBUD BOGDAN KUBIAK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
191109.11
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PROCHOWICE
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa dla Prochowickiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalnego typu WUKO do utrzymania sieci kanalizacyjnej.
- Zakup i dostawa koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup i dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody o zdolności oczyszczania 1-5 m3/h realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi PROCHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





