To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-06
Ogłoszenie nr 510188175-N-2019 z dnia 06-09-2019 r.
Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa Państwowy Instytut Badawczy: Dostawa materiałów informacyjno -
promocyjnych opatrzonych właściwym logo
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 571490-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa Państwowy Instytut Badawczy, Krajowy numer identyfikacyjny 10464542000000,
ul. Kolska
12,
01-045
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
223 808 200, e-mail
zamowienia.publiczne@nask.pl, faks
22 3808201,3808391.
Adres strony internetowej (url): https://bip.nask.pl/bip/zamowienia-publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych opatrzonych właściwym logo
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZZ.2110.345.2019.JOK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów informacyjno - promocyjnych opatrzonych właściwym logo opisanych szczegółowo w SOPZ. 2. Zamawiający dokonał podziału niniejszego zamówienia na następujące Części: Część nr I - Kalendarze i notesy 1) Kalendarz ścienny trójdzielny - 300 szt. 2) Kalendarz książkowy A4 tygodniowy - 100 szt. 3) Kalendarz książkowy A5 dzienny - 100 szt. 4) Kalendarz na biurko biuwar - 100 szt. 5) Notes A5- 400 szt. 6) Zestaw notes A6+długopis - 100 szt. Część nr II - Artykuły elektroniczne 7) Latarka z ładowaniem na USB - 150 szt. 8) Lokalizator - 150 szt. 9) Silikonowe słuchawki z mikrofonem - 50 szt. 10) Sportowabransoletka bluetooth z silikonu - 50 szt. Część III - Tekstylia 11) Bluza z kapturem/hoodie - 50 szt. 12) T-shirt - 100 szt. 13) Ręcznik sportowy w woreczku - 100 szt. 14) Chusta/szalik typu buff - 400 szt. 15) Chusta bawełniana - 50 szt. 16) Torba materiałowa - 900 szt. 17) Plecak typu worek - 100 szt. Część IV - Pozostałe artykuły 18) Długopis aluminiowy z końcówką dotykową - 2 100 szt. 19) Długopis plastikowy z gumką w miejscu trzymania długopisu - 1 000 szt. 20) Pióro kulkowe - 30 szt. 21) Parasol mały, składany, do torby - 150 szt. 22) Wpinki/pinsy do klapy NASK - 420 szt. 23) Piłka plażowa - 200 szt. 24) Kubek termiczny poj. 280-350ml - 160 szt. 25) Kubek ceramiczny czarny - 100 szt. 26) Kubek ceramiczny biały - 400 szt. 27) Smycz z nadrukiem sublimacyjnym - 6 000 szt. 28) Jenga - gra logiczna - 100 szt. 29) Okrągły wieszak na torebkę - 550 szt. 30) Magnetyczna zakładka do książki - 550 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część nr I - Kalendarze i notesy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13973.74
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Awmig sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13649.31
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część nr II - Artykuły elektroniczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7535.11
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Awmig sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6809.91
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część III - Tekstylia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16185.92
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Awmig sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20558.22
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część IV - Pozostałe artykuły |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
34177.18
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Inter Media, Media Tech Paweł Kędzierski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31943.23
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa dysków do macierzy wraz z rozmieszczeniem, instalacją, konfiguracją i gwarancją
- Malowanie klatki schodowej w budynku przy ul. Tarczyńskiej 12 w Warszawie
- Zakup telefonów komórkowych.
- Dostawa nożyków do jałowego zgrzewania drenów.
- Dostawa obrabiarek dla Łukasiewicz-WIT.
- Dostawa zgrzewarki do drenów stacjonarnej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych
- Wykonanie materiałów promocyjno-reklamowych wraz z usługą znakowania i dostawą do siedziby Zamawiającego
- "Zakup i dostawa artykułów promocyjnych dla Województwa Wielkopolskiego w 2025 roku" z podziałem na części
- Kompleksowa realizacja kampanii informacyjno-edukacyjnej dotyczącej niskoemisyjnego transportu zbiorowego i ruchu niezmotoryzowanego
- Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Rady Uczelnianej Samorządu Doktorantów Uniwersytetu w Białymstoku
- Wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych oznakowanych logo Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.