eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiDostawa sprzętu rehabilitacyjnego i ortopedycznego oraz pomp insulinowych do nowopowstającej wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego przy ul. Zamkowej 5 w Piotrkowie Trybunalskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-28

Ogłoszenie nr 510187048-N-2020 z dnia 28-09-2020 r.

Miasto Piotrków Trybunalski: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i ortopedycznego oraz pomp insulinowych do nowopowstającej wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego przy ul. Zamkowej 5 w Piotrkowie Trybunalskim

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Razem możemy jeszcze więcej

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575143-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Piotrków Trybunalski, Krajowy numer identyfikacyjny 59064846800000, ul. Pasaż Karola Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 327 796, e-mail zamowienia.publiczne@piotrkow.pl, faks 447 327 798.
Adres strony internetowej (url): www.bip.piotrkow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i ortopedycznego oraz pomp insulinowych do nowopowstającej wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego przy ul. Zamkowej 5 w Piotrkowie Trybunalskim

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SPZ.271.11.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie podzielone jest na dwie części: I cześć zamówienia: 1) dostawa (dostarczenie, transport, złożenie, montaż sprzętu oraz usunięcie opakowań związanych z dostawą sprzętu ) fabrycznie nowego sprzętu rehabilitacyjnego i ortopedycznego do budynku Wypożyczalni prowadzonej przez Dzienny Dom Pomocy Społecznej przy ul. Zamkowej 5 zgodnie z wykazem sprzętu stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz z parametrami technicznymi określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, 2) przystosowanie sprzętu do jego użytkowania, 3) przeszkolenie pracowników w zakresie użytkowania dostarczonego sprzętu, 4) bezpłatny przegląd sprzętu w okresie trwania gwarancji, zgodnie z warunkami gwarancji. II cześć zamówienia: 1) dostawa 2 osobistych pomp insulinowych do budynku wypożyczalni,prowadzonej przez Dzienny Dom Pomocy Społecznej przy ul. Zamkowej 5 spełniających określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia warunki techniczne. 2) przeprowadzenie szkolenia wyznaczonych pracowników zamawiającego, którzy będą sprawować nadzór techniczny nad pompami w zakresie przechowywania i użytkowania 3) przeprowadzenie przez wykwalifikowane osoby szkolenia dla bezpośrednich użytkowników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca CZĘŚĆ II SIWZ - odpowiednio dla każdej części zamówienia. 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia - dotyczy obu części. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie: I część zamówienia: 28 dni od dnia podpisania umowy II część zamówienia: 21 dni od dnia podpisania umowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33196000-0


Dodatkowe kody CPV: 33193000-9, 33192110-6, 33157800-3, 37441300-4, 33158400-6, 33631600-8, 33194100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i ortopedycznego oraz pomp insulinowych do nowopowstającej wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego przy ul. Zamkowej 5 w Piotrkowie Trybunalskim

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust. 1 pkt.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Nie złożono żadnej oferty

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i ortopedycznego oraz pomp insulinowych do nowopowstającej wypożyc

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 23458.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Medtronic Poland sp.z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polna 11
Kod pocztowy: 00-633
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25334.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25334.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25334.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.