eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji projektu termomodernizacji budynków oświaty Powiatu Gołdapskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-04

Ogłoszenie nr 510185521-N-2019 z dnia 04-09-2019 r.

Starostwo Powiatowe w Gołdapi: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji projektu termomodernizacji budynków oświaty Powiatu Gołdapskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Oś priorytetowa 4- "Efektywność energetyczna", działanie 4.3- "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków", Poddziałanie 4.3.1- "Efektywność energetyczna w budynkach publicznych" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 579335-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe w Gołdapi, Krajowy numer identyfikacyjny 51143397600000, ul. ul. Krótka 1, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 876 154 444, e-mail starostwo.goldapskie@post.pl, faks 876 154 445.
Adres strony internetowej (url): http://powiatgoldap.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji projektu termomodernizacji budynków oświaty Powiatu Gołdapskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PiR.272.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa zastępstwa inwestycyjnego obejmująca zarządzanie, koordynację i kontrolę wraz z wielobranżowym nadzorem inwestorskim nad realizacją zadania pn. "Termomodernizacja budynków oświaty Powiatu Gołdapskiego", obejmującego termomodernizację 4 obiektów oświaty w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, jn.: ? Zadanie nr 1: Remont oraz docieplenie budynku głównego nr 1 z dobudówką Zespołu Szkół Zawodowych w Gołdapi. Zakres przewidzianych prac: a) docieplenie ścian zewnętrznych obustronnie otynkowanych, b) osuszenie z wilgoci i docieplenie ścian przy gruncie, c) wymiana stolarki okiennej drewnianej, oraz montaż nawiewników higrosterowanych we wszystkich istniejących oknach PCV, d) wymiana drzwi zewnętrznych, dwuskrzydłowych, e) ocieplenie stropodachu pełnego dobudówki oraz stropodachu niewentylowanego sali gimnastycznej, f) ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem budynku z usunięciem dotychczasowych warstw izolacyjnych, g) wymiana rur i rynien spustowych oraz obróbek blacharskich, h) wymiana oświetlenia na energooszczędne, i) wymiana instalacji CWU i CCWU z doposażeniem w zawory regulacyjne, termostatyczne i pompy, j) wymiana instalacji c.o. na nową wyposażoną w podpionowe zawory regulacyjne wraz z wymianą grzejników, k) wykonanie przyłącza cieplnego do msc, l) montaż węzła cieplnego z przystosowaniem pomieszczenia, m) montaż systemu zarządzania energią cieplną. ? Zadanie nr 2: Remont oraz docieplenie budynku parterowego nr 2 Zespołu Szkół Zawodowych w Gołdapi. Zakres przewidzianych prac: a) docieplenie ścian zewnętrznych, b) wymiana stolarki okiennej drewnianej, oraz montaż nawiewników automatycznych we wszystkich oknach PCV, c) wymiana drzwi zewnętrznych wejściowych, dwuskrzydłowych, d) ocieplenie stropodachu oraz wymiana pokrycia dachowego, e) wymiana rur i rynien spustowych oraz obróbek blacharskich, f) wymiana oświetlenia na energooszczędne, g) wymiana instalacji CWU i CCWU z doposażeniem w zawory regulacyjne, termostatyczne i pompy, h) wymiana instalacji c.o. na nową wyposażoną w podpionowe zawory regulacyjne wraz z wymianą grzejników, i) montaż kompaktowego węzła cieplnego z przystosowaniem pomieszczenia, j) montaż systemu zarządzania energią cieplną. ? Zadanie nr 3: Remont oraz docieplenie budynku parterowego z aulą nr 3 Zespołu Szkół Zawodowych w Gołdapi. Zakres przewidzianych prac: a) docieplenie ścian zewnętrznych obustronnie otynkowanych, b) wymiana stolarki okiennej drewnianej, oraz montaż nawiewników automatycznych we wszystkich oknach PCV, c) wymiana drzwi zewnętrznych wejściowych, dwuskrzydłowych, d) ocieplenie stropodachu oraz wymiana pokrycia dachowego, e) wymiana rur i rynien spustowych oraz obróbek blacharskich, f) wymiana oświetlenia na energooszczędne, g) wymiana instalacji CWU i CCWU z doposażeniem w zawory regulacyjne, termostatyczne i pompy, h) wymiana instalacji c.o. na nową wyposażoną w podpionowe zawory regulacyjne wraz z wymianą grzejników, i) wykonanie przyłącza cieplnego do msc, j) montaż kompaktowego węzła cieplnego z przystosowaniem pomieszczenia, k) montaż systemu zarządzania energią cieplną. ? Zadanie nr 4: Docieplenie budynku wspólnego z PCPR nr 4 Zespołu Szkół Zawodowych w Gołdapi. Zakres przewidzianych prac: a) osuszenie i docieplenie ścian piwnicy poniżej poziomu gruntu, b) wymiana stolarki okiennej drewnianej wraz z montażem nawiewników automatycznych we wszystkich oknach, c) wymiana drzwi zewnętrznych drewnianych dwuskrzydłowych, d) ocieplenie stropu nad poddaszem użytkowym z usunięciem starej warstwy izolacyjnej, e) wymiana instalacji CWU i CCWU z doposażeniem w zawory regulacyjne, termostatyczne i pompy, f) wymiana instalacji c.o. na nową wyposażoną w podpionowe zawory regulacyjne wraz z wymianą grzejników, g) wykonanie przyłącza cieplnego do msc, h) montaż kompaktowego węzła cieplnego z przystosowaniem pomieszczenia, i) montaż systemu zarządzania energią cieplną, j) wymiana oświetlenia na energooszczędne. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych nadzorem przedstawiony został w dokumentacji technicznej udostępnionej na stronie Zamawiającego pod linkiem: https://bip.powiatgoldap.pl/zamowienie/96/termomodernizacja-budynkow-oswiaty-powiatu-goldapskiego.html Szacunkowa wartość wszystkich robót budowlanych wynosi około 3,5 mln złotych brutto 1.2 Do obowiązków inwestora zastępczego należeć będzie pełen zakres czynności wynikający z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2019, poz. 1186 ze zm.) określających obowiązki inwestora zastępczego, z zachowaniem należytej staranności, kierując się interesem Zamawiającego i obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z przyjętymi zasadami wiedzy technicznej i inżynierskiej, zamówień publicznych, ekonomicznej i prawniczej oraz innej, które dotyczą przedmiotu zamówienia, Wykonawca zawsze będzie chronił interesy Zamawiającego w kontaktach ze stronami trzecimi. W szczególności: a) Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifi-kowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do prowa-dzenia nadzoru inwestorskiego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z po-stanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową re-alizację zamówienia; b) Wykonawca powinien o ile uzna to za konieczne zapewnić swoim specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, którzy mogą być niezbędni do wła-ściwego wykonania umowy. Wykonawca uwzględni w ofercie każdą konieczność uzupełnienia zespołu specjalistów wynikającą z przepisów prawa, decyzji, uzgodnień i porozumień, które są niezbędne do kompleksowej realizacji zamówienia. Kompletne wynagrodzenie całego personelu oraz wszelkie koszty związane z obsługą muszą być zawarte w cenie oferty Wykonawcy; c) W przypadku, gdy w czasie realizacji Umowy, Wykonawca usługi będzie musiał podjąć działa-nia, które nie zostały wymienione w SIWZ, a okażą się one niezbędne dla prawidłowej realizacji Umowy, Wykonawca niezwłocznie wykona te działania w ramach wynagrodzenia umownego w taki sposób, jakby były objęte zakresem zamówienia; d) Wszelkie dokumenty, o których jest mowa w niniejszej SIWZ należy traktować, jako wzajemnie objaśniające się i uzupełniające. Ewentualne rozbieżności między tymi dokumentami, o ile będą miały miejsce, nie będą stanowiły podstawy do ograniczenia przez Wykonawcę zakresu realizo-wanych usług, ani do zmiany sposobu ich wykonania; e) Wykonawca przez cały okres realizacji umowy, zobowiązany jest do posiadania polisy lub inne-go dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalno-ści gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto umowy. Ponadto także: a) zgłoszenie rozpoczęcia robót właściwemu organowi nadzoru budowlanego; b) udział (w terminie wskazanym przez Zamawiającego) w przekazaniu Wykonawcy robót placu budowy, potwierdzony podpisaniem protokołu przekazania terenu i placu budowy; c) nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy Powiatem Gołdapskim a Wykonawcą robót budowlanych; d) kontrola prawidłowości realizacji zadania z Harmonogramami Rzeczowo-Finansowymi; e) sporządzanie miesięcznych raportów z działalności objętej przedmiotem zamówienia, a dotyczącej pełnienia funkcji inwestora zastępczego, w tym sprawowanych nadzorów nad postępem realizacji procesu inwestycyjnego zgodnie z HRF. Sprawozdania - raporty, powinny być składane Zamawiającemu, każdorazowo w terminie 3 dni roboczych po zakończeniu miesiąca kalendarzowego, a także powinny zawierać co najmniej: - opis postępu prac , - nakłady finansowe poniesione na roboty budowlane, - opis ewentualnych problemów i zagrożeń, w szczególności dotyczących terminu zakończenia robót oraz podjętych działań w celu ich usunięcia, - fotografie dokumentujące postęp robót - wykaz zmian w stosunku do zatwierdzonej dokumentacji projektowej; f) przeprowadzenie kontroli przestrzegania przez Wykonawcę robót prawidłowości zatrudniania na podstawie umowy o pracę w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań, wszystkich pracowników fizycznych oraz operatorów maszyn i urządzeń. W sytuacji wątpliwości co do sposobu zatrudnienia pracowników, Zamawiający udziela zgody na zwrócenie się o przeprowadzenie stosownej kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy; g) doradztwo i opiniowanie, uzgadnianie dokumentów oraz wszelkie inne czynności mające na celu należytą realizację zadania- zgodnie z obowiązującym prawem oraz wytycznymi Zamawiającego; h) ocenianie i zatwierdzanie postępu prac oraz wystawianie przejściowego świadectwa płatności wraz z wyodrębnieniem, klasyfikacją kosztów kwalifikowanych i niekwalifikowanych Projektu, i) udziału w rozliczeniu inwestycji w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Warmińsko-Mazurskiego. 1.3 Do obowiązków nadzoru inwestorskiego należeć będzie pełen zakres czynności wynikający z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2019, poz. 1186 ze zm.) określających obowiązki inspektora nadzoru, w tym: a) kontrola zgodności wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym, z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznym wykonania i odbioru robót, pozwoleniami na budowę, z przepisami techniczno- budowlanymi, normami a także z zasadami wiedzy technicznej; b) sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy i potwierdzanie tej obecności wpisem w dzienniku budowy; d) koordynowanie wszystkich robót budowlanych w poszczególnych branżach; e) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych, oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót budowlanych; f) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; g) sprawdzanie dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę do odbiorów częściowych i odbioru końcowego, w tym analiza i zatwierdzanie przedłożonych atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności, itp.; h) przeprowadzanie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową zawartą przez Zamawiającego z Wykonawcami robót; i) potwierdzenie gotowości do odbioru, dokonanie odbioru w obecności Zamawiającego i Wykonawcy robót, sprawdzenie i weryfikacja obmiarów i kosztorysów, z potwierdzającymi wpisami do dziennika budowy; j) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych budowy organizowanych przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego oraz sporządzanie protokołów z narad; k) udział w rozliczeniach merytorycznych i finansowych wykonywanych robót, w tym sporządzanie protokołów konieczności wykonania robót zamiennych/dodatkowych z uwzględnieniem kalkulacji kosztowych na ww. zasadach (w ramach ustanowionego w umowie wynagrodzenia); l) sprawdzanie/zatwierdzanie dokumentacji technicznej powykonawczej- tzw. Operatu Kolaudacyjnego, przedłożonego przez Wykonawcę robót; ł) dokonywanie przeglądów w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót; a ponadto także: a) niezwłocznego przybycia na teren budowy po zawiadomieniu przez Zamawiającego o nagłych, nieprzewidzianych przypadkach (w sprawach nie cierpiących zwłoki) i podjęcia czynności objętych umową; b) kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku, ochrony p.poż i dozoru powierzonego mienia na terenie budowy; c) informowanie Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót; d) sporządzenia inwentaryzacji wykonanych robót oraz ich wyceny w przypadku rozwiązania umowy lub odstąpienia od niej przez którąkolwiek ze stron.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71540000-5


Dodatkowe kody CPV: 71541000-2, 71520000-9, 71310000-4, 71247000-1, 71248000-8, 71631300-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 99337.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EUROENERGIA Mirosław Polens
Email wykonawcy: eurocertyfikat@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Konińska 2
Kod pocztowy: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 46400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 46400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 137760.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.