eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orzesze"Dowóz uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2019/2020 Część I Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Orzesza Część II Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych" - II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-04

Ogłoszenie nr 510185110-N-2019 z dnia 04-09-2019 r.

Miasto Orzesze: "Dowóz uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2019/2020 Część I Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Orzesza Część II Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych" - II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 580120-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Orzesze, Krajowy numer identyfikacyjny 27625765300000, ul. ul. Św. Wawrzyńca 21, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48323248800, e-mail rzp@orzesze.pl, faks +48323248826.
Adres strony internetowej (url): orzesze.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dowóz uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2019/2020 Część I Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Orzesza Część II Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych" - II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WRZP.271.22.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia: "Dowóz uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2019/2020 Część I Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Orzesza Część II Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych" - II 1.1 Rodzaj zamówienia: usługa 1.2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : 1.2.1 Część I. - Dzienny dowóz do placówek oświatowych w roku szkolnym 2019/2020 dla części I zamówienia obejmuje około 31 uczniów (na dzień 28.06.2019r.)dowożonych do szkół podstawowych. Łączna dzienna ilość wozokilometrów ok. 85 wzkm dla autobusów ( trasa Zawada-Zazdrość -Gardawice-Mościska-Zawiść). Przewidywana liczba dni na realizację usługi zgodnie z podanym kalendarzem MEN - 188 dni. Trasy i godziny przejazdu autobusu zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy i sporządzenia planów zajęć w poszczególnych placówkach oświatowych. Plany zostaną sporządzone w miesiącu sierpniu przed rozpoczęciem roku szkolnego. Zamawiający gwarantuje wykonanie i zapłatę za 80% przedmiotu zamówienia dla części I w okresie realizacji umowy, z zastrzeżeniem możliwości zrezygnowania z realizacji w/w trasy w chwili wejścia w życie bezpłatnego transportu na terenie miasta Orzesza zorganizowanego w ramach Współpracy z Gminą Łaziska Górne. UWAGA: Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo zrezygnowania z realizacji w/w trasy w chwili wejścia w życie bezpłatnego transportu na terenie miasta Orzesza zorganizowanego w ramach Współpracy z Gminą Łaziska Górne. Dowóz świadczony będzie środkami transportu, do których Wykonawca posiada tytuł prawny, obsługiwanymi przez kierowców Wykonawcy; przez dowóz rozumie się przywiezienie do szkoły i odwiezienie po zajęciach lekcyjnych. Zamawiający zapewnia opiekunów w trakcie przewozów. Dyspozytor - koordynowanie godzin przejazdu autobusów szkolnych, a w przypadku zmiany godzin lub awarii pojazdu koordynowanie i nadzorowanie bieżących zmian, koordynowanie tras w przypadku zmiany punktów odbioru uczniów. Autobusy do przewozu osób powinny posiadać ilość miejsc odpowiednią do liczby przewożonych dzieci, nie mniej niż 35, z zastrzeżeniem, że liczba dzieci może ulec zmianie. UWAGA: Zamawiający pod pojęciem autobus rozumie definicję wynikającą z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2017 poz. 1260 z późn. zm.) 1.2.2.Część II. - Dzienny dowóz do placówek oświatowych w roku szkolnym 2019/2020 dla części II zamówienia obejmuje około 50 (na dzień 28.06.2019r.) uczniów niepełnosprawnych dowożonych do szkół specjalnych zgodnie ze skierowaniem Starosty Powiatu Mikołowskiego ( Zespół Szkół Specjalnych Nr 2 w Mikołowie, Zespół Szkół Specjalnych Nr 1 w Borowej Wsi, Zespół Szkół Specjalnych Nr 8 w Tychach, Zespół Szkolno-Przedszkolny dla dzieci Niesłyszących i Słabosłyszących w Katowicach, Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy w Wyrach). Łączna dzienna ilość wozokilometrów ok. 418 wzkm dla autobusów. Przewidywana liczba dni na realizację usługi zgodnie z podanym kalendarzem MEN - 188 dni. Trasy i godziny przejazdu busów zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy i sporządzenia planów zajęć w poszczególnych placówkach oświatowych. Plany zostaną sporządzone w miesiącu sierpniu przed rozpoczęciem roku szkolnego. Wykonawca nie może powierzyć wykonania zamówienia podwykonawcy. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia t.j. całości zamówienia. Zamawiający wymaga posiadanie co najmniej 6 autobusów z których: a) (ZSS NR 2 w Mikołowie), 1 autobus do przewozu osób powinien posiadać ilość miejsc odpowiednią do liczby przewożonych dzieci, nie mniej niż 20, z zastrzeżeniem, że liczba dzieci może ulec zmianie, w takim wypadku wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania środka transportu do liczby przewożonych osób. (ZSS NR 2 w Mikołowie) b) 1 autobus do przewozu osób powinien posiadać ilość miejsc odpowiednią do liczby przewożonych dzieci, nie mniej niż 10 oraz platformę dla niepełnosprawnych, z zastrzeżeniem, że liczba dzieci może ulec zmianie, w takim wypadku wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania środka transportu do liczby przewożonych osób (ZSS NR 2 w Mikołowie), c) 1 autobus do przewozu osób powinien posiadać ilość miejsc odpowiednią do liczby przewożonych dzieci, nie mniej niż 10 oraz platformę dla niepełnosprawnych, z zastrzeżeniem, że liczba dzieci może ulec zmianie, w takim wypadku wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania środka transportu do liczby przewożonych osób (ZSS Nr 1 Borowa Wieś), d) 1 autobus do przewozu osób powinien posiadać ilość miejsc odpowiednią do liczby przewożonych dzieci, nie mniej niż 6 , z zastrzeżeniem, że liczba dzieci może ulec zmianie, w takim wypadku wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania środka transportu do liczby przewożonych osób (ZSS Nr 8 Tychy), e) 1 autobus do przewozu osób powinien posiadać ilość miejsc odpowiednią do liczby przewożonych dzieci, nie mniej niż 8 , z zastrzeżeniem, że liczba dzieci może ulec zmianie, w takim wypadku wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania środka transportu do liczby przewożonych osób (ZSP w Katowicach) f) 1 autobus do przewozu osób powinien posiadać ilość miejsc odpowiednią do liczby przewożonych dzieci, nie mniej niż 7 , z zastrzeżeniem, że liczba dzieci może ulec zmianie, w takim wypadku wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania środka transportu do liczby przewożonych osób (OREW w Wyrach) UWAGA: Zamawiający pod pojęciem autobus rozumie definicję wynikającą z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2017 poz. 1260 z późn. zm.) Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca biorący udział w postępowaniu zapewnił dla części II przewóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunami na poszczególnych trasach, zapewnionym przez Wykonawcę podczas przewozu. Koszt opiekunów należy wliczyć w koszt realizacji usługi. Dowóz świadczony będzie środkami transportu do których Wykonawca posiada tytuł prawny, obsługiwanymi przez kierowców Wykonawcy; przez dowóz rozumie się przywiezienie do szkoły i odwiezienie po zajęciach lekcyjnych Wykonawca zapewnia opiekunów w trakcie przewozów. Dyspozytor - koordynowanie godzin przejazdu pojazdów (busów), a w przypadku zmiany godzin lub awarii pojazdu koordynowanie i nadzorowanie bieżących zmian, koordynowanie tras w przypadku zmiany punktów odbioru uczniów. Trasy i godziny przejazdu pojazdów zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy i sporządzenia planów zajęć w poszczególnych placówkach oświatowych. Plany zostaną sporządzone w miesiącu sierpniu przed rozpoczęciem roku szkolnego. 1.3. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 1.4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 1.5. KODY CPV Główny przedmiot zamówienia: 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 1.6.Podwykonawcy: Wykonawca nie może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia: t.j. dowozu uczniów i uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych i szkół specjalnych. 1.7.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, do 50% zakresu zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu podobnych usług do usług, o których mowa w punkcie 1.2.1 i 1.2.2 niniejszej SIWZ. Zamówienie zostanie udzielone po przeprowadzeniu negocjacji z wybranym wykonawcą. Warunki, na jakich usługi zostaną udzielone: - w przypadku wyczerpania kwoty zawartej umowy, - w przypadku przedłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia w procedurze otwartej, - udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem postępowania w trybie z wolnej ręki, po przeprowadzeniu negocjacji w Wykonawcą, - stawka jednostkowa wynagrodzenia 1 dzień świadczenia usługi transportowej będzie podlegała negocjacji. 1.8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części. 1.9. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy uwzględnione zostały w opisie przedmiotu zamówienia dotyczącym II części zamówienia. 1.10. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. kierowców autobusów realizujących zamówienie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9


Dodatkowe kody CPV: 60130000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część I Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Orzesza

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 106181.34
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "TRANSMARKO" Marek Masny
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Grota Roweckiego 5
Kod pocztowy: 40-748
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 111672.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 111672.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 112451.67
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część II Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 315032.27
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "TRANSMARKO" Marek Masny
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Grota Roweckiego 5
Kod pocztowy: 40-748
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 389836.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 389836.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 389836.80
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.