eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁąckPrzebudowa dróg gminnych o numerach 290701W i 290716W w miejscowości Sendeń Mały

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-04

Ogłoszenie nr 510184990-N-2019 z dnia 04-09-2019 r.

Gmina Łąck: Przebudowa dróg gminnych o numerach 290701W i 290716W w miejscowości Sendeń Mały

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562555-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Łąck, Krajowy numer identyfikacyjny 61101573800000, ul. ul. Gostynińska 2, 09-520 Łąck, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 243 841 400, e-mail sekretariat@gminalack.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): http://uglack.bip.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dróg gminnych o numerach 290701W i 290716W w miejscowości Sendeń Mały

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Przebudowa dróg gminnych o numerach 290701W i 290716W w miejscowości Sendeń Mały". W ramach zadania wykonana zostanie nawierzchnia bitumiczna dróg gminnych o łącznej długości 1542mb. Droga gminna numer 290701W: - długość drogi: 1255mb - szerokość jezdni: 3,50m - pobocza z kruszywa łamanego o szerokości 0,75m po obu stronach drogi - ilość jezdni: 1 - ilość pasów ruchu: 2 - warstwa ścieralna o grubości 3 cm - warstwa wiążąca o grubości 4 cm (Uwaga! do szacowania obowiązuje grubość warstwy wynikająca z przedmiaru robót) - podbudowa z kruszywa łamanego Na całym obszarze drzewa i krzewy w granicach pasa drogowego nie kolidują z inwestycją. Odwodnienie projektowanej drogi odbywać się będzie za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych powierzchniowo na pobocza drogi w granicach pasa drogowego (działka drogowa) bez spływu na działki sąsiednie, a następnie przez wsiąkanie i odparowanie. Droga gminna numer 290716W: - długość drogi: 287mb - szerokość jezdni: 3,50m - pobocza z kruszywa łamanego o szerokości 0,75m po obu stronach drogi - ilość jezdni: 1 - ilość pasów ruchu: 2 - warstwa ścieralna o grubości 3 cm - warstwa wiążąca o grubości 4 cm (Uwaga! do szacowania obowiązuje grubość warstwy wynikająca z przedmiaru robót) - podbudowa z kruszywa łamanego Na całym obszarze drzewa i krzewy w granicach pasa drogowego nie kolidują z inwestycją. Odwodnienie projektowanej drogi odbywać się będzie za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych powierzchniowo na pobocza drogi w granicach pasa drogowego (działka drogowa) bez spływu na działki sąsiednie, a następnie przez wsiąkanie i odparowanie. Zakres robót obejmuje m.in.: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych w terenie równinnym, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej - koryto wykonane mechanicznie równiarką na całej szerokości jezdni i chodników w gruntach kat. II-IV, głębokość koryta 10 cm - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - wykonanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową, grubość warstwy średnio 4 cm - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - wykonanie poboczy z kruszywa naturalnego po obu stronach dróg - ustawienie słupów z rur stalowych o średnicy 50mm dla znaków drogowych - przymocowanie do gotowych słupów tarczy znaków drogowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: dokumentacje projektowe, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót. Zamawiający dopełnił wymogów, jakie wynikają z obowiązujących przepisów prawa: Droga gminna nr 290701W: - zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych do Starosty Płockiego z dnia 28.10.2016 r. Nr AB-II.6743.1301.2016 - przyjęto bez sprzeciwu - Decyzja Wójta Gminy Łąck z dnia 07.10.2016 r. znak: RI.6220.5.2016 stwierdzająca brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko planowanego przedsięwzięcia - Uzgodnienie nr 60/R4/2016 z Energa Operator SA dotyczące wydania warunków technicznych na sposób zabezpieczenia istniejącej infrastruktury elektroenergetycznej Droga gminna nr 290716W: - Zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych do Starosty Płockiego z dnia 25.10.2016 r. Nr AB-II.6743.1295.2016 - przyjęto bez sprzeciwu - Uzgodnienie nr 62/R4/2016 z Energa Operator SA dotyczące wydania warunków technicznych na sposób zabezpieczenia istniejącej infrastruktury elektroenergetycznej Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a zwłaszcza dokonał wizji lokalnej w terenie, zapoznał się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i uwzględnił je w wynagrodzeniu ryczałtowym. Zamawiający wymaga, aby przy wykonywaniu zamówienia Wykonawca lub podwykonawca zatrudniał przez cały okres trwania zamówienia osoby na postawie umów o pracę. Wykonawca będzie dokumentował zatrudnienie w/w osób przedstawiając Zamawiającemu w ujęciu miesięcznym wykaz tych osób. Zamawiający będzie posiadał uprawnienia w zakresie kontroli w/w wymagań, polegające na prawie do żądania w dowolnym momencie trwania umowy: umów o pracę oraz potwierdzenia opłacania składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne w stosunku do osób wymienionych w w/w wykazie. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania: - wykonanie koryta mechanicznie równiarką - wykonanie podbudowy - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej - wykonanie poboczy - ustawienie słupów z rur stalowych i przymocowanie tarczy znaków drogowych - czynności w zakresie utrzymania czystości/sprzątania terenu budowy Obowiązek ten nie dotyczy stanowisk obejmujących czynności kwalifikowanych jako wykonywanie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kierownik budowy, nadzór techniczny itp.) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawców lub podwykonawców, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Podstawę do sporządzenia kosztorysów ofertowych stanowi przedmiar robót oraz dokumentacje projektowe i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Kosztorys (zgodny ze złożoną ofertą) zostanie dostarczony Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacje projektowe, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 8 do SIWZ oraz przedmiar robót - załącznik nr 9 do SIWZ. Przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować wyroby wprowadzone do obrotu lub udostępnione na rynku krajowym zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz posiadające wszelkie niezbędne atesty i aprobaty techniczne oraz odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 266, 730). Występujące w dokumentacji projektowej nazwy handlowe materiałów i urządzeń oraz ich dostawców należy traktować wyłącznie jako przykładowe. Wymienione nazwy producentów służą wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. W ofercie można, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, zaproponować urządzenia i materiały równoważne. Ofertą równoważną jest przedmiot, urządzenie lub proponowany materiał o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, z której w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Koszty związane z wykazaniem równoważności oferty ponosi Wykonawca. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udokumentowania spełnienia wymagań i efektów inwestycyjnych, które muszą być w pełni zgodne z przyjętymi w projekcie Zamawiającego parametrami projektu. W przypadku wątpliwości na Wykonawcy będzie spoczywać trud udowodnienia, że produkt jest równoważny.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 588260.16
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DES Sp. z o.o.
Email wykonawcy: des.biuro@@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Domaniewska 17/19 lok. 133
Kod pocztowy: 02-672
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 723560.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 693408.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 862569.73
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 588260.16
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DES Sp. z o.o.
Email wykonawcy: des.biuro@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Domaniewska 17/19 lok. 133
Kod pocztowy: 02-672
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 723560.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 693408.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 862569.73
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.