eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarnkówPRZEBUDOWA SKRZYŻOWANIA W M. GĘBICZYN

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-30

Ogłoszenie nr 510182080-N-2019 z dnia 30-08-2019 r.

Gmina Czarnków: PRZEBUDOWA SKRZYŻOWANIA W M. GĘBICZYN

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 578472-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Czarnków, Krajowy numer identyfikacyjny 57079106900000, ul. ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 552 227, e-mail urzad@czarnkowgmina.pl, faks 672 553 079.
Adres strony internetowej (url): www.czarnkowgmina.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZEBUDOWA SKRZYŻOWANIA W M. GĘBICZYN

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IGROŚ.271.1.11.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa skrzyżowania w m. Gębiczyn. Długość projektowanych odcinków dróg objętych skrzyżowaniem wynosi: 67,0m i 75,0 m. Całkowita długość projektowanej przebudowy wynosi 142,00 mb. Realizacja inwestycji obejmuje działki ewidencyjne nr 112/1, 48, 51 obręb Gębiczyn, gmina Czarnków, powiat czarnkowsko-trzcianecki, województwo wielkopolskie Zakres robót obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze - pełna obsługa geodezyjna oraz roboty rozbiórkowe Koszty składowania lub utylizacji odpadów (ziemia, rumosz, materiały rozbiórkowe etc.) są po stronie Wykonawcy. 2) Podbudowy: Celem uzyskania wymaganej niwelety zaprojektowano korytowanie średniej głębokości wynikającej z profilu. Grunt pozostały z korytowania należy załadować i wywieźć na składowisko. W cenie robót związanych z wywozem należy ująć koszty gospodarowania odpadami (po stronie Wykonawcy robót). Zaprojektowano podbudowę pod jezdnię oraz zjazdy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (KSŁM) frakcji 0/31,5mm grubości 20 cm oraz 15 cm po zagęszczeniu. Przed ułożeniem podbudowy, pod konstrukcją drogi zaprojektowano wykonanie warstwy stabilizacji gruntu cementem Rm=2,5MPa, gr. 10 cm. 3) Nawierzchnie: Projektuje się wykonanie warstwy nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego. Warstwa podbudowy zasadniczej AC16P D50/70 grubości 5 cm po zagęszczeniu oraz warstwa ścieralna AC11S grubości 4 cm po zagęszczeniu. 4) Urządzenie bezpieczeństwa ruchu: - Roboty budowlane należy kompleksowo oznakować i zabezpieczyć zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu, którego opracowanie i uzgodnienie z właściwymi organami oraz zatwierdzenie leży po stronie Wykonawcy, - Docelowe oznakowanie poziome oraz pionowe skrzyżowania należy wykonać zgodnie z projektem docelowej organizacji ruchu, stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. 5) Elementy ulic: Jezdnia spięta będzie krawężnikami betonowymi 15x30cm na ławach betonowych z oporem z betonu C12/15, zjazdy i chodniki spiąć należy obrzeżami betonowymi 8x30 cm układanymi na ławach betonowych z oporem z betonu C12/15. Zjazdy oraz nawierzchnie twarde terenu projektuje się z betonowej kostki brukowej wibroprasowanej koloru grafitowego gr. 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm, na uprzednio przygotowanej podbudowie z KŁSM. Chodniki projektuje się z betonowej kostki brukowej wibroprasowanej szarej gr. 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm. na uprzednio przygotowanej podbudowie z piasku średnioziarnistego gr. 15 cm po zagęszczeniu. 6) Roboty pozostałe: W cenie robót należy ująć regulację wysokościową zaworów, zasuw, studzienek i studni istniejących z ewentualną niezbędną wymianą zwężek. 7) Roboty ziemne: Roboty ziemne obejmują wykonanie wykopów pod projektowane odwodnienie oraz wykonanie zasypki po wykopach pod projektowany układ drogowy z piasku średnioziarnistego (G1) z formowaniem i zagęszczeniem do Is nie mniej niż 1,0. 8) Odwodnienie: W cenie robót należy ująć wykonanie odwodnienia z rur kanalizacyjnych PVC SN8, przykanaliki z rur 200mm, studzienki wpustów krawężnikowo-ulicznych Dn500mm, rury drenażowe PVC SN8 fi 315mm, perforowane na ½ obwodu w otulinie z geowłókniny. Roboty należy wykonać zgodnie z projektem. Zakres zamówienia publicznego obejmuje również: 1) organizację i zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z wymogami techniczno-prawnymi wykonanych zabezpieczeń, jak również ich stałą sprawność techniczną, 2) przed rozpoczęciem robót Wykonawca dokona niezbędnych zabezpieczeń terenu, za jakość i zgodność z wymogami techniczno-prawnymi wykonanych zabezpieczeń, jak również za ich stałą sprawność techniczną odpowiada Wykonawca, Zamawiający nie zapewnia dozoru mienia Wykonawcy robót, 3) pełną obsługę geodezyjną przedsięwzięcia (wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza), 4) wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez Firmę FORMA Pracownia Projektowa S.C. W. Formanowska, R. Formanowski, Wilkowice, 5) uzgodnienie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót z Zamawiającym, stanowiącego załącznik do umowy z Zamawiającym, 6) wykonanie potwierdzonych protokołami badań: zagęszczenia podłoża pod rurę, zagęszczenia obsypek i zasypek, nośności podbudowy drogowej, nawierzchni bitumicznej drogi zgodnie z SST. 7) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające jakość planowanych do wbudowania materiałów, 8) przeprowadzenie pozytywnych odbiorów obiektu przez odpowiednie instytucje określone polskim ustawodawstwem, 9) sporządzenie projektu czasowej organizacji ruchu, na czas prowadzenia robót drogowych, którego opracowanie i uzgodnienie z właściwymi organami oraz zatwierdzenie leży po stronie Wykonawcy, 10) wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233100-0


Dodatkowe kody CPV: 45233222-1, 45223500-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 265819.52
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Roboty Drogowo Budowlane Jacek Karpiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Norwida 9/7
Kod pocztowy: 77-400
Miejscowość: Złotów
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 350186.34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 350186.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 475298.32
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.