To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-30
Ogłoszenie nr 510181771-N-2019 z dnia 30-08-2019 r.
Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych: DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWEK JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH W GMINIE NOWE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585151-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych w Nowem, Myśliwska 2b, 86-170 Nowe
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 11126690000000,
ul. ul. Myśliwska
,
86-170
Nowe, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 328 568, e-mail
saponowe@o2.pl, faks
523 328 569.
Adres strony internetowej (url): http://saponowe.naszaplacowka.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWEK JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH W GMINIE NOWE
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówek jednostek oświatowych Gminy Nowe: 1) Szkoła Podstawowa nr 2 im. Arkadego Fiedlera w Nowem, ul. Myśliwska 2b, ul. Nowa 2, 2) Przedszkole Samorządowe w Nowem, ul. Al. 3 Maja 1. 3) Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych, ul. Myśliwska 2b.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Produkty Sypkie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gminna Spółdzielnia ,,Samopomoc Chłopska" ul. Dworcowa 2, 86-170 Nowe
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5176.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Cena netto wybranej oferty wynosi - 4920,06. Cena podana w pkt IV.6) jest ceną brutto. |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przyprawy, przetwory, produkty strączkowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10517.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Cena netto wybranej oferty wynosi - 9735,87. Cena podana w pkt IV.6) jest ceną brutto. |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Ziemniaki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17410.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Jaja |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1959.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Cena netto wybranej oferty wynosi - 1866 zł. Cena podana w pkt IV.6) jest ceną brutto. |
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Warzywa i owoce |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
25000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24874.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Cena netto wybranej oferty wynosi - 23 502.69 zł. Cena podana w pkt IV.6) jest ceną brutto. |
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Ryby |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12265.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Cena netto wybranej oferty wynosi - 11681,46 zł. Cena podana w pkt IV.6) jest ceną brutto. |
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Mięso i wędliny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
41000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
42508.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Cena netto wybranej oferty wynosi - 40482,18 zł. Cena podana w pkt IV.6) jest ceną brutto. |
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Drób i przetwory drobiowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
25000
Liczba otrzymanych ofert:
10
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25929.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Cena netto wybranej oferty wynosi - 24697.10 zł. Cena podana w pkt IV.6) jest ceną brutto. |
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Nabiał |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28623.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Cena netto wybranej oferty wynosi - 27297,87 zł. Cena podana w pkt IV.6) jest ceną brutto. |
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Mrożonki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9400.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Cena netto wybranej oferty wynosi - 8949.93 zł. Cena podana w pkt IV.6) jest ceną brutto. |
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Pieczywo i ciastka |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5147.82
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Cena netto wybranej oferty wynosi - 4877.08 zł. Cena podana w pkt IV.6) jest ceną brutto. |
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Pozostałe grupy produktów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17731.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Cena netto wybranej oferty wynosi - 15945.37 zł. Cena podana w pkt IV.6) jest ceną brutto. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 3 w Głuszycy (II)
- Sukcesywne dostawy ryb i przetworów rybnych oraz jaj dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa artykułów spożywczych dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026 - dania gotowe (świeże).
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026 - różne produkty spożywcze.
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Placówek Oświatowych Gminy Wolin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.