eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie kompleksowych usług pralniczych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-30

Ogłoszenie nr 510181624-N-2019 z dnia 30-08-2019 r.

Akademia Sztuki Wojennej: Wykonanie kompleksowych usług pralniczych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569334-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Akademia Sztuki Wojennej, Krajowy numer identyfikacyjny 01157424400000, ul. al. Gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261814085, e-mail d.magdziarz@akademia.mil.pl, faks 261813217.
Adres strony internetowej (url): www.akademia.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie kompleksowych usług pralniczych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PK.ZZP.261.53.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych wraz z transportem na potrzeby Akademii Sztuki Wojennej. 2. W ramach kompleksowych usług pralniczych wchodzą: usługi pralnicze, maglownicze i prasowalnicze oraz dezynfekcyjne asortymentu: Pranie wodne bielizny płaskiej (pościelowej) kg 80 000 Pranie wodne bielizny gastronomicznej kg 15 000 Pranie wodne zasłon i firan i Flag kg 800 Pranie wodne ubrań roboczych kg 500 Pranie chemiczne kocy kg 1 500 3. Termin realizacji zamówienia: od dnia 23.09.2019 r. do dnia 23.09.2021 r., lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji i gwarantuje zamówienie 70% ilości usług pralniczych każdego asortymentu ujętego w tabelach, dla poszczególnych części pozostałe 30% zostanie opcjonalnie zakupione w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do granicy pełnego wykorzystania ilości wskazanych w tabelach. W takim zakresie odpowiednio może ulec modyfikacji wartość umowy, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w formularzu ofertowym Wykonawcy. 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wykonawca zobowiązany będzie do sukcesywnego wykonywania usług pralniczych wraz z dezynfekcją odbierając i dostarczając asortyment ujęty w przedmiocie zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 - 13.00 do następujących punktów ASzWoj: a) magazyn wymiany - budynek Nr 24; b) internat Nr 1 - budynek Nr 14; c) internat Nr 2 - budynek Nr 50; d) internat Nr 3 - budynek Nr 55; e) internat Nr 4 - budynek Nr 46; f) dom studenta - budynek Nr 112; g) stołówka akademicka - budynek Nr 69; h) Studium Wychowania Fizycznego i Sportu - budynek Nr 6. 2) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru oraz dostarczania rzeczy transportem własnym lub podwykonawcy do punktów wyznaczonych przez Zamawiającego wskazanych w pkt 1, w obecności upoważnionych przedstawicieli stron, za pokwitowaniem. 3) Transport obejmuje również załadunek oraz rozładunek asortymentu. Koszty transportu muszą być wliczone w cenę 1 kg prania. 4) Przekazywanie oraz odbieranie asortymentu będzie się odbywało przy udziale przedstawicieli każdej ze stron, którzy po zważeniu i przeliczeniu, pokwitują przyjęcie lub zdanie danej partii asortymentu na odpowiednim dokumencie. 5) Wykonawca zobowiązuje się do pakowania upranych rzeczy w taki sposób, aby podczas transportu i przenoszenia nie uległy ponownemu zabrudzeniu, zgnieceniu lub zniszczeniu. 6) Asortyment po upraniu musi posiadać takie same parametry jak przed upraniem, tj. nie może ulec skurczeniu. 7) Zamawiający w trakcie każdorazowego przyjmowania wypranego asortymentu dokona oceny jakościowej wykonanej usługi. W przypadku stwierdzenia uchybień co do jakości świadczonej usługi pralniczej (np. rzeczy wróciły brudne lub nieuprasowane), Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego bezpłatnego wykonania usługi. 8) W przypadku wystąpienia trwałych zabrudzeń, które nie są możliwe do usunięcia lub ich usunięcie spowodowałoby odbarwienie lub uszkodzenie danego asortymentu, Wykonawca zobowiązany będzie poinformować Zamawiającego, że dany asortyment oddany do prania posiada silne zabrudzenia, których usunięcie mogłoby uszkodzić tkaninę danego asortymentu, wówczas Zamawiający sam podejmie decyzję o dalszym rozwiązaniu i ewentualnych konsekwencjach. 9) Wykonawca zobowiązany będzie pokryć 30% wartości asortymentu w następujących przypadkach: a) zaginięcia asortymentu u Wykonawcy lub w trakcie transportu; b) trwałego uszkodzenia lub zniszczenia danego asortymentu w wyniku niewłaściwego procesu prania lub transportu. 10) Pralnia świadcząca usługi będące przedmiotem zamówienia musi stosować środki piorąco-dezynfekujące i dozować wyłącznie przy użyciu automatycznego systemu dozującego. Pralnia jest pod stałym nadzorem producenta stosowanych środków, czego potwierdzeniem winny być odpowiednio załączone dokumenty (protokoły, raporty). 11) Zamawiający nie dopuszcza wykonywania przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców jedynie transport załadunek i rozładunek.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 279756.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TOM-MARG ZPCH Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Płk. St. Dąbka 16
Kod pocztowy: 30-732
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 344100.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 271420.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 344100.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.