To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-30
Ogłoszenie nr 510181624-N-2019 z dnia 30-08-2019 r.
Akademia Sztuki Wojennej: Wykonanie kompleksowych usług pralniczych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 569334-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Sztuki Wojennej, Krajowy numer identyfikacyjny 01157424400000,
ul. al. Gen. A. Chruściela
103,
00-910
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
261814085, e-mail
d.magdziarz@akademia.mil.pl, faks
261813217.
Adres strony internetowej (url): www.akademia.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie kompleksowych usług pralniczych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PK.ZZP.261.53.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych wraz z transportem na potrzeby Akademii Sztuki Wojennej. 2. W ramach kompleksowych usług pralniczych wchodzą: usługi pralnicze, maglownicze i prasowalnicze oraz dezynfekcyjne asortymentu: Pranie wodne bielizny płaskiej (pościelowej) kg 80 000 Pranie wodne bielizny gastronomicznej kg 15 000 Pranie wodne zasłon i firan i Flag kg 800 Pranie wodne ubrań roboczych kg 500 Pranie chemiczne kocy kg 1 500 3. Termin realizacji zamówienia: od dnia 23.09.2019 r. do dnia 23.09.2021 r., lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji i gwarantuje zamówienie 70% ilości usług pralniczych każdego asortymentu ujętego w tabelach, dla poszczególnych części pozostałe 30% zostanie opcjonalnie zakupione w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do granicy pełnego wykorzystania ilości wskazanych w tabelach. W takim zakresie odpowiednio może ulec modyfikacji wartość umowy, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w formularzu ofertowym Wykonawcy. 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wykonawca zobowiązany będzie do sukcesywnego wykonywania usług pralniczych wraz z dezynfekcją odbierając i dostarczając asortyment ujęty w przedmiocie zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 - 13.00 do następujących punktów ASzWoj: a) magazyn wymiany - budynek Nr 24; b) internat Nr 1 - budynek Nr 14; c) internat Nr 2 - budynek Nr 50; d) internat Nr 3 - budynek Nr 55; e) internat Nr 4 - budynek Nr 46; f) dom studenta - budynek Nr 112; g) stołówka akademicka - budynek Nr 69; h) Studium Wychowania Fizycznego i Sportu - budynek Nr 6. 2) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru oraz dostarczania rzeczy transportem własnym lub podwykonawcy do punktów wyznaczonych przez Zamawiającego wskazanych w pkt 1, w obecności upoważnionych przedstawicieli stron, za pokwitowaniem. 3) Transport obejmuje również załadunek oraz rozładunek asortymentu. Koszty transportu muszą być wliczone w cenę 1 kg prania. 4) Przekazywanie oraz odbieranie asortymentu będzie się odbywało przy udziale przedstawicieli każdej ze stron, którzy po zważeniu i przeliczeniu, pokwitują przyjęcie lub zdanie danej partii asortymentu na odpowiednim dokumencie. 5) Wykonawca zobowiązuje się do pakowania upranych rzeczy w taki sposób, aby podczas transportu i przenoszenia nie uległy ponownemu zabrudzeniu, zgnieceniu lub zniszczeniu. 6) Asortyment po upraniu musi posiadać takie same parametry jak przed upraniem, tj. nie może ulec skurczeniu. 7) Zamawiający w trakcie każdorazowego przyjmowania wypranego asortymentu dokona oceny jakościowej wykonanej usługi. W przypadku stwierdzenia uchybień co do jakości świadczonej usługi pralniczej (np. rzeczy wróciły brudne lub nieuprasowane), Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego bezpłatnego wykonania usługi. 8) W przypadku wystąpienia trwałych zabrudzeń, które nie są możliwe do usunięcia lub ich usunięcie spowodowałoby odbarwienie lub uszkodzenie danego asortymentu, Wykonawca zobowiązany będzie poinformować Zamawiającego, że dany asortyment oddany do prania posiada silne zabrudzenia, których usunięcie mogłoby uszkodzić tkaninę danego asortymentu, wówczas Zamawiający sam podejmie decyzję o dalszym rozwiązaniu i ewentualnych konsekwencjach. 9) Wykonawca zobowiązany będzie pokryć 30% wartości asortymentu w następujących przypadkach: a) zaginięcia asortymentu u Wykonawcy lub w trakcie transportu; b) trwałego uszkodzenia lub zniszczenia danego asortymentu w wyniku niewłaściwego procesu prania lub transportu. 10) Pralnia świadcząca usługi będące przedmiotem zamówienia musi stosować środki piorąco-dezynfekujące i dozować wyłącznie przy użyciu automatycznego systemu dozującego. Pralnia jest pod stałym nadzorem producenta stosowanych środków, czego potwierdzeniem winny być odpowiednio załączone dokumenty (protokoły, raporty). 11) Zamawiający nie dopuszcza wykonywania przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców jedynie transport załadunek i rozładunek.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
279756.10
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TOM-MARG ZPCH Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
344100.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania i transportu bielizny szpitalnej w okresie modernizacji pralni Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. Dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Świadczenie usługi prania, nr GCR/15/ZP/2024
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych i dezynfekcyjnych z wynajmem bielizny oraz odzieży wraz z zapewnieniem systemu RFID UHF lub równoważnego na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Święto (...)
- "Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach w okresie od VII do XII 2024 roku".
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ ODŚNIEŻANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH SĄDU REJONOWEGO W PRZASNYSZU
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Marszałkach w okresie 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.