eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz"Świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Kaliszu"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-29

Ogłoszenie nr 510180924-N-2019 z dnia 29-08-2019 r.

Sąd Rejonowy w Kaliszu: "Świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Kaliszu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 580675-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Rejonowy w Kaliszu, Krajowy numer identyfikacyjny 32393800000000, ul. Al. Wolności 13, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 0-62 76 57 700, e-mail oddzgospodarczy@kalisz.sr.gov.pl, faks 0-62 76 57 748.
Adres strony internetowej (url): http://kalisz.sr.gov.pl/bip/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Kaliszu"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1/ZP/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi utrzymania czystości w budynkach i na terenach zewnętrznych Sądu Rejonowego w Kaliszu przy Al. Wolności 13 (skrzydło północne), przy Al. Wolności 11 (6 pomieszczeń biurowych + 5 pomieszczeń archiwum) i ul. Asnyka 56a oraz posesji Sądu Rejonowego w Kaliszu przy ul. Asnyka 56a. 2. Termin realizacji zamówienia: od dnia 1 października 2019 do dnia 30 września 2021 r. (2 lata) 3. Zamawiający przewiduje zmianę w zakresie ww. terminów rozpoczęcia i zakończenia świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia, w przypadku wydłużenia się procedury przeprowadzenia niniejszego postępowania przetargowego. 4. Zamawiający zastrzega możliwość realizacji umowy w dwóch etapach, w zależności od posiadanych środków na jej realizację 5. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym terminu. Przeprowadzenie wizji lokalnej ma na celu poznanie specyfiki obiektów. 6. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Szczególne wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia w przypadkach przewidzianych w ustawie Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę 100% osób wykonujących czynności objęte przedmiotem zamówienia na zasadach przewidzianych w projekcie umowy, przy czym wymóg zatrudnienia nie dotyczy osób fizycznych, które jednocześnie są wykonawcami w rozumieniu przepisów ustawy Pzp. 9. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert wspólnych (ubiegania się wspólnie Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego - konsorcjum): 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 4) Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania, co oznacza, że zwraca się do zamawiającego z różnymi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje i korespondencję. 5) Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców powinna spełniać wymagania zawarte w niniejszej SIWZ. 6) Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną. 7) W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 ustawy Pzp oraz ust. 5 rozdziału V SIWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawcy wykazują zgodnie z ust. 1 rozdziału VI SIWZ - dopuszcza się łączne spełnienie tych warunków przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 9) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 4 rozdziału VI - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp składa każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 10. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90919200-4


Dodatkowe kody CPV: 90911300-9, 90919100-3, 90914000-7, 77314100-5, 90620000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 343050.48
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Clar System S.A.
Email wykonawcy: przetargi@clarsystem.pl
Adres pocztowy: ul. Janickiego 20B
Kod pocztowy: 60-542
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 343050.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 343050.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 762744.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 70%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.