To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-28
Ogłoszenie nr 510180177-N-2019 z dnia 28-08-2019 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach: Dostawa materiałów i sprzętów jednorazowego użytku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 572522-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach, Krajowy numer identyfikacyjny 50644804000000,
ul. Korczaka
23,
18-100
Łapy, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
085 814 24 38, e-mail
przetargi@szpitallapy.pl, faks
085 814 24 82.
Adres strony internetowej (url): www.szpitallapy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów i sprzętów jednorazowego użytku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/17/2019/PN
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów i sprzętów jednorazowego użytku na potrzeby SP ZOZ w Łapach zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do nr 16, stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Zamawiający w nawiązaniu do art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza do składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden pakiet zamówienia, kilka lub na wszystkie z nich. Oferta musi być kompletna w zakresie wszystkich pozycji danego pakietu. Nieuwzględnienie w danym pakiecie, na który składana jest oferta, chociażby jednej z pozycji asortymentowych (lub wymaganych ilości) spowoduje odrzucenie oferty dotyczącej tego pakietu. Dostawy materiałów i sprzętów jednorazowego użytku będą realizowane w miarę zgłaszanego przez Zamawiającego zapotrzebowania przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy do upływu tego terminu lub wyczerpania asortymentu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.14.00.00 - Materiały medyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie pakietu nr 2 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 uPZP. Artykuł stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie pakietu nr 2 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 uPZP. Artykuł stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2908.30
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BIALMED SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3140.38
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: PAKIET NR 4 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie pakietu nr 4 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 uPZP. Artykuł stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadku gdy przedmiotowe postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: PAKIET NR 5 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13150.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AESCULAP CHIFA SP. Z O.O.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14148.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: PAKIET NR 6 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3167.60
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AESCULAP CHIFA SP. Z O.O.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3372.34
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: PAKIET NR 7 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 7 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPZP, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: PAKIET NR 8 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 8 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPZP, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: PAKIET NR 9 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 9 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPZP, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: PAKIET NR 10 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VARIMED SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14418.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: PAKIET NR 11 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 11 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPZP, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: PAKIET NR 12 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 12 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPZP, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: PAKIET NR 13 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 13 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPZP, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: PAKIET NR 14 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 14 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPZP, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: PAKIET NR 15 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 15 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPZP, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: PAKIET NR 16 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 16 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPZP, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁAP
- "Dostawa sprzętu i wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Łupiance Starej"
- "Zakup i dostawa agregatów w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026''
- Modernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Uhowie wraz z zagospodarowaniem terenu, na działce o nr. geod. 165/1, gmina Łapy.
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z LOKALAMI USŁUGOWYMI W PARTERZE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ORAZ NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ PRZY UL. MAGAZYNOWEJ W ZAMBROWIE- ETAP I
więcej: przetargi w Łapach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów i materiałów pomocniczych do wykonywania oznaczeń laboratoryjnych
- "Doposażenie magazynów ochrony ludności i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- Dostawy różnych materiałów medycznych w podziale na 3 części.
- "Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





