To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-27
Ogłoszenie nr 510179025-N-2019 z dnia 27-08-2019 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach: Dostawa pelletu na potrzeby ogrzewania obiektów policyjnych w sezonie 2019/2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 582123-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach, Krajowy numer identyfikacyjny 29072786900000,
ul. Seminaryjska
2,
25-372
Kielce, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
041 3492930, e-mail
ewelina.wasowicz@ki.policja.gov.pl, faks
041 3492935.
Adres strony internetowej (url): http://www.swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamowienia-publiczne/przetargi/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pelletu na potrzeby ogrzewania obiektów policyjnych w sezonie 2019/2020
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):41/PN/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę; 1 KWP Kielce; ul. Kusocińskiego 51 bud. nr 95 - 220 t. 2 KPP Kazimierza Wielka, ul. Parkowa 1 - 85 t. 3 KPP Jędrzejów, ul. 11 Listopada 78 - 80 t. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.3 Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest złożyć w formie oryginału lub potwierdzony "za zgodność z oryginałem" przez Wykonawcę, dokument wystawiony przez producenta przedmiotu zamówienia, potwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia parametry określone w Załączniku nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09.11.14.00 - Paliwa drzewne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
318016.26
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FHU DIANA Szczerek Sławomir
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
307230.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dzierżawa urządzenia do syntezy radiofarmaceutyków wraz z izolatorem klasy C dla Zakładu Medycyny Nuklearnej z Ośrodkiem PET Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Samorządowym nr 15 w Kielcach, ul. Struga 6
- Zakup i dostawa siatek i taśm do naprawy statyki narządu rodnego
- Zakup i wymiana Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) w budynku Izby Administracji Skarbowej w Kielcach przy ul. Witosa 78B.
- Zakup wraz z dostawą materiałów i odczynników do wytworzenia 18F-FDG oraz dzierżawa wyposażenia do kontroli jakości radiofarmaceutyków 18F -FDG wraz z zestawem niezbędnych materiałów i odczynników.
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: "Program przebudowy nawierzchni ulic na terenie Miasta Kielce - Kielce bez dziur - Przebudowa ul. Krakowskiej na odcinku od ul. Kaczmarka do ul. Armii Krajowej"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu do Szkoły Podstawowej im. Wandy Rutkiewicz w Janowicach Wielkich, ul. Partyzantów 4 w okresie od lipca 2025r. do 30 czerwca 2026r."
- Zakup i dostawa pelletu drzewnego na potrzeby Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Ślesinie
- Dostawa pelletu drzewnego dla Gminy Gostycyn..
- SR.272.d.14.2025.PW Zakup z sukcesywnymi dostawami granulatu drzewnego (typu pellet, pelet, pellets) do DPS "MORS" w Stegnie
więcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.