To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-17
Ogłoszenie nr 510178872-N-2020 z dnia 17-09-2020 r.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Namysłowie: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem w ramach projektu: "Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19" - dostawa 36 laptopów z oprogramowaniem.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji projektu p.n.: "Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19", realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 - Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 573480-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Namysłowie, Krajowy numer identyfikacyjny 53142168000000,
ul. Plac Wolności
,
46-100
Namysłów, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 410 51 93, e-mail
zamowienia@namyslow.pl, faks
77 410 51 93 wew. 163.
Adres strony internetowej (url): www.namyslow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem w ramach projektu: "Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19" - dostawa 36 laptopów z oprogramowaniem.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZM.I.272.24.2020.MA.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem w ramach projektu: "Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19" - dostawa 36 laptopów z oprogramowaniem. 2. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji projektu p.n.: "Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19", realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 - Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego. 3. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 30213100-6 Komputery przenośne. Dodatkowe kody CPV: 48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczący zamawianego sprzętu zawarty jest w załącznikach nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ i ofercie. 6. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia w obrębie danej części zostaną odrzucone. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6/7 ustawy. 9. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu dostawy. W pozostałym zakresie Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 10. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą). 11. Informacja o możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podstawie art. 151a ustawy: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 12. Miejsce realizacji zamówienia: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Namysłowie, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na zaoferowane artykuły i urządzenia. Okres gwarancji będzie liczony od daty obustronnie podpisanego bezusterkowego protokołu odbioru potwierdzającego wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązuje się ponosić wszystkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi we wskazanym wyżej okresie. 3. Artykuły i urządzenia muszą posiadać wszelkie niezbędne, do normalnego funkcjonowania, instrukcje i certyfikaty w języku polskim. 4. Artykuły i urządzenia muszą być fabrycznie nowe, w całości nieużywane, nierekondycjonowane, niepowystawowe, nieregenerowane, kompletne, wolne od wad i uszkodzeń, oznakowane znakiem CE i muszą być dostarczone zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych, których przechowywanie przez zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji. 5. Wszystkie artykuły i urządzenia oraz ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w sposób trwały tak, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 6. Wszystkie artykuły i urządzenia składające się na przedmiot zamówienia muszą spełniać wymogi określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa dot. prawa dopuszczenia do używania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać sprzęt przed dopuszczeniem go do używania. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w/w dokumenty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 7. Oferowane przez wykonawcę artykuły i urządzenia muszą posiadać wszystkie elementy wymienione w przedmiocie zamówienia. Oferowane przez wykonawcę urządzenia muszą odpowiadać minimalnym parametrom technicznym i jakościowym i nie mogą być one gorsze technicznie i jakościowo niż podano w opisie przedmiotu zamówienia - muszą być na poziomie lub lepsze od podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto urządzenia muszą zawierać wszystkie elementy startowe i muszą być gotowe do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji po stronie Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV: 48900000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
91540.80
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: COCON SYSTEMY KOMPUTEROWE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
92016.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Dostawa asortymentu brukarskiego z kamieni naturalnych
- Poprawa jakości powietrza na obszarze Powiatu Namysłowskiego poprzez budowę drogi rowerowej przy DP 1103 O na odcinku Smarchowice Małe - Jakubowice.
- Zakup trzech lekkich pojazdów rozpoznawczo-ratowniczych dla Ochotniczych Straży Pożarnych w Brzozowcu, Głuszynie, Ligocie Książęcej
- 1. Rozbudowa oświetlenia ulicznego w Ziemiełowicach. 2. Rozbudowa oświetlenia na boisku sportowym w Smarchowicach Śląskich.
- Budowa terenów rekreacyjnych na terenie Gminy Namysłów - etap 2 w ramach zadań: część 1: Budowa placu zabaw w Brzozowcu, część 2: Rozbudowa placu zabaw w Michalicach - etap II.
- Rozbudowa cmentarza komunalnego przy ul. Oławskiej w Namysłowie.
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup sprzętu, usług i oprogramowania podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa" w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd Gminy Psary".
- Dostawa wyposażenia (doposażenia) oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Gmina Miejska Głogów stawia na kompetencje cyfrowe - utworzenie KRC w Głogowie"
- Wyposażenie klasopracowni w ramach projektu "Rozwój kompetencji młodego człowieka kluczem do zawodowego sukcesu".
- Dostawa komputerów przenośnych
- Rozwój elektronicznych usług publicznych na obszarze MOF Krasnegostawu w Gminie Krasnystaw
- Dostawa pierwszego wyposażenia żłobka w Woźnikach w celu utworzenia nowych miejsc opieki żłobkowej w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "Aktywny Maluch 2022-2029"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.