To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-26
Ogłoszenie nr 510178084-N-2019 z dnia 26-08-2019 r.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie: Wykonanie robót remontowych ob.budowl.admin.przezGDDKiA O.w Rzeszowie realizowanych w ramach asortymentu RZT z podziałem na części:1.Remont pokrycia dachowego,instalacji odgromowej oraz odwodnienia dachu budynku magazynu i hali warsztatowej zlokalizowanej przy Al.Sikorskiego49c w Rzeszowie;2.Remont pomieszczeń biurowych na bazie Obwodu Drogowego w Nisku,ul.Nowa40;3.Częściowy remont budynku administracyjno-socjalnego na terenie OD w Kolbuszowej;4.Remont oraz konserwacja masztu antenowego zlokalizowanego na terenie Obwodu Drogowego w Żurawicy;5.Konserwacja oraz uszczelnienie pokrycia dachowego budynku garażowego zlokalizowanego na terenie Obwodu Drogowego w Żurawicy;6.Remont oraz konserwacja masztu antenowego zlokalizowanego na terenie Obwodu Drogowego w Przeworsku;7.Remont oraz wymiana stolarki okiennej w budynku administracyjno-magazynowym Obwodu Drogowego w Przeworsku;8.Likwidacja kanałów serwisowych w budynku administracyjno-magazynowym Obwodu Drogowego w Przeworsku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 563411-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 17511575001220,
ul. ul. Legionów
20,
35-959
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
178 534 071, e-mail
sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl, faks
017 8623915, 8537395.
Adres strony internetowej (url): www.gddkia.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót remontowych ob.budowl.admin.przezGDDKiA O.w Rzeszowie realizowanych w ramach asortymentu RZT z podziałem na części:1.Remont pokrycia dachowego,instalacji odgromowej oraz odwodnienia dachu budynku magazynu i hali warsztatowej zlokalizowanej przy Al.Sikorskiego49c w Rzeszowie;2.Remont pomieszczeń biurowych na bazie Obwodu Drogowego w Nisku,ul.Nowa40;3.Częściowy remont budynku administracyjno-socjalnego na terenie OD w Kolbuszowej;4.Remont oraz konserwacja masztu antenowego zlokalizowanego na terenie Obwodu Drogowego w Żurawicy;5.Konserwacja oraz uszczelnienie pokrycia dachowego budynku garażowego zlokalizowanego na terenie Obwodu Drogowego w Żurawicy;6.Remont oraz konserwacja masztu antenowego zlokalizowanego na terenie Obwodu Drogowego w Przeworsku;7.Remont oraz wymiana stolarki okiennej w budynku administracyjno-magazynowym Obwodu Drogowego w Przeworsku;8.Likwidacja kanałów serwisowych w budynku administracyjno-magazynowym Obwodu Drogowego w Przeworsku.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):O.RZ.D-3.2412.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót remontowych obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie realizowanych w ramach asortymentu Remonty Zapleczy Technicznych" z podziałem na części: Część 1. Remont pokrycia dachowego, instalacji odgromowej oraz odwodnienia dachu budynku magazynu i hali warsztatowej zlokalizowanej przy Al. Sikorskiego 49c w Rzeszowie; Część 2. Remont pomieszczeń biurowych na bazie Obwodu Drogowego w Nisku, ul. Nowa 40; Część 3. Częściowy remont budynku administracyjno-socjalnego na terenie OD w Kolbuszowej; Część 4. Remont oraz konserwacja masztu antenowego zlokalizowanego na terenie Obwodu Drogowego w Żurawicy; Część 5. Konserwacja oraz uszczelnienie pokrycia dachowego budynku garażowego zlokalizowanego na terenie Obwodu Drogowego w Żurawicy; Część 6. Remont oraz konserwacja masztu antenowego zlokalizowanego na terenie Obwodu Drogowego w Przeworsku; Część 7. Remont oraz wymiana stolarki okiennej w budynku administracyjno-magazynowym Obwodu Drogowego w Przeworsku; Część 8. Likwidacja kanałów serwisowych w budynku administracyjno-magazynowym Obwodu Drogowego w Przeworsku. Zamówienie obejmuje w szczególności realizację robót budowlanych: Część 1: rozbiórkowych i dekarskich; Część 2: rozbiórkowych, wykończeniowych, malarskich, remontowych instalacji elektrycznych; Część 3: rozbiórkowych, izolacyjnych, posadzkarskich, glazurniczych, malarskich, tynkarskich, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, remontowych instalacji elektrycznych, remontowych instalacji wodno-kanalizacyjnej Część 4: remontowych konstrukcji stalowych; Część 5: rozbiórkowych i dekarskich, remontowych konstrukcji stalowych; Część 6: remontowych konstrukcji stalowych; Część 7: rozbiórkowych, tynkarskich, wymiana stolarki okiennej; Część 8: izolacyjnych, betoniarskich, posadzkarskich.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45450000-6, 45410000-4, 45443000-4, 44112400-2, 45400000-1, 45440000-3, 44221100-6, 45430000-0, 45442121-1, 45330000-9, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1. Remont pokrycia dachowego, instalacji odgromowej oraz odwodnienia dachu budynku magazynu i hali warsztatowej zlokalizowanej przy Al. Sikorskiego 49c w Rzeszowie; |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
154022.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPUH "BUDREM" Wojtan Paweł
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
146240.85
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2. Remont pomieszczeń biurowych na bazie Obwodu Drogowego w Nisku, ul. Nowa 40; |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32410.16
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Marek Piróg POSADZKARSTWO, TAPETOWANIE I OBLICOWYWANIE ŚCIAN
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
46918.82
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część 3. Częściowy remont budynku administracyjno-socjalnego na terenie OD w Kolbuszowej; |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40650.16
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WOBUD Zakład Remontowo Budowlany Jan Wojnarowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
70875.34
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część 4. Remont oraz konserwacja masztu antenowego zlokalizowanego na terenie Obwodu Drogowego w Żurawicy; |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9088.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA Kruk Wojciech
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11008.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część 5. Konserwacja oraz uszczelnienie pokrycia dachowego budynku garażowego zlokalizowanego na terenie Obwodu Drogowego w Żurawicy; |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Na podstawie art 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzieleniu zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: Do upływu terminu składania ofert tj. 09.07.2019r. godz. 11:00 w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Część 6. Remont oraz konserwacja masztu antenowego zlokalizowanego na terenie Obwodu Drogowego w Przeworsku; |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9697.97
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA Kruk Wojciech
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12263.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Część 7. Remont oraz wymiana stolarki okiennej w budynku administracyjno-magazynowym Obwodu Drogowego w Przeworsku; |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Na podstawie art 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzieleniu zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: Do upływu terminu składania ofert tj. 09.07.2019r. godz. 11:00 w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Część 8. Likwidacja kanałów serwisowych w budynku administracyjno-magazynowym Obwodu Drogowego w Przeworsku. |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Na podstawie art 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzieleniu zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: Do upływu terminu składania ofert tj. 09.07.2019r. godz. 11:00 w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IX
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych oraz wędlin do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 6 w Rzeszowie w 2026r.
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A od 1.01.2026 r. do 31.12.2027 r
- Dostawa dwóch zestawów skuterów specjalistycznych, wodnych wraz z wyposażeniem
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie poprzez ustawienie barier energochłonnych stalowych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
więcej: Dach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





