To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-15
Ogłoszenie nr 510177016-N-2020 z dnia 15-09-2020 r.
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. MARII ZIENTARY-MALEWSKIEJ Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI W DYWITACH: Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły
Podstawowej im. Marii Zientary-Malewskiej z Oddziałami Dwujęzycznymi w Dywitach w 2020r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 566802-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540138714-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Fundacja "Instytut Społecznej Odpowiedzialności Organizacji" NIP 7393752389
I. 1) NAZWA I ADRES:
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. MARII ZIENTARY-MALEWSKIEJ Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI W DYWITACH, Krajowy numer identyfikacyjny ---,
ul. Spółdzielcza
4,
11-001
Dywity, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
895120126, e-mail
spdywity@o2.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://www.spdywity.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Marii Zientary-Malewskiej z Oddziałami Dwujęzycznymi w Dywitach w 2020r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PN/Z/1/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Marii Zientary-Malewskiej z Oddziałami Dwujęzycznymi w Dywitach. Zamówienie będzie realizowane po cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy, wg zamówień składanych sukcesywnie przez Zamawiającego, na realizację zamówienia w danej części. Zamówienie podzielono na 9 części. 2. Dotyczy części 3, 8: Zamawiający na etapie realizacji umowy ma prawo wezwać Wykonawcę do potwierdzenia dokumentem lub oświadczeniem, że oferuje produkty wytworzone w ramach produkcji pierwotnej zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcji) - dotyczy rolników, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 grudnia 1990r. o ubezpieczeniu społecznym rolników (Dz. U. 2008 Nr 50 poz. 291 ze zm.") 3. Przyjęcie dostaw sukcesywnych realizowane będzie w poniżej wymienionych dniach (dni i godziny do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji umowy): Część 1, sukcesywna dostawa jaj - poniedziałki, środy i czwartki do godz. 09:00 Część 2, sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych - poniedziałki i środy do godz. 09:00 Część 3, sukcesywna dostawa mięsa i wędlin - poniedziałki, środy i czwartki do godz. 09:00 Część 4, sukcesywna dostawa mrożonek - poniedziałki i środy do godz. 09:00 Część 5, sukcesywna dostawa nabiału - poniedziałki, środy i czwartki do godz. 09:00 Część 6, sukcesywna dostawa pieczywa - codziennie od poniedziałku do piątku od godz. 05:30 do 06:15 Część 7, sukcesywna dostawa ryb - poniedziałki i środy do godz. 09:00 Część 8, sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw - poniedziałki, środy i czwartki do godz. 09:00 Część 9, sukcesywna dostawa gotowych produktów - poniedziałki i środy do godz. 09:00 4. Miejsce dostaw: Szkoła Podstawowa im. Marii Zientary-Malewskiej z Oddziałami Dwujęzycznymi w Dywitach ul. Spółdzielcza 4 11-001 Dywity Magazyn przy stołówce. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 03142500-3, 15100000-9, 15800000-6, 15810000-9, 15300000-1, 15331170-9, 15894300-4, 03330000-3, 03310000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa jaj |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część 1 Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 93 ust. 1 pkt 4 UZASADNIENIE: W prowadzonym postępowaniu na część 1, cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część 2 Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 93 ust. 1 pkt 1 UZASADNIENIE: W prowadzonym postępowaniu na część 2 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
62476.19
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Piotr Nowakowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Firma Produkcyjno-Handlowa Piotr Nowakowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
66427.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Sukcesywna dostawa mrożonek |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8761.90
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bruno Tassi Sp. z o.o., Oddział w Olsztynie
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6800.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Sukcesywna dostawa nabiału |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11428.57
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ABER Sp. z o.o. Oddział Olsztyn
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9270.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Sukcesywna dostawa pieczywa |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część 6 Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 93 ust. 1 pkt 1 UZASADNIENIE: W prowadzonym postępowaniu na część 6 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Sukcesywna dostawa ryb |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
43047.61
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bruno Tassi Sp. z o.o., Oddział w Olsztynie
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32594.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część 8 Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 93 ust. 1 pkt 1 UZASADNIENIE: W prowadzonym postępowaniu na część 8 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Sukcesywna dostawa gotowych produktów |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część 9 Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 93 ust. 1 pkt 1 UZASADNIENIE: W prowadzonym postępowaniu na część 9 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy warzyw i owoców do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich, tłuszczy jadalnych i jaj dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55.
- Dostawy jaj kurzych do Zakładu Karnego w Pińczowie
- Zakup artykułów spożywczych różnych dla Domu Pomocy Społecznej w Nowinach
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy we Frysztaku
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KOZULI W OKRESIE: VII - XII.2025 r.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.