To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-23
Ogłoszenie nr 510176468-N-2019 z dnia 23-08-2019 r.
Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych Gminy Wisznia Mała: Świadczenie usług transportu uczniów i opieki w czasie przewozu do placówek oświatowych
na terenie Gminy Wisznia Mała w roku szkolnym 2019/2020 i 2020/2021
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 569357-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540138675-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych Gminy Wisznia Mała, Krajowy numer identyfikacyjny 93304584200000,
ul. Wrocławska
2,
55-114
Wisznia Mała, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 387 85 88, e-mail
a.lazarska@wiszniamala.pl, faks
71 736 01 30.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług transportu uczniów i opieki w czasie przewozu do placówek oświatowych na terenie Gminy Wisznia Mała w roku szkolnym 2019/2020 i 2020/2021
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SAPO.271.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dowozu uczniów (dowóz z miejsca zamieszkania do szkół i odwiezienie po zajęciach do miejsca zamieszkania) do placówek oświatowych na terenie Gminy Wisznia Mała, na podstawie zakupionych biletów miesięcznych od dnia 02.09.2019 r. do 25.06.2021 r. na trasach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie części lub na całość zamówienia. Oferta na każdą z części musi obejmować całość zamówienia z danej części. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na następujące części: o Część 1 - Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Wiszni Małej ul. Szkolna 51, Trasa nr 1 : Machnice - Wysoki Kościół - Pierwoszów - Wisznia Mała (szkoła) Trasa nr 2: Mienice - Piotrkowiczki - Wisznia Mała (szkoła) Szacowana liczba uczniów ok:110 o Część 2 - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im Św. Jadwigi Śląskiej w Krynicznie ul. Szklona 6 Trasa nr 1: Ligota Piękna - Malin - Rogoż - Kryniczno (szkoła) Trasa nr 2: Ligota Piękna - Malin - Rogoż - Kryniczno (szkoła) Szacowana liczba uczniów ok: 167 o Część 3 - Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Szewcach ul. Strzeszowska 7 Trasa nr 1: Strzeszów - Ozorowice - Szewce (szkoła) Trasa nr 2: Paniowice - Szewce (szkoła) Trasa nr 3: Strzeszów - Ozorowice - Szewce (szkoła) Szacowana liczba uczniów ok 125 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Złożona oferta musi zawierać zryczałtowaną cenę biletu miesięcznego na jednego ucznia w dwie strony. 5. Cena jednostkowa netto za jeden bilet miesięczny wskazana w ofercie Wykonawcy jest niezmienna przez cały okres realizacji zamówienia. 4. Rozliczenie należnego Wykonawcy wynagrodzenia następować będzie w oparciu o faktyczną ilość uczniów dowożonych do szkół przy uwzględnieniu ceny miesięcznego biletu wskazanej w ofercie Wykonawcy z uwzględnieniem wszelkich przysługujących danemu uczniowi ulg. 5. Ilość uczniów podana w zamówieniu może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w ciągu roku szkolnego. 6. Szczegółowa imienna liczba uczniów, dla których zostaną zakupione bilety miesięczne (w rozbiciu na poszczególne placówki oświatowe) zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przed rozpoczęciem każdego miesiąca. 7. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym po upływie rozliczanego miesiąca. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do rozliczenia imienny wykaz dzieci, na które zostały wystawione bilety. Zamawiający finansuje jedynie przewóz dzieci od pierwszej do ostatniej miejscowości, zgodnie z trasami przejazdu autobusów. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu autobusów z bazy i na bazę Wykonawcy. 8. Wykonawca zapewni podczas wykonywania przewozu opiekę nad uczniami zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 39 ust 1 i ust 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe ( Dz. U. 2019.1148) poprzez zapewnienie wykwalifikowanej opieki jednej dorosłej osoby w każdym środku transportu (kierowca nie może pełnić funkcji opiekuna). Ilość opiekunów musi być dostosowana do liczby wykonywanych kursów w taki sposób, aby w każdym wykonanym kursie był opiekun. 9. Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2018.1990) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2019.58). Pojazdy muszą posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW oraz aktualne badania techniczne. 10. Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie. Dodatkowo Zamawiający wymaga aby autobusy świadczące usługę posiadały pneumatycznie otwierane drzwi., klimatyzację a w okresie zimowym ogrzewanie. 11. W razie awarii pojazdu Wykonawca powiadamia Zamawiającego w trybie natychmiastowym oraz zapewnia pojazd zastępczy o parametrach nie gorszych, bez dodatkowych kosztów dla Zamawiającego. 12. Wykonawca będzie zobowiązany do ustalenia rozkładów jazdy w uzgodnieniu z Zamawiającym. Rozkład jazdy oraz każda jego zmiana muszą być zawsze zatwierdzone przez Zamawiającego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: - Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Wiszni Małej ul. Szkolna 51 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
116111.11
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Wołowie
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
125400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im Św. Jadwigi Śląskiej w Krynicznie ul. Szklona 6 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
132981.48
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Wołowie
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
143620.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Szewcach ul. Strzeszowska 7 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
118055.56
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Wołowie
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
127500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu drogowego na rzecz Kociewskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do Ośrodka Rehabilitacji i Szkoły Specjalnej w Rawiczu, w okresie od 01.09.2025r. do 30.06.2028r
- Dowożenie i odwożenie dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie gminy Jutrosin, w okresie od 01-09-2025 r. do 30-06-2028r.
- Organizacja 12 (dwunastu) wizyt zawodoznawczych w roku 2025 dla uczniów biorących udział w projekcie "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego
- Dostawa kruszywa na terenie Nadleśnictwa Kańczuga w 2025 roku
- Iniekcje fundamentów w piwnicy w Domu Pomocy Społecznej "LEŚNY" w Zaskoczynie (osuszanie, izolacja)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.