eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wartkowice"Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji Projektu pn. :"Rewitalizacja centralnych obszarów gminy Wartkowice sposobem na poprawę warunków życia jej mieszkańców"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-15

Ogłoszenie nr 510176287-N-2020 z dnia 15-09-2020 r.

Gmina Wartkowice: "Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji Projektu pn. :"Rewitalizacja centralnych obszarów gminy Wartkowice sposobem na poprawę warunków życia jej mieszkańców"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 564361-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540138252-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wartkowice, Krajowy numer identyfikacyjny 73093436400000, ul. Stary Gostków 3D, 99-220 Wartkowice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 436 785 105, e-mail urzad@wartkowice.pl, faks 436 785 170.
Adres strony internetowej (url): www.wartkowice.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji Projektu pn. :"Rewitalizacja centralnych obszarów gminy Wartkowice sposobem na poprawę warunków życia jej mieszkańców"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.14.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia stanowią usługi w zakresie zarządzania projektem oraz nadzorowania prac i robót budowlanych w ramach fu nkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji Projektu pn. "Rewitalizacja centralnych obszarów gminy Wartkowice sposobem na poprawę warunków życia jej mieszkańców" 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. kompleksowe zarządzanie Projektem, w celu zapewnienia pra widłowego wykonania Projektu zgodnie z umową o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 2020; 2.2. rozliczanie finansowe Projektu, w tym rozliczenie dofinansowania z EFRR i budżetu państwa w ramach RPO W Ł na lata 2014 2020; 2.3. pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi; 2.4. pełnienie nadzoru archeologicznego nad robotami ziemnymi; 2.5. pełnienie nadzoru konserwatorskiego nad prowadzonymi pracami konserwatorskimi i restauratorskimi oraz r obotami przy zabytku; 2.6. pełnienie nadzoru przyrodniczego. 3. Charakterystyka Projektu: Projekt pn. "Rewitalizacja centralnych obszarów gminy Wartkowice sposobem na poprawę warunków życia jej mieszkańców" realizowany jest przez Gminę Wartkowice na podstaw ie umowy o dofinansowanie nr UDA RPLD.06.03.02 10 0035/17 00 z dnia 17.01.2019 roku w ramach Osi priorytetowej VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu Działanie VI.3 Rewitalizacja i rozwój potencjału społeczno gospodarczego Poddziałania VI.3.2 Rewitalizacja i rozwój potencjału społeczno gospodarczego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 2020.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71248000-8


Dodatkowe kody CPV: 71240000-1, 71244000-0, 71310000-4, 71520000-9, 90713000-8, 71313450-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 259222.95
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BIURO INWESTORSKIE JANUSZ RYBKA
Email wykonawcy: j.rybka@biuroinwestorskie.pl
Adres pocztowy: ul. Idzikowskiego 32a/3
Kod pocztowy: 54-129
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 329999.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 329999.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 552270.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.