To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-22
Ogłoszenie nr 510175922-N-2019 z dnia 22-08-2019 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Rzeszowie: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 554389-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 69002884000000,
ul. ul. Krakowska
16,
35-111
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
178 643 312, e-mail
sekretariat@szpitalmsw.rzeszow.pl, faks
178 532 770.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalmsw.rzeszow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Rzeszowie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Z/ZZP.2375.10.19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Rzeszowie, transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 6 do SIWZ) będący integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wypełniony załącznik należy dołączyć do oferty
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33141220-8
Dodatkowe kody CPV: 33141310-6, 33141320-9, 33141200-2, 33141640-8, 33194120-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 1 Uzasadnienie: W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 1 złożona została jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu tj. : Centrum Zaopatrzenia Medycznego Cezal S.A. - Wrocław oddział Kraków, 30-149 Kraków, ul. Balicka 117 Cena tej oferty w zakresie Pakietu nr 1 przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zmianami), Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez firmę: Przedsiębiorstwo Handlowe MEDRES Zbigniew Majcher ul. Torowa 3, 35-205 Rzeszów oraz firmę Bialmed Sp. z o.o.ul. Kazimierzowska 46/48/35, 02-546 Warszawa Uzasadnienie: Zamawiający działając w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz.U. z 2015 r. poz. 349 z późn. zm.) pismem z dnia 18.06.2019 r. wezwał Wykonawców do uzupełnienia ofert poprzez złożenie dokumentów potwierdzających że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie zarówno Firma : 1.Przedsiębiorstwo Handlowe MEDRES Zbigniew Majcher ul. Torowa 3, 35-205 Rzeszów, jak również Firma Bialmed Sp. z o.o.ul. Kazimierzowska 46/48/35, 02-546 Warszawa nie uzupełniła dokumentów co skutkuje odrzuceniem ofert |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zmianami), Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez firmę: Przedsiębiorstwo Handlowe MEDRES Zbigniew Majcher ul. Torowa 3, 35-205 Rzeszów oraz firmę Bialmed Sp. z o.o.ul. Kazimierzowska 46/48/35, 02-546 Warszawa Uzasadnienie: Zamawiający działając w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz.U. z 2015 r. poz. 349 z późn. zm.) pismem z dnia 18.06.2019 r. wezwał Wykonawców do uzupełnienia ofert poprzez złożenie dokumentów potwierdzających że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie zarówno Firma : 1.Przedsiębiorstwo Handlowe MEDRES Zbigniew Majcher ul. Torowa 3, 35-205 Rzeszów, jak również Firma Bialmed Sp. z o.o.ul. Kazimierzowska 46/48/35, 02-546 Warszawa nie uzupełniła dokumentów co skutkuje odrzuceniem ofert |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zmianami), Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez firmę: Przedsiębiorstwo Handlowe MEDRES Zbigniew Majcher ul. Torowa 3, 35-205 Rzeszów Uzasadnienie: Zamawiający działając w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz.U. z 2015 r. poz. 349 z późn. zm.) pismem z dnia 18.06.2019 r. wezwał Wykonawcę do uzupełnienia oferty poprzez złożenie dokumentów potwierdzających że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie Firma Przedsiębiorstwo Handlowe MEDRES Zbigniew Majcher ul. Torowa 3, 35-205 Rzeszów, nie uzupełniła dokumentów co skutkuje odrzuceniem oferty |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zmianami), Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez firmę: Przedsiębiorstwo Handlowe MEDRES Zbigniew Majcher ul. Torowa 3, 35-205 Rzeszów oraz firmę Bialmed Sp. z o.o.ul. Kazimierzowska 46/48/35, 02-546 Warszawa Uzasadnienie: Zamawiający działając w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz.U. z 2015 r. poz. 349 z późn. zm.) pismem z dnia 18.06.2019 r. wezwał Wykonawców do uzupełnienia ofert poprzez złożenie dokumentów potwierdzających że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie zarówno Firma : 1.Przedsiębiorstwo Handlowe MEDRES Zbigniew Majcher ul. Torowa 3, 35-205 Rzeszów, jak również Firma Bialmed Sp. z o.o.ul. Kazimierzowska 46/48/35, 02-546 Warszawa nie uzupełniła dokumentów co skutkuje odrzuceniem ofert |
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
66858.16
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SKAMEX Sp. z o. o. Sp. S.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
69916.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
39393.75
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AKME Sp. z o. o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
38002.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
43560.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medtronic Poland Sp. z o. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
42768.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28514.31
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medtronic Poland Sp. z o. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28025.87
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zmianami), Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez firmę: Przedsiębiorstwo Handlowe MEDRES Zbigniew Majcher ul. Torowa 3, 35-205 Rzeszów Uzasadnienie: Zamawiający działając w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz.U. z 2015 r. poz. 349 z późn. zm.) pismem z dnia 18.06.2019 r. wezwał Wykonawców do uzupełnienia ofert poprzez złożenie dokumentów potwierdzających że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie Firma Przedsiębiorstwo Handlowe MEDRES Zbigniew Majcher ul. Torowa 3, 35-205 Rzeszów, nie uzupełniła dokumentów co skutkuje odrzuceniem oferty |
|
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
71225.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Erbe Polska Sp. z o. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
69930.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zmianami), Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez firmę: Bialmed Sp. z o.o.ul. Kazimierzowska 46/48/35, 02-546 Warszawa Uzasadnienie: Zamawiający działając w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz.U. z 2015 r. poz. 349 z późn. zm.) pismem z dnia 18.06.2019 r. wezwał Wykonawcę do uzupełnienia oferty poprzez złożenie dokumentów potwierdzających że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie Firma Bialmed Sp. z o.o.ul. Kazimierzowska 46/48/35, 02-546 Warszawa nie uzupełniła dokumentów co skutkuje odrzuceniem ofert |
|
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 12 Uzasadnienie: W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 12 złożona została jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu tj. : Centrum Zaopatrzenia Medycznego Cezal S.A. - Wrocław oddział Kraków, 30-149 Kraków, ul. Balicka 117 Cena tej oferty w zakresie Pakietu nr 12 przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zmianami), Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez firmę: Przedsiębiorstwo Handlowe MEDRES Zbigniew Majcher ul. Torowa 3, 35-205 Rzeszów oraz firmę Bialmed Sp. z o.o.ul. Kazimierzowska 46/48/35, 02-546 Warszawa Uzasadnienie: Zamawiający działając w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz.U. z 2015 r. poz. 349 z późn. zm.) pismem z dnia 18.06.2019 r. wezwał Wykonawców do uzupełnienia ofert poprzez złożenie dokumentów potwierdzających że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie zarówno Firma : 1.Przedsiębiorstwo Handlowe MEDRES Zbigniew Majcher ul. Torowa 3, 35-205 Rzeszów, jak również Firma Bialmed Sp. z o.o.ul. Kazimierzowska 46/48/35, 02-546 Warszawa nie uzupełniła dokumentów co skutkuje odrzuceniem ofert |
|
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
87259.54
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Beryl Med. Poland Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
92072.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
25839.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Centrum Zaopatrzenia Medycznego Cezal S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19180.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zmianami), Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez firmę: Przedsiębiorstwo Handlowe MEDRES Zbigniew Majcher ul. Torowa 3, 35-205 Rzeszów Uzasadnienie: Zamawiający działając w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz.U. z 2015 r. poz. 349 z późn. zm.) pismem z dnia 18.06.2019 r. wezwał Wykonawcę do uzupełnienia oferty poprzez złożenie dokumentów potwierdzających że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie Firma Przedsiębiorstwo Handlowe MEDRES Zbigniew Majcher ul. Torowa 3, 35-205 Rzeszów, nie uzupełniła dokumentów co skutkuje odrzuceniem ofert |
|
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17660.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Promed S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17890.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IX
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych oraz wędlin do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 6 w Rzeszowie w 2026r.
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A od 1.01.2026 r. do 31.12.2027 r
- Dostawa dwóch zestawów skuterów specjalistycznych, wodnych wraz z wyposażeniem
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie poprzez ustawienie barier energochłonnych stalowych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy różnych materiałów medycznych w podziale na 3 części.
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawa materiałów opatrunkowych oraz produktów do pielęgnacji skóry
- "Dostawa jednorazowych materiałów medycznych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- 69.2025 Sprzedaż i dostawa asortymentu dla potrzeb Oddziału Chirurgii Naczyniowej Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego i wielokrotnego użytku.
więcej: Cewniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





