eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-22

Ogłoszenie nr 510175922-N-2019 z dnia 22-08-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Rzeszowie: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554389-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 69002884000000, ul. ul. Krakowska 16, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 643 312, e-mail sekretariat@szpitalmsw.rzeszow.pl, faks 178 532 770.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalmsw.rzeszow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Rzeszowie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Z/ZZP.2375.10.19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Rzeszowie, transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 6 do SIWZ) będący integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wypełniony załącznik należy dołączyć do oferty

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33141220-8


Dodatkowe kody CPV: 33141310-6, 33141320-9, 33141200-2, 33141640-8, 33194120-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet nr 1

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 1 Uzasadnienie: W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 1 złożona została jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu tj. : Centrum Zaopatrzenia Medycznego Cezal S.A. - Wrocław oddział Kraków, 30-149 Kraków, ul. Balicka 117 Cena tej oferty w zakresie Pakietu nr 1 przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zmianami), Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez firmę: Przedsiębiorstwo Handlowe MEDRES Zbigniew Majcher ul. Torowa 3, 35-205 Rzeszów oraz firmę Bialmed Sp. z o.o.ul. Kazimierzowska 46/48/35, 02-546 Warszawa Uzasadnienie: Zamawiający działając w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz.U. z 2015 r. poz. 349 z późn. zm.) pismem z dnia 18.06.2019 r. wezwał Wykonawców do uzupełnienia ofert poprzez złożenie dokumentów potwierdzających że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie zarówno Firma : 1.Przedsiębiorstwo Handlowe MEDRES Zbigniew Majcher ul. Torowa 3, 35-205 Rzeszów, jak również Firma Bialmed Sp. z o.o.ul. Kazimierzowska 46/48/35, 02-546 Warszawa nie uzupełniła dokumentów co skutkuje odrzuceniem ofert

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pakiet nr 2

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zmianami), Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez firmę: Przedsiębiorstwo Handlowe MEDRES Zbigniew Majcher ul. Torowa 3, 35-205 Rzeszów oraz firmę Bialmed Sp. z o.o.ul. Kazimierzowska 46/48/35, 02-546 Warszawa Uzasadnienie: Zamawiający działając w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz.U. z 2015 r. poz. 349 z późn. zm.) pismem z dnia 18.06.2019 r. wezwał Wykonawców do uzupełnienia ofert poprzez złożenie dokumentów potwierdzających że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie zarówno Firma : 1.Przedsiębiorstwo Handlowe MEDRES Zbigniew Majcher ul. Torowa 3, 35-205 Rzeszów, jak również Firma Bialmed Sp. z o.o.ul. Kazimierzowska 46/48/35, 02-546 Warszawa nie uzupełniła dokumentów co skutkuje odrzuceniem ofert

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pakiet nr 3

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zmianami), Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez firmę: Przedsiębiorstwo Handlowe MEDRES Zbigniew Majcher ul. Torowa 3, 35-205 Rzeszów Uzasadnienie: Zamawiający działając w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz.U. z 2015 r. poz. 349 z późn. zm.) pismem z dnia 18.06.2019 r. wezwał Wykonawcę do uzupełnienia oferty poprzez złożenie dokumentów potwierdzających że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie Firma Przedsiębiorstwo Handlowe MEDRES Zbigniew Majcher ul. Torowa 3, 35-205 Rzeszów, nie uzupełniła dokumentów co skutkuje odrzuceniem oferty

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Pakiet nr 4

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zmianami), Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez firmę: Przedsiębiorstwo Handlowe MEDRES Zbigniew Majcher ul. Torowa 3, 35-205 Rzeszów oraz firmę Bialmed Sp. z o.o.ul. Kazimierzowska 46/48/35, 02-546 Warszawa Uzasadnienie: Zamawiający działając w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz.U. z 2015 r. poz. 349 z późn. zm.) pismem z dnia 18.06.2019 r. wezwał Wykonawców do uzupełnienia ofert poprzez złożenie dokumentów potwierdzających że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie zarówno Firma : 1.Przedsiębiorstwo Handlowe MEDRES Zbigniew Majcher ul. Torowa 3, 35-205 Rzeszów, jak również Firma Bialmed Sp. z o.o.ul. Kazimierzowska 46/48/35, 02-546 Warszawa nie uzupełniła dokumentów co skutkuje odrzuceniem ofert

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Pakiet nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 66858.16
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SKAMEX Sp. z o. o. Sp. S.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Częstochowska 38/52
Kod pocztowy: 93-121
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 69916.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 69916.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 69916.50
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Pakiet nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 39393.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AKME Sp. z o. o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Poloneza 89B
Kod pocztowy: 02-826
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38002.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38002.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 38002.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Pakiet nr 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 43560.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Medtronic Poland Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polna 11
Kod pocztowy: 00-633
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 42768.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 42768.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42768.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Pakiet nr 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28514.31
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Medtronic Poland Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polna 11
Kod pocztowy: 00-633
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28025.87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28025.87
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28025.87
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Pakiet nr 9

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zmianami), Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez firmę: Przedsiębiorstwo Handlowe MEDRES Zbigniew Majcher ul. Torowa 3, 35-205 Rzeszów Uzasadnienie: Zamawiający działając w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz.U. z 2015 r. poz. 349 z późn. zm.) pismem z dnia 18.06.2019 r. wezwał Wykonawców do uzupełnienia ofert poprzez złożenie dokumentów potwierdzających że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie Firma Przedsiębiorstwo Handlowe MEDRES Zbigniew Majcher ul. Torowa 3, 35-205 Rzeszów, nie uzupełniła dokumentów co skutkuje odrzuceniem oferty

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Pakiet nr 10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 71225.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Erbe Polska Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Rzeczypospolitej 14 lok. 2.8
Kod pocztowy: 02-972
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 69930.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 69930.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 69930.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Pakiet nr 11

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zmianami), Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez firmę: Bialmed Sp. z o.o.ul. Kazimierzowska 46/48/35, 02-546 Warszawa Uzasadnienie: Zamawiający działając w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz.U. z 2015 r. poz. 349 z późn. zm.) pismem z dnia 18.06.2019 r. wezwał Wykonawcę do uzupełnienia oferty poprzez złożenie dokumentów potwierdzających że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie Firma Bialmed Sp. z o.o.ul. Kazimierzowska 46/48/35, 02-546 Warszawa nie uzupełniła dokumentów co skutkuje odrzuceniem ofert

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Pakiet nr 12

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 12 Uzasadnienie: W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 12 złożona została jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu tj. : Centrum Zaopatrzenia Medycznego Cezal S.A. - Wrocław oddział Kraków, 30-149 Kraków, ul. Balicka 117 Cena tej oferty w zakresie Pakietu nr 12 przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zmianami), Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez firmę: Przedsiębiorstwo Handlowe MEDRES Zbigniew Majcher ul. Torowa 3, 35-205 Rzeszów oraz firmę Bialmed Sp. z o.o.ul. Kazimierzowska 46/48/35, 02-546 Warszawa Uzasadnienie: Zamawiający działając w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz.U. z 2015 r. poz. 349 z późn. zm.) pismem z dnia 18.06.2019 r. wezwał Wykonawców do uzupełnienia ofert poprzez złożenie dokumentów potwierdzających że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie zarówno Firma : 1.Przedsiębiorstwo Handlowe MEDRES Zbigniew Majcher ul. Torowa 3, 35-205 Rzeszów, jak również Firma Bialmed Sp. z o.o.ul. Kazimierzowska 46/48/35, 02-546 Warszawa nie uzupełniła dokumentów co skutkuje odrzuceniem ofert

CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Pakiet nr 13

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 87259.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Beryl Med. Poland Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Złotej Jesieni 58
Kod pocztowy: 05-410
Miejscowość: Józefów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 92072.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 92072.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 92072.16
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Pakiet nr 14

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25839.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Zaopatrzenia Medycznego Cezal S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Balicka 117
Kod pocztowy: 30-149
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19180.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19180.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26406.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Pakiet nr 15

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zmianami), Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez firmę: Przedsiębiorstwo Handlowe MEDRES Zbigniew Majcher ul. Torowa 3, 35-205 Rzeszów Uzasadnienie: Zamawiający działając w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz.U. z 2015 r. poz. 349 z późn. zm.) pismem z dnia 18.06.2019 r. wezwał Wykonawcę do uzupełnienia oferty poprzez złożenie dokumentów potwierdzających że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie Firma Przedsiębiorstwo Handlowe MEDRES Zbigniew Majcher ul. Torowa 3, 35-205 Rzeszów, nie uzupełniła dokumentów co skutkuje odrzuceniem ofert

CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: Pakiet nr 16

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 17660.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Promed S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Działkowa 56
Kod pocztowy: 02-234
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17890.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17890.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17890.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.