eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWykonanie remontu lokalu mieszkalnego użytkowanego przez społeczność romską

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-14

Ogłoszenie nr 510175547-N-2020 z dnia 14-09-2020 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego użytkowanego przez społeczność romską

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576712-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 44478670000000, ul. al. M. J. Piłsudskiego 61A, 10-449 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 895 340 414, e-mail biuro@mopsolsztyn.pl, faks 895 340 538.
Adres strony internetowej (url): mopsolsztyn.bip.gov.pl
Adres profilu nabywcy: mopsolsztyn.bip.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego użytkowanego przez społeczność romską

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MOPS.DZPiI.261.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokalu mieszkalnego użytkowanego przez społeczność romską 2.Zakres prac do wykonania obejmuje: -roboty w zakresie burzenia, -tynkowanie, -roboty malarskie, -kładzenie i wykładanie podłóg, -roboty w zakresie stolarki budowlanej, -instalowanie ścianek działowych, -roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, -roboty instalacyjne elektryczne. 3.Szczegółowy zakres prac remontowych został określony w przedmiarach robót (załącznik pomocniczy) 4.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: a)wykonanie prac przygotowawczych, b)organizację terenu prac remontowych, c)wykonanie wszystkich prac remontowych, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz innych robót niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, d)uporządkowanie terenu prac remontowych. 5.Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie robót budowlanych o określonej w SIWZ jakości. Z tych względów Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla Wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SIWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do określonych w przedmiarach robót, przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzują się produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uznaje rozwiązania gwarantujące spełnienie parametrów technicznych, ekologicznych, jakościowych i estetycznych określonych w przedmiarach robót. 7.Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 8.Wymagania dotyczące robót: 1)wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. 2)roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, wymogami niniejszej SIWZ; 3)użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, powinny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz zapewnić sprawność eksploatacyjną. 9.Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1)Przedmiotowe prace remontowe będą prowadzone w lokalu mieszkalnym a ewentualna realizacja robót nie może powodować utrudnień w bieżącym funkcjonowaniu pozostałych mieszkańców budynku. 2)Prace remontowe mogą być prowadzone w dniach od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00-19.00. 3)Wykonawca w toku prowadzonych prac zobowiązany jest do zachowania porządku w lokalu mieszkalnym objętym pracami oraz w pomieszczeniach stanowiących części wspólne np. klatka schodowa, utrzymywania na bieżąco czystości, usuwania po zakończeniu prac odpadów. 4)Wykonawca może korzystać z dostępu do energii elektrycznej i bieżącej wody w lokalu, koszty zużycia za energię elektryczną, wodę, ścieki będą po stronie Wykonawcy. Warunki i zasady rozliczenia zostaną ustalone z wybranym Wykonawcą na późniejszym etapie. 10.Wymagania stawiane Wykonawcy: 1)Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 2)wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; 3)spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 11.Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do nadzorowania robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia. W celu prawidłowej realizacji przedmiotowego zamówienia, Wykonawca przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązany będzie do wskazania osób przewidzianych do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia oraz złożenia dokumentów potwierdzających posiadanie przez te osoby odpowiednich uprawnień i kwalifikacji zawodowych (tj. kserokopie uprawnień budowlanych oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - aktualne na dzień zawierania umowy, podpisane za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione). Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby dokładanie w ilości wymaganej przez Zamawiającego, które spełniają następujące wymagania: 1)jedna osoba kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 2)jedna osoba do prowadzenia nadzoru inwestorskiego przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków na podstawie Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U.z 2011r.Nr 165, poz.987) 3)jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do nadzorowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, 4)jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do nadzorowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 12.Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych wymaga uprawnień w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 r., poz. 1278), przy czym: 1)Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające wymaganym uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej /Dz. U. z 2016r. poz. 65/, 2)na podstawie art. 104 ustawy Prawo budowlane osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. 13.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi za wady wykonanych robót budowlanych w wymiarze co najmniej 3 lat, licząc od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy, co będzie podlegało ocenie przez Zamawiającego jako jedno z kryteriów oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w rozdz. XIII SIWZ. Zamawiający może korzystać z uprawnień z tytułu rękojmi za wady niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji jakości. 14.Wykonawca przez cały okres realizacji umowy, zobowiązany jest do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na pełen zakres przedmiotu umowy na kwotę nie mniejszą niż wartość całkowita umowy (brutto). 15.Zamawiający określa następujące wymagania związane z realizacją zamówienia, dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności opisane w dokumentacji projektowej, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108), tj. osoby wykonujące ręcznie prace fizyczne przy realizacji niniejszego zamówienia i inne niezbędne czynności opisane w przedmiarach robót , tj.: -roboty w zakresie burzenia, -tynkowanie, -roboty malarskie, -kładzenie i wykładanie podłóg, -roboty w zakresie stolarki budowlanej, -instalowanie ścianek działowych, -roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, -roboty instalacyjne elektryczne. -wykonywanie wszystkich prac porządkowych. Powyższy obowiązek dotyczy także podwykonawców, nie dotyczy osób nadzorujących roboty i osób prowadzących działalność gospodarczą. 16.Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy. 1)sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy: Zamawiający wymaga udokumentowania zatrudnienia w/w osób poprzez złożenie oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2)uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: ? na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca powinien udokumentować zatrudnienie ww. osób poprzez złożenie, wymienionych w pkt. 1) oświadczeń i dokumentów; 3)w przypadku niezgodności stanu faktycznego ze złożonymi dokumentami, Zamawiający zastosuje kary umowne określone we wzorze umowy; 4)w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy; 5)Wykonawca lub podwykonawcy zatrudniający osoby na podstawie umowy o pracę zobowiązani są do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskają w celu realizacji zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45410000-4, 45442100-8, 45432100-5, 45421000-4, 45330000-9, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 74651.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ro-Lex Leszek Roksela
Email wykonawcy: ro-lex59@wp.pl
Adres pocztowy: ul.Mickiewicza 22/39
Kod pocztowy: 11-430
Miejscowość: Korsze
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 80624.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 80624.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 80624.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.