eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkoroszyceTermomodernizacja obiektów w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Chróścinie - II etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-14

Ogłoszenie nr 510175509-N-2020 z dnia 14-09-2020 r.

Gmina Skoroszyce: Termomodernizacja obiektów w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Chróścinie - II etap

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Dokument dotyczy projektu pn.: "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Subregionu Południowego - Etap II" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020. Nr Umowy: RPOP.03.02.01-16-0001/19-00 z dnia 06.04.2020 r.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560254-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540129141-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Skoroszyce, Krajowy numer identyfikacyjny 53141294100000, ul. ul. Powstańców Śląskich 17, 48-320 Skoroszyce, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4318505 w. 36, e-mail inwestycje@skoroszyce.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.skoroszyce.pl www.bip.skoroszyce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja obiektów w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Chróścinie - II etap

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.3.2020.IBK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego: "Termomodernizacja obiektów w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Chróścinie - etap II", w ramach zadania "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Subregionu Południowego - Etap II" Szczegółowy zakres robót jest ujęty w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, rysunkach i opisach technicznych, w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej w oparciu dołączony do dokumentacji postępowania PFU - zgodnie z obowiązującymi przepisami wykonanie zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę (zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane) wraz z załącznikami do zgłoszenia, dotyczącymi termomodernizacji obiektu z dostosowaniem do zgodności z obowiązującymi przepisami, standardami i obowiązującymi normami - szkice, rysunki techniczne, pozwolenia, uzgodnienia i opinie wymagane odrębnymi przepisami, projekt zagospodarowania działki wraz z opisem technicznym instalacji, oraz inne dokumenty żądane przez Starostwo Powiatowe w Nysie - Wydział Architektury i Budownictwa. W ramach zamówienia przewidziane są do wykonania zadania w budynku nr 1 (przedszkole - budynek 1-piętrowy, częściowo podpiwniczony-piwnice tylko pod pomieszczeniami kuchni - magazyny) i nr 3 (sala gimnastyczna - budynek parterowy z antresolą, bez piwnic. Oprócz sali ćwiczeń wydzielono tu inne pomieszczenia użytkowe oraz szatnie i ubikacje. Antresola przeznaczona na widownię dla kibiców): Zadanie nr 1: ocieplenie wszystkich przegród zewnętrznych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie elewacji budynku, docieplenie ścian fundamentowych, docieplenie stropu nad piwnicą od spodu, wymiana podłogi na sali gimnastycznej; Zadanie nr 2: remont w budynku nr 3 - sali gimnastycznej polegający na wyburzeniu części antresoli (widowni), remontu szatni i łazienek (w tym m.in. montaż drzwi aluminiowych, wykonanie instalacji wod.kan., płytkowanie, malowanie), zabezpieczeniu sufitu sali gimnastycznej siatką ochronną PP, dostawie i montażu podłogi systemowej oraz przebudowie instalacji elektrycznej (demontaż istn. instalacji obejmujący: osprzęt oprawy i przewody, wymiana istn. rozdzielnicy w korytarzu, wyposażenie rozdzielnicy, układanie przewodów instalacji oświetleniowej i gniazd, montaż opraw oświetleniowych i osprzętu, prace kontrolno-pomiarowe i uruchomienie układu sterowania oświetleniem). 2) wykonanie ekspertyzy technicznej, zgodnie z § 2 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, 3) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 4) wykonanie wszelkich robót oraz dostaw w zakresie podanym w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU), zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 5) wykonanie kosztorysów i przedmiarów robót, 6) wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji powykonawczej 7) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej, 8) sprawowanie nadzoru autorskiego, 9) wykonanie wszelkich innych czynności, jakie okażą się niezbędne do wykonania obowiązków lub rezultatów wskazanych w pkt 1-8. Dla realizacji w/w robót konieczne jest wykonanie innych robót budowlanych towarzyszących, tj. - wykonanie wszelkich innych robót towarzyszących, związanych z wykonaniem warstw termoizolacyjnych w przegrodach, tj. między innymi - wymianę parapetów zewnętrznych i obróbek blacharskich, montaż prefabrykowanych oświetlaczy okien zagłębionych w gruncie, wykonanie nowych opasek przy ścianach zewnętrznych budynków, wykonanie i zamurowanie przekuć i bruzd instalacyjnych, zamurowanie zmniejszonych otworów okiennych w holach i na klatkach schodowych. W skład programu funkcjonalno-użytkowego wchodzi: - Część opisowa - ogólna oraz opisy stanu istniejącego i projektowanego. - Załączniki - karty katalogowe materiałów i elementów wyposażenia przyjęte w programie - Audyt energetyczny - Część rysunkowa - inwentaryzacja budowlana i szczegóły przegród projektowanych - Wstępny projekt instalacyjny - opisy z rysunkami technicznymi - instalacja CO i CWU. - Kosztorysy inwestorskie - część budowlana i instalacyjna 3. Szczegóły dotyczące zakresu prac projektowych oraz częściowo robót budowlanych opisuje: Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) dla zadania pn.: "Termomodernizacja obiektów w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Chróścinie" oraz Audyt energetyczny budynku stanowiące załącznik do niniejszego SIWZ - załącznik nr 1 do SIWZ - Program Funkcjonalno Użytkowy. Uszczegółowienie zakresu robót budowlanych nastąpi a na etapie wykonania robót budowlanych i wynikać będzie z zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej i braku sprzeciwu do zgłoszenia wykonywania robót budowlanych. Załączony przedmiar robót nie stanowi podstawy do wyliczenia ceny oferty, jest materiałem poglądowym i służy wyłącznie pomocniczo. Jeżeli program funkcjonalno-użytkowy wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843), dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń innego producenta. Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Dyrektorem placówki taki sposób i termin wykonywania robót wewnątrz budynku, aby nie utrudniało to prowadzenia zajęć szkolnych. 4. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztach między innymi: 1) koszty związane z uzyskaniem wszelkich niezbędnych zgód, pozwoleń, w zakresie remontu systemu grzewczego wraz z protokołem sprawdzenia przewodów kominowych, 2) koszty sporządzenia Planu BIOZ, 3) koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót, 4) koszty organizacji zaplecza budowy /placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp., 5) koszty dozoru budowy, 6) koszty wywozu odpadów, 7) koszty inwentaryzacji powykonawczej, 8) inne koszy, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45421100-5, 45321000-3, 45443000-4, 45442100-8, 45111220-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 959349.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bednarz-Budownictwo Kompleksowe Inwestycje Budowlane Dawid Bednarz
Email wykonawcy: dawidbednarz@o2.pl
Adres pocztowy: Ścibórz 30,
Kod pocztowy: 48-370
Miejscowość: Paczków
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1180000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1180000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1234040.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.