eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie zamierzenia inwestycyjnego p.n. "Rewitalizacja dawnego obiektu kinoteatru Wrzos na potrzeby Teatru KTO", przetarg nr 2.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-22

Ogłoszenie nr 510175462-N-2019 z dnia 22-08-2019 r.

Teatr KTO: Wykonanie zamierzenia inwestycyjnego p.n. "Rewitalizacja dawnego obiektu kinoteatru Wrzos na potrzeby Teatru KTO", przetarg nr 2.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Nazwa projektu lub programu: "Rewitalizacja dawnego obiektu kinoteatru Wrzos na potrzeby Teatru KTO" działanie 6.1 Rozwój dziedzictwa kulturowego i naturalnego Poddziałanie 6.1.3 Rozwój instytucji kultury oraz udostępnianie dziedzictwa kulturowego Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020 (RPO WM).

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 549172-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540113823-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Teatr KTO, Krajowy numer identyfikacyjny 35690122700000, ul. Krowoderska 74 13, 31-158 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 126237300, e-mail sekretariat@teatrkto.pl, faks 126338947.
Adres strony internetowej (url): http://www.teatrkto.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie zamierzenia inwestycyjnego p.n. "Rewitalizacja dawnego obiektu kinoteatru Wrzos na potrzeby Teatru KTO", przetarg nr 2.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamierzenia inwestycyjnego p.n. "Rewitalizacja dawnego obiektu kinoteatru Wrzos na potrzeby Teatru KTO", w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu "Rewitalizacja dawnego obiektu kinoteatru Wrzos na potrzeby Teatru KTO" działanie 6.1 Rozwój dziedzictwa kulturowego i naturalnego Poddziałanie 6.1.3 Rozwój instytucji kultury oraz udostępnianie dziedzictwa kulturowego Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020 (RPO WM). Ogólny opis przedmiotu zamówienia: 1) Ze względu na to, iż w tylnej części działki równolegle prowadzona jest inwestycja p.n. "ZAGOSPODAROWANIE TERENU ZIELENI PRZY BUDYNKU KINOTEATRU WRZOS DLA POTRZEB TEATRU KTO, ZLOKALIZOWANEGO NA DZ. NR 403 OBR. 12 PODGÓRZE, PRZY UL. ZAMOYSKIEGO 50 W KRAKOWIE", w trakcie wykonywania prac należy uzgodnić z Generalnym Wykonawcą w/w inwestycji harmonogram prac mających bezpośredni wpływ na prowadzoną inwestycję. 2) Wykonawca jest zobowiązany do szczegółowego zapoznania się z dokumentami składającymi się na opis przedmiotu zamówienia w celu poznania zakresu prac objętych zamówieniem. 3) Wykonawca zapewni i wykona wszystko, co niezbędne do odpowiedniego wykonania robót budowlanych objętych zamówieniem. 4) Wszelkie pomyłki, niedokładności, sprzeczności, rozbieżności, braki lub inne wady w opisie przedmiotu zamówienia powinny być przedstawione Zamawiającemu w terminie określonym ustawą PZP na wyjaśnianie treści SIWZ, pod rygorem uznania, że wykonawca uwzględnił je w cenie oferty, chyba że były one niemożliwe do zweryfikowania przez wykonawcę przy zachowaniu najwyższej staranności. 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót). 6) roboty muszą być realizowane bez ingerencji w tereny sąsiednich nieruchomości lub po uzyskaniu przez wykonawcę pisemnej zgody od właścicieli tych nieruchomości. Pisemna zgoda musi być przekazana Zamawiającemu niezwłocznie po jej otrzymaniu. 7) Wykonawca zobowiązany jest przywrócić do stanu pierwotnego wszelkie drogi w przypadku korzystania z nich jako dróg dojazdowych do placu budowy. 8) Wykonawca zobowiązany jest naprawić ewentualne uszkodzenia ogrodzeń, elewacji, bram wjazdowych i innych elementów sąsiadujących z placem budowy. 9) Organizacja robót prowadzona będzie przez Wykonawcę zgodnie z wymogami BHP oraz przepisów przeciwpożarowych. 10) Wymaga się, aby zgłoszony przez wykonawcę kierownik budowy/robót był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót. 11) Wykonawca zobowiązany jest sporządzić dokument rozliczenia końcowego robót i sporządzić operat kolaudacyjny, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, ocenę techniczną realizacji kontraktu, rozliczenie finansowe oraz potwierdzenie zakończenia odbioru. 12) Wykonawca zobowiązany jest przekazać zrealizowane obiekty Zamawiającemu łącznie z kompletną dokumentacją budowy, w tym decyzji dotyczących obiektu, w szczególności decyzji zezwalającej na użytkowanie, a także instrukcji obsługi instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Gwarancja oraz rękojmia na wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi 60 miesięcy, liczone od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy o zamówienie. W okresie gwarancji koszty obligatoryjnych przeglądów serwisowych i konserwacji, a także naturalnie zużywających się materiałów eksploatacyjnych ponoszone będą przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45450000-6, 45111300-1, 45453100-8, 45262210-6, 45111291-4, 45310000-3, 31213100-3, 45330000-9, 45321000-3, 45331200-8, 45343000-3, 45421100-5, 45432000-4, 45442000-7, 44221000-5, 39531400-7, 39717000-1, 45261000-4, 32412100-5, 31520000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10566614.63
Waluta polski złoty PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Moris-Polska sp. z o.o.
Email wykonawcy: info@morispolska.pl
Adres pocztowy: ul. Baletowa 4
Kod pocztowy: 02-867
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13838521.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13674451.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13838521.96
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: do 68% całości zamówienia.

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.