To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-22
Ogłoszenie nr 510175452-N-2019 z dnia 22-08-2019 r.
Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Dostawa środków do dezynfekcji
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 558612-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 29420800000000,
ul. Polanki
119,
80-308
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 552 50 81, e-mail
zamowienia@szpitalpolanki.pl, faks
58 552 47 41.
Adres strony internetowej (url): szpitalpolanki.pl; szpitalpolanki.bip.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków do dezynfekcji
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SZP/ZPZ/201/2019/KP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do dezynfekcji, których szczegółowy opis, asortyment i szacunkowe ilości zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Dostawy następować będą sukcesywnie, w ilości i asortymencie zgodnie z zamówieniami częściowymi Zamawiającego w terminie maksymalnie do 48 godzin od złożenia zamówienia, składanego faksem, telefonicznie lub drogą e-mail przez Kierownika Apteki Szpitalnej, z-cę Kierownika Apteki Szpitalnej lub osobę przez nich upoważnioną. Zamówienia składane telefonicznie zostaną obowiązkowo niezwłocznie potwierdzone faksem. 3. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego do magazynu Apteki (budynek nr 1 Szpitala) 4. Zamawiający zaznacza, iż podane w Formularzu asortymentowo-cenowym ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta 60% ilości produktów określonych w zadaniu. Pozostałe 40% ilości produktów Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia takiej potrzeby. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. 5. W przypadku zmiany zapotrzebowania na dany asortyment Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości asortymentu pomiędzy pozycjami w Pakiecie, w przypadku niewykorzystania ilości określonej w SIWZ. Zmiana ta nie może spowodować zwiększenia wartości umowy oraz zmiany parametrów przedmiotu umowy. 6. W przypadku asortymentu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod względem składu, gramatury, zakresu, spektrum i czasu działania, postaci i funkcji. W przypadku asortymentu równoważnego wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową. 7. Wszystkie oferowane przez Wykonawcę środki do dezynfekcji w takim zakresie, w jakim ma to do nich zastosowanie, muszą być zgodne z Polskimi Normami, ustawą z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (t.j. Dz. U. 2018 poz. 143 ze zm.) lub posiadać dopuszczenie do powszechnego obrotu zgodnie z ustawą z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 122 ze zm.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39830000-9
Dodatkowe kody CPV: 39830000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
47130.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: OSS Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
47082.06
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
51820.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Schulke Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
54034.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - w pakiecie nr 3 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Wobec tego Zamawiający unieważnił postępowanie. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - w pakiecie nr 4 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Wobec tego Zamawiający unieważnił postępowanie. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - w pakiecie nr 5 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Wobec tego Zamawiający unieważnił postępowanie. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
124815.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MEDILAB Firma Wytórczo Usługowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
131846.62
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.: Rozbudowa DW 224 na odcinku od węzła Szemud do skrzyżowania z ul. Samorządową w Szemudzie
- "Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla budynku mieszkalnego i budynku usługowego na działkach nr 74/3 i 74/4 obr. 0704 w Gdańsku"
- Dostawa foteli obrotowych i krzeseł konferencyjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowej w tym projektu budowlanego i audytu energetycznego wraz z nadzorem autorskim i konserwatorskim -termomodernizacja zabytkowego budynku ul. Mickiewicza 36 w Sopocie
- Sukcesywne, bezgotówkowe zakupy paliw płynnych do pojazdów oraz urządzeń Uniwersytetu Gdańskiego.
- Dostawa zestawów odczynnikowych do oznaczeń metodą immunochemiluminescencji, materiałów zużywalnych do analizatora, materiału kontrolnego i kalibratorów wraz z dzierżawą analizatora
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków czyszczących i myjących, detergentów do zmywarek, artykułów gospodarstwa domowego i higienicznych oraz sprzętu do sprzątania dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
- Sukcesywne dostawy środków czystości do Zakładu Karnego we Włodawie
- Dostawa przyborów i środków do utrzymania higieny osobistej oraz konserwacji obuwia (zamówienie z podziałem na 3 części)
- DOSTAWA PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW MYJĄCO-DEZYNFEKCYJNYCH WRAZ Z MONTAŻEM CENTRALNYCH SYSTEMÓW ICH DOZOWANIA I MIESZANIA W MIEJSCACH ŻYWIENIA ZBIOROWEGO
- Dostawa środków czystości
- ,,Dostawa środków czystości dla placówek oświatowych w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy''
więcej: Środki czyszczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.