eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWyposażenie elektrotechniczne Laboratorium Procesów Kinetycznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-21

Ogłoszenie nr 510174331-N-2019 z dnia 21-08-2019 r.

Sieć Badawcza Łukasiewicz - Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP: Wyposażenie elektrotechniczne Laboratorium Procesów Kinetycznych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574121-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sieć Badawcza Łukasiewicz - Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP, Krajowy numer identyfikacyjny 35257000000000, ul. Al. Jerozolimskie 202 202, 02-486 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 228 740 165, e-mail jfrontczak@piap.pl, faks 228 740 221.
Adres strony internetowej (url): www.piap.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wyposażenie elektrotechniczne Laboratorium Procesów Kinetycznych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KZP/11/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres dostawy obejmuje wyposażenie wraz z montażem i uruchomieniem: 1. elektryczne, szynowe transportery podwieszane: a. 6 sztuk dł. min. 25 m wzdłuż hali badań b. jedna sztuka w poprzek hali przed główną barierą energochłonną c. płynna regulacja prędkości poruszania się sterowana mikroprocesorowo, d. zmiana kierunku i prędkości w trakcie jazdy, e. możliwość ręcznego przesunięcia wózka bez utraty pozycji (odczyt odległości z enkodera inkrementalnego), f. osiąganie zadanej pozycji z dokładnością +/-10cm, g. sterowanie wszystkimi transporterami w trybie pojedynczym i grupowym, h. uchwyty transporterów przystosowane do montażu lekkich, płaskich obiektów w postaci przesłon i graficznych wzorów kalibracyjnych na planszach o maksymalnych wymiarach 100 x 70 cm, i. obrót uchwytu transportera sterowany cyfrowo w zakresie 720 º, przy dokładności zadawania kąta nie gorszej niż 10 º (odczyt kąta z enkodera inkrementalnego), j. podświetlenie obiektów w uchwycie, kolor RGB i wł/wył. programowalne z poziomu aplikacji, k. wózki transporterów wyposażone w kamery cyfrowe do obserwacji obiektu w uchwycie. 2. oświetlenie główne, techniczne i awaryjne hali badań, Wymagania do oświetlenia głównego: a. technologia LED, b. zapewniające natężenie światła w każdym miejscu na hali badań min. 1000 lux, c. możliwość płynnej regulacji natężenia światła z odczytem aktualnej wartości jasności, d. sterowanie z poziomu aplikacji - grupowo i każdą lampą niezależnie, e. funkcja stroboskopu w zakresie częstotliwości nie mniejszym niż 1 Hz - 25 Hz ze zmiennym wypełnieniem. Pozostałe oświetlenie zgodnie z projektem. Należy założyć, że żelbetowy sufit hali i ściany powyżej sufitu podwieszanego będą pokryte pianką PUR o grubości min. 15 cm. 3. nagłośnienie Minimum dwa głośniki ze wzmacniaczem strefowym i mikrofonem, zapewniające dobrą słyszalność komunikatów głosowych na całej hali badań. Możliwości systemu: a. odtworzenia dowolnego dźwięku w postaci cyfrowej, b. wydawania komend głosowych z pomocą mikrofonu zamontowanego w pomieszczeniu sterowni, c. odtwarzania cyfrowego dźwięków (co najmniej w formacie mp3) w sposób losowy i w losowym czasie, oraz w wyniku zdefiniowanych zdarzeń systemowych. 4. system monitoringu i rejestracji prowadzonych badań, a. wyposażony w min. 10 przenośnych kamer IP umożliwiających identyfikację osoby z odległości od 1m do 15 m przy natężeniu światła w hali równym 30% wartości maksymalnej oświetlenia głównego, b. minimum 20 punktów umożliwiających podłączenie kamer IP rozmieszczonych w całej hali umożliwiających obserwację badań w zależności od aranżacji wnętrza i przyjętego scenariusza badań, c. programowalny rejestrator IP umożliwiający zapis materiału wideo w pętli trwającej minimum 3 dni jednocześnie ze wszystkich kamer w laboratorium, d. rejestracja uruchamiana automatycznie po wykryciu ruchu w obserwowanej strefie, e. komputer wyposażony w system operacyjny Linux/Windows wraz z dwoma monitorami FullHD 24" i jednym dotykowym min. 20", oraz oprogramowaniem niezbędnym do stacjonarnej obsługi dostarczanych systemów laboratorium, sterowania wyposażeniem i dowolnie konfigurowanego podglądu ze wszystkich kamer, f. tablet z kranem o przekątnej min. 10" do zarządzania wyposażeniem laboratorium spoza pomieszczenia sterowni. 5. system ostrzegania i kontroli dostępu do strefy badań, a. drzwi na halę badań i główne wejście do Laboratorium wyposażone w system kontroli dostępu z czujnikiem otwarcia, oraz dzwonki, b. zwalnianie elektrozamków możliwe za pomocą przycisków umieszczonych w pomieszczeniu sterowni, c. Drzwi na halę badań (2 pary) wyposażone po stronie zewnętrznej w sygnalizatory "Uwaga badania" sterowane z pomieszczenia sterowni, przełącznikiem na hali badań oraz z aplikacji. 6. zintegrowany system sterowania wyposażeniem i nastawami parametrów środowiskowych w hali badań, Sterowanie wszystkimi aktywnymi elementami wyposażenia (transportery, oświetlenie, nagłośnienie, wentylacja z klimatyzacją itp.) możliwe za pomocą urządzeń mobilnych (telefon, tablet) oraz stacjonarnego komputera zarządzającego w sterowni, z wykorzystaniem oprogramowania opartego o technologię WEB (bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania). Wymagania do aplikacji sterującej: a. możliwość tworzenia algorytmów badań w oparciu o zainstalowane urządzenia, wykonywanie z góry określonych ustawień transporterów (pozycja i obrót) w oparciu o stałe, zmienne, liczby pseudolosowe, wydarzenia systemowe, b. możliwość dowolnego tworzenia widoków ekranów (layout sterowania wyposażeniem), c. możliwość logowania się wielu użytkowników z różnymi poziomami dostępu, d. możliwość odtwarzania dźwięków poprzez system audio umieszczony na hali, e. sterowanie i zadawanie z wyprzedzeniem wymaganej temperatury na hali badań, f. włączanie, wyłączanie i zmiana trybu pracy istniejącego systemu wentylacji opartego o centralę wentylacyjną Dan-Poltherm DP 6/9 X oraz urządzenia filtrujące Klimawent UFO (dopuszcza się sterowanie centralą wentylacyjną z oddzielnej aplikacji). 7. instalacja elektryczna i informatyczna oraz podstawowe wyposażenie elektryczne laboratorium, a. rozdzielnica elektryczna wraz z niezbędnymi zabezpieczeniami obejmującymi wszystkie obwody zawarte w projekcie elektrycznym Laboratorium i niezbędny zapas przestrzeni na ewentualną rozbudowę, b. podłączenie do kabla 5 x 50mm2, c. gniazda elektryczne i włączniki wg projektu wraz z instalacją przewodową, d. gniazda sieciowe wg projektu wraz z instalacją przewodową i urządzeniami rozdzielającymi (np. switch´e, router´y itp.), 8. podstawowe wyposażenie stanowisk badawczych (przesłony, stoliki itp.) Sześć podstawowych, indywidualnych stanowisk badawczych zlokalizowanych w przedniej części hali (przy ścianie nawiewnej) wyposażonych w przesłony oddzielające, podręczne stoliki oraz sterowniki do transporterów a. przesłony między stanowiskowe i boczne (na ścianach) zbudowane z blachy stalowej i płyt z przezroczystego tworzywa odpornego na zarysowania, mocowane do podłogi i sufitu (ew. ściany), z możliwością demontażu przy użyciu podstawowych narzędzi, b. brak przesłony między dwoma ostatnimi stanowiskami zapewniający swobodny przejazd szerokości min. 2 m, c. przesłony po obu stronach stanowiska (gdy występują) wyposażone w składane półki, d. cztery pierwsze stanowiska wyposażone w stoliki w postaci blatu mocowanego między sąsiadującymi przesłonami, łatwo demontowalnego bez użycia narzędzi, e. każde stanowisko wyposażone w tablet z ekranem 7", umożliwiający wygodną obsługę systemu i pełniący rolę sterownika do transporterów, z możliwością ładowania na półce stanowiska. Wymagane jest zintegrowanie wyposażenia i instalacji będących przedmiotem zamówienia z zabudową balistyczną tworzoną równolegle wg projektu posiadanego przez Zamawiającego. Czas wykonania : do 6 m-cy od daty podpisania umowy. Gwarancja na wykonanie: min. 36 m-cy. Płatność: etapami, wg harmonogramu ustalonego z Wykonawcą w terminie do dwóch tygodni od podpisania umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 31720000-9


Dodatkowe kody CPV: 31520000-7, 32333000-6, 45311000-0, 39150000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 370000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Anfa Kable Wojciech Gosiewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Świetlicowa 18
Kod pocztowy: 05-520
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 447385.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 447385.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 447385.51
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.