eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławDostawa ławek (27 szt) i koszy na odpady (20 szt)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-21

Ogłoszenie nr 510174260-N-2019 z dnia 21-08-2019 r.

Miasto Inowrocław: Dostawa ławek (27 szt) i koszy na odpady (20 szt)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572828-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Inowrocław, Krajowy numer identyfikacyjny 59636900000000, ul. ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 555 250, e-mail zamowienia@inowroclaw.pl, faks 523 555 233.
Adres strony internetowej (url): www.bip.inowroclaw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa ławek (27 szt) i koszy na odpady (20 szt)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZZP.271.1.36.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 27 szt ławek i 20 szt koszy na potrzeby Miasta Inowrocławia, które należy dostarczyć do Zakładu Robót Publicznych w Inowrocławiu przy ul. Piłsudskiego 15. . 2. Wymagania odnośnie ławek: 1) materiał: niewymagający konserwacji oraz malowania (aluminium i tworzywo sztuczne np. pochodzące z recyklingu odpadów poliestrowych); odporny na akty wandalizmu oraz niekorzystne warunki atmosferyczne i odbarwienia, bezpieczny, wytrzymały przy intensywnym użytkowaniu; 2) zabezpieczenie przed przemieszczeniem, np. sworzniami do montażu w betonowym podłożu; 3) rama nośna ze stali zabezpieczonej przed korozją; 4) boki w formie stylowych aluminiowych odlewów w kolorze czarnym, malowanych proszkowo, nadających wygląd tradycyjnego żeliwnego boku ławki, ale nie ulegającego korozji; siedzisko wraz z oparciem wykonane z ok. 10 listew w kolorze brązowym; 5) wymiary: długość siedziska - ok 190 cm, wysokości siedziska - ok. 40 cm, głębokość siedziska - ok. 58 cm, całkowita wysokość - ok. 83 cm, waga - ok. 65 kg (tolerancja wymiarów -/+ 2%); 6) przystosowane do posadowienia na oporniku o wymiarach ok. 12*25*100 cm zamontowanym w gruncie; 7) herb Miasta Inowrocławia umieszczony na obu bokach (Zamawiający przekaże wzór herbu Miasta wybranemu wykonawcy). 3. Wymagania odnoście koszy na odpady: 1) materiał: tworzywo sztuczne pochodzące z recyklingu, imitujące drewno, w kolorze ciemnym brązowym; 2) wyposażenie: metalowy ocynkowany pojemnik wewnętrzny, system zamykania, sworzeń mocujący, tabliczka z symbolem wrzutowym; 3) wymiary: pojemność - ok 75 litrów, pojemność pojemnika wewnętrznego ok. 65 litrów, wysokość - ok. 95 cm, średnica - ok. 55 cm; masa z pojemnikiem wewnętrznym - ok. 16,20 kg; (tolerancja wymiarów -/+ 2%).; 4) przystosowane do przymocowania do kostki betonowej. 4. Wykonawca udzieli na przedmiot dostawy zamówienia rękojmi za wady i gwarancji jakości na okres 24 miesięcy, licząc od dnia odbioru bez wad.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39113600-3


Dodatkowe kody CPV: 34928480-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 108130.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Glasdon Europe AB
Email wykonawcy: biuro@glasdon.com
Adres pocztowy: August Barks Gata 25,SE-421 32 Vastra Frolunda
Kod pocztowy:
Miejscowość: Vastra Frolunda
Kraj/woj.: Szwecja

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

tak
Skrót literowy nazwy państwa: SE

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 114180.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 114180.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 114180.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.