To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-21
Ogłoszenie nr 510174260-N-2019 z dnia 21-08-2019 r.
Miasto Inowrocław: Dostawa ławek (27 szt) i koszy na odpady (20 szt)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 572828-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Inowrocław, Krajowy numer identyfikacyjny 59636900000000,
ul. ul. F. D. Roosevelta
36,
88-100
Inowrocław, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 555 250, e-mail
zamowienia@inowroclaw.pl, faks
523 555 233.
Adres strony internetowej (url): www.bip.inowroclaw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ławek (27 szt) i koszy na odpady (20 szt)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZZP.271.1.36.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa 27 szt ławek i 20 szt koszy na potrzeby Miasta Inowrocławia, które należy dostarczyć do Zakładu Robót Publicznych w Inowrocławiu przy ul. Piłsudskiego 15. . 2. Wymagania odnośnie ławek: 1) materiał: niewymagający konserwacji oraz malowania (aluminium i tworzywo sztuczne np. pochodzące z recyklingu odpadów poliestrowych); odporny na akty wandalizmu oraz niekorzystne warunki atmosferyczne i odbarwienia, bezpieczny, wytrzymały przy intensywnym użytkowaniu; 2) zabezpieczenie przed przemieszczeniem, np. sworzniami do montażu w betonowym podłożu; 3) rama nośna ze stali zabezpieczonej przed korozją; 4) boki w formie stylowych aluminiowych odlewów w kolorze czarnym, malowanych proszkowo, nadających wygląd tradycyjnego żeliwnego boku ławki, ale nie ulegającego korozji; siedzisko wraz z oparciem wykonane z ok. 10 listew w kolorze brązowym; 5) wymiary: długość siedziska - ok 190 cm, wysokości siedziska - ok. 40 cm, głębokość siedziska - ok. 58 cm, całkowita wysokość - ok. 83 cm, waga - ok. 65 kg (tolerancja wymiarów -/+ 2%); 6) przystosowane do posadowienia na oporniku o wymiarach ok. 12*25*100 cm zamontowanym w gruncie; 7) herb Miasta Inowrocławia umieszczony na obu bokach (Zamawiający przekaże wzór herbu Miasta wybranemu wykonawcy). 3. Wymagania odnoście koszy na odpady: 1) materiał: tworzywo sztuczne pochodzące z recyklingu, imitujące drewno, w kolorze ciemnym brązowym; 2) wyposażenie: metalowy ocynkowany pojemnik wewnętrzny, system zamykania, sworzeń mocujący, tabliczka z symbolem wrzutowym; 3) wymiary: pojemność - ok 75 litrów, pojemność pojemnika wewnętrznego ok. 65 litrów, wysokość - ok. 95 cm, średnica - ok. 55 cm; masa z pojemnikiem wewnętrznym - ok. 16,20 kg; (tolerancja wymiarów -/+ 2%).; 4) przystosowane do przymocowania do kostki betonowej. 4. Wykonawca udzieli na przedmiot dostawy zamówienia rękojmi za wady i gwarancji jakości na okres 24 miesięcy, licząc od dnia odbioru bez wad.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39113600-3
Dodatkowe kody CPV: 34928480-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
108130.08
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Glasdon Europe AB
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
tak
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
114180.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Wycena nieruchomości na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Zakup wraz z dostawą kationowej emulsji asfaltowej do remontów cząstkowych - II
- Usługa wykonania dokumentacji projektowej bloku operacyjnego w ramach pozyskania środków inwestycyjnych ze środków finansowania zewnętrznego pn." Modernizacja, Rozbudowa Bloku Operacyjnego
- Dostawa protez głosowych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Świadczenie usług pocztowych.
- Przebudowa pętli autobusowej wraz z infrastrukturą techniczną, rozbiórką i budową obiektów budowlanych oraz montażem instalacji fotowoltaicznej, zlokalizowanej przy ul. Mątewskiej w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy worków i pojemników na odpady
- Dostawa sprzętu i wyposażenia gospodarczego na 2025/26rok
- ,, Wyposażenie żłobka i przedszkola w meble, urządzenia i sprzęt oraz akcesoria; zabawki i pomoce dydaktyczne; wyposażenie kuchni i bloku żywieniowego"
- Zakup wyposażenia hali i pomieszczeń warsztatowych dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. M. Rataja w Krzelowie
- Dostawa pojemników na odpady medyczne oraz worków foliowych na odpady medyczne i chemiczne ZP/TP-9/25
- Zakup, dostawa i montaż pojemników na odpady komunalne oraz demontaż istniejących pojemników
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.