To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-20
Ogłoszenie nr 510173527-N-2019 z dnia 20-08-2019 r.
Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku: Prowadzenie indywidualnych i grupowych nauk pływania na rzecz Słupskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Słupsku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 572293-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540142049-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku, Krajowy numer identyfikacyjny 33022300000000,
ul. ul. Szczecińska
99,
76-200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
59 844 75 33, e-mail
sosir@sosir.slupsk.pl, faks
598 437 417.
Adres strony internetowej (url): www.sosirslupsk.naszbip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie indywidualnych i grupowych nauk pływania na rzecz Słupskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Słupsku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SOSiR.ZP.I.261.05.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest Prowadzenie indywidualnych i grupowych nauk pływania na rzecz Słupskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Słupsku. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi poprzez: 2.1. Zajęcia odbywać się będą na obiekcie Zamawiającego w godzinach i terminach ustalonych pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą; 2.2. W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania bezpłatnie w okresie ferii zimowych w roku szkolnym 2019/2020 dwóch zajęć rekreacyjnych dla uczestników półkolonii organizowanych przez SOSiR (trwających 90 minut - przy udziale min. 3 instruktorów; 2.3. Usługi, o których mowa w pkt. 3.3. będą świadczone zgodnie z wymaganiami wskazanymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ogłoszeniu o zamówieniu będą podstawą wyboru Wykonawcy, postanowieniami umowy oraz przepisami powszechnie obowiązującego prawa przy dochowaniu zasad należytej staranności przez obie strony umowy. 2.4. Ilość zajęć świadczonej usługi nauki pływania określonych w SIWZ jest wartością szacunkową, może ulec zmianie i jest zależna od zapotrzebowania na poszczególne usługi oraz dostępność obiektu. Wobec powyższego nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia. 2..5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku gdy z powodów siły wyższej, ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 3.1. sprawdzenie przed przystąpieniem do zajęć stanu bezpieczeństwa miejsca prowadzenia zajęć, 3.2.kontakt z uczestnikami zajęć nauki pływania w imieniu Zamawiającego w zakresie m.in.: o możliwości zapisu na zajęcia indywidualne i grupowe oraz prowadzenia w formie tabelarycznej zestawienia uczestników zajęć indywidualnych i grupowych oraz ich danych kontaktowych, o prowadzenia na bieżąco dokumentacji (rejestru) prowadzonych zajęć, o wymagań umiejętności w poszczególnych grupach, o ilości osób w grupach, o bieżących harmonogramów zajęć, o wykazu instruktorów prowadzących zajęcia w poszczególnych grupach, o kontaktu do instruktora (telefon, email), o cenników i regulaminów obowiązujących na pływalni, o należności za uczestnictwo w naukach pływania. 3.3.zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiadają za bezpieczeństwo podczas prowadzonych zajęć, a także w drodze z szatni i do szatni, 3.4. osoby prowadzące zajęcia wykonujące przedmiot zamówienia w trakcie prowadzenia zajęć nauki pływania nie uiszczają opłat za korzystanie z basenu. W pozostałych przypadkach płacą za wstęp na obiekt zgodnie z cennikiem, 3.5. osoby prowadzące zajęcia zobowiązane są do wydania i odbioru uczestnikom zajęć wyposażenia (desek, makaronów, mat podwodnych obręczy itd.) do nauki pływania, 3.6.bezpośredniego kontaktu z uczestnikami zajęć indywidualnych i grupowych w imieniu Zamawiającego, 3.7. osoby uczestniczące w imieniu Wykonawcy w prowadzeniu zajęć nauki pływania zobowiązane są do posiadania wymaganych prawem uprawnień, 3.8. osoby prowadzące zajęcia z nauki pływania nie będą podejmować żadnej dodatkowej działalności gospodarczej w zakresie nauki pływania w miejscu i czasie świadczenia usług oraz po ich zakończeniu, 3.9. wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu do 3 dnia każdego miesiąca zestawienia ilości przeprowadzonych zajęć w miejscu poprzednim z uwzględnieniem ich rodzaju, dni, godzin oraz ilości osób i instruktorów uczestniczących w zajęciach, 4. Wykonawca będzie ponosił pełna odpowiedzialność za wszelkie szkody na osobie lub mieniu powstałe w wyniku niewykonania bądź nienależytego wykonania zobowiązań wynikających z niniejszego zamówienia. Wykonawca będzie ponosił też odpowiedzialność za inne działania lub zaniechania pracowników świadczących niniejsza usługę i osób trzecich, którymi będzie się posługiwał w celu wykonania niniejszego zamówienia oraz będzie ponosił pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników świadczących niniejsza usługę i osób trzecich, wynikające bezpośrednio z wykonanych prac, spowodowane z winy Wykonawcy. Wykonawca musi posiadać przez cały okres obowiązywania zamówienia ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z sumą ubezpieczeniową nie mniejszą niż: 1) 100.000 PLN na część pierwszą 2) 100.000 PLN na część drugą Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę na kilka części, winien posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia, odpowiadającej łącznej wysokości kwot określonych dla poszczególnych części, na które składa ofertę. Wykonawca najpóźniej w dniu zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu dowód zawarcia umowy ubezpieczenia. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowego kontrolowania należytego wykonania usługi przez Wykonawcę. Z czynności tych będzie sporządzony protokół a ewentualne uchybienia muszą być usuwane na bieżąco.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 92.60.00.00 - Usługi sportowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Prowadzenie indywidualnych nauk pływania na rzecz Słupskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Słupsku. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
39570.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: K2 Kamil Kurdej
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
48671.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Prowadzenie grupowych nauk pływania na rzecz Słupskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Słupsku. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
116552.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INP Tomasz Koniczuk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
116552.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Konserwacja i naprawa oświetlenia ulicznego i parkowego oraz akcentowego, będącego w zarządzie ZIM w Słupsku oraz konserwacja i naprawa instalacji elektrycznych w budynkach admin. przez ZIM w Słupsku
- Usługa przeglądów i napraw Spektrometru masowego IV generacji do szybkiej diagnostyki mikrobiologicznej metodą MALDI-TOF - 41/TP/2024
- Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku
- Dostawy dań gotowych świeżych (wyrobów garmażeryjnych).
- Opracowanie koncepcji rozwoju Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Utrzymanie zieleńców na terenie cmentarzy komunalnych przy ul. W. Szymborskiej oraz przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha w Słupsku wraz z mogiłami wojennymi
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie przez okres 12 miesięcy usług polegających na zapewnieniu dostępu do zajęć sportowo-rekreacyjnych pracownikom Teatru Wielkiego - Opery Narodowej, ich dzieciom oraz osobom towarzyszącym.
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze dla pracowników WSPR w Poznaniu, dla dzieci pracowników oraz osób towarzyszących
- "Świadczenie usług rekreacyjno-sportowych w obiektach sportowych dla pracowników NASK-PIB"
więcej: Usługi sportowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.