To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-20
Ogłoszenie nr 510173181-N-2019 z dnia 20-08-2019 r.
Gmina Dukla: Dowóz dzieci z Gminy Dukla w roku szkolnym 2019/2020 do szkół, przedszkola i oddziałów przedszkolnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 573410-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dukla, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Trakt Węgierski
11,
38-450
Dukla, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
134 329 135, e-mail
przetarg@dukla.pl, faks
134 331 011.
Adres strony internetowej (url): http:// bip.dukla.pl//
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz dzieci z Gminy Dukla w roku szkolnym 2019/2020 do szkół, przedszkola i oddziałów przedszkolnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):G.271.9.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz dzieci z Gminy Dukla w roku szkolnym 2019/2020 do szkół, przedszkola i oddziałów przedszkolnych w okresie od 2 września 2019 r. do 26 czerwca 2020 r.: Szkoły Podstawowej w Tylawie Szkoły Podstawowej w Iwli, Szkoły Podstawowej w Dukli, Szkoły Podstawowej w Łękach Dukielskich. Przedszkola Gminnego w Dukli 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych dla dzieci zamieszkałych na terenie Gminy Dukla na trasie z miejsca zamieszkania do szkoły i z powrotem na podstawie zakupionych biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie wsiadania, przewozu oraz wysiadania z pojazdu we wszystkie dni realizacji zajęć szkolnych w roku szkolnym 2019/2020 r ustalonym w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej. 2) Zamówienie będzie realizowane przez okres 9,25 miesięcy od 2 września 2019 r. do 26 czerwca 2020 r .z wyłączeniem przerw świątecznych oraz ferii zimowych i innych dni wolnych od zajęć. 2) Dowożeniem objęte są dzieci, które realizują obowiązek szkolny w: Szkole Podstawowej w Dukli, Szkole Podstawowej w Iwli, Szkole Podstawowej w Łękach Dukielskich, Szkole Podstawowej w Tylawie, oraz dzieci uczęszczające do oddziałów przedszkolnych w tych szkołach i Przedszkola Gminnego w Dukli 3) Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamówienie podzielone zostało na 4 zadań. Do realizacji zamówienia wymagane są minimum: - 2 autobusy z ilością miejsc siedzących - 50 - 1 autobusy z ilością miejsc siedzących - 30 - 1 autobusy z ilością miejsc siedzących - 25 - 1 bus z ilością miejsc siedzących - 15 Ilość pojazdów na danym odcinku należy dostosować do liczby przewożonych uczniów pod względem liczby miejsc siedzących. Zamawiający dopuszcza pojazdy o większej, bądź mniejszej ilości miejsc siedzących pod warunkiem zapewnienia wszystkim przewożonym dzieciom miejsca siedzące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Wymagania dodatkowe dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: Dowóz uczniów odbywa się w dni nauki szkolnej tj. od. 2 września 2019 roku do 26.06.2020 roku., z wyłączeniem ferii zimowych i wiosennych oraz innych przerw w nauce wynikających z kalendarza roku szkolnego 2019/2020 tj. 188 dni nauki W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, dowóz będzie zapewniony przez Wykonawcę, na wcześniejsze zgłoszenie dyrektora szkoły. Wykonawca zapewnia przewóz zgodnie z trasą i rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i opracowanym wspólnie z dyrektorem danej szkoły oraz dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z dowozu. Wykonawca będzie dowoził uczniów w dni nauki szkolnej na podstawie sprzedanych biletów miesięcznych, które będą odbierane przez osobę upoważnioną przez Dyrektora do 25 każdego miesiąca poprzedzającą miesiąc wykonania zamówienia Przewozy rozliczane będą jako suma wszystkich biletów na podstawie podanej przez Wykonawcę w ofercie ceny brutto 1 biletu miesięcznego dziecka na poszczególnej trasie. W związku z przerwa świąteczną w miesiącu grudniu 2019 r. Zamawiający wymaga aby cena biletów w tym miesiącu obniżona została do 25% dla wszystkich osób objętych zamówieniem, a w miesiącu styczniu 2020 roku w związku z feriami zimowymi cena biletu została obniżona do 50% dla wszystkich osób objętych zamówieniem. Dla porównywalności ofert przyjmuje się że liczba dzieci jest stała i na danej trasie wynosi: Zadanie nr 1: a) Trasa przewozu - jeden pojazd do 50 miejsc Mszana - Tylawa szkoła - Zyndranowa - Barwinek - Tylawa szkoła - długość trasy 25 km, ilość dowożonych dzieci 57 (w tym 9 uczniów 4 i 5 letnich) Mszana (21 dzieci) - Tylawa szkoła -- Zyndranowa (8 dzieci) - Barwinek (28 dzieci) - Tylawa szkoła b) Trasa przewozu Barwinek - Dukla - długość trasy 15 km, ilość dowożonych dzieci - 6 Zadanie nr 2: a) Trasa przewozu - pojazd do 50 miejsc Mszana - Olchowiec - Chyrowa - Iwla szkoła - Głojsce - Iwla - Dukla długość trasy 29 km ilość dowożonych dzieci - 42 Mszana( 5 dzieci) - Olchowiec (4 dzieci)- Chyrowa (15 dzieci) - szkoła Iwla (wysiada 11 dzieci)- Głojsce( 4 dzieci) -Iwla (6 dzieci) - Dukla b) Trasa przewozu - pojazd do 25 miejsc Teodorówka - Dukla - długość trasy 3 km ilość dowożonych dzieci - 24 Zadanie nr 3: a) Trasa przewozu -pojazd do 25 miejsc Zawadka Rymanowska - Dukla - długość trasy 10 km ilość dowożonych dzieci - 23 b) Trasa przewozu - pojazd minimum 35 miejsc Trzciana - Nowa Wieś - Dukla - długość trasy 7 km ilość dowożonych dzieci 33(w tym 1 dziecko 5 letnie) Trzciana ( 17 dzieci) - Nowa Wieś ( 16 dzieci) - Dukla Zadanie nr 4 : Trasa przewozu a) Dukla - Iwla długość trasy 5 km, ilość dowożonych dzieci 1 b) Równe - Równe Popardy -Zboiska- Dukla długość trasy 5 km, liczna dowożonych dzieci 9 Równe (3 dziecko) - Równe Popardy (6 dzieci) - Dukla c) Linia specjalna lub regularna Pałacówka - Łęki Dukielskie długość trasy - 4 km ilość dowożonych dzieci - 1 Równe Kopalnia - Iwla długość trasy - 9 km ilość dowożonych dzieci - 1 Razem szacunkowa liczba dowożonych uczniów w miesiącu - 190 dzieci (w tym 12 uczniów 4 i 5 letnich0.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
52587.96
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa Józef Fornal
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
74400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
56527.78
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa Józef Fornal
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
67200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
49264.81
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa Józef Fornal
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
57520.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14859.95
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa Józef Fornal
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
42600.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Bartniczka
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Poniatowa w 2026 r.
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych w 2026 roku
- "Dowozy dzieci do szkół i przedszkoli z terenu Gminy Bojanowo" od stycznia do czerwca 2026 r.
- "Dowóz dzieci z terenu Gminy Lubasz do Zespołu Szkół Specjalnych w Gębicach w okresie od 02 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r."
- "Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Lubasz w okresie od 02 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r."
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





