eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn36 miesięczną dzierżawę co najmniej 64 rzędowego tomografu komputerowego dla Pracowni T/K w SPZOZ w Wolsztynie; PN/13/2020.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-10

Ogłoszenie nr 510172726-N-2020 z dnia 10-09-2020 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: 36 miesięczną dzierżawę co najmniej 64 rzędowego tomografu komputerowego dla Pracowni T/K w SPZOZ w Wolsztynie; PN/13/2020.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560435-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540130618-N-2020; 540132589-N-2020; 540134926-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 97077342600000, ul. ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 68 347 73 00, 347 73 63, e-mail przetargi@spzozwolsztyn.pl, faks 683 842 590.
Adres strony internetowej (url): https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wolsztyn

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SPZOZ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

36 miesięczną dzierżawę co najmniej 64 rzędowego tomografu komputerowego dla Pracowni T/K w SPZOZ w Wolsztynie; PN/13/2020.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN/13/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa co najmniej 64 rzędowego tomografu komputerowego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (wymagania minimalne - parametry techniczne aparatu) na zasadzie dzierżawy płatnego pakietu minimum 250 badań miesięcznie wraz z usługą jego kompleksowego serwisowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Klasyfikacja dostaw wg kodów klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):?33115000-9 - urządzenia do tomografii, ?51410000-9 - usługi instalowania sprzętu medycznego?50421000-2 - usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a)Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b)Oferowany przez wykonawcę tomograf komputerowy musi spełniać narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadać wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2020.186); c)Zamontowane urządzenie musi przejść wymagane przepisami prawa testy akceptacyjne, których wyniki załączone zostaną do protokołu przekazania do eksploatacji; d)Zamawiający wymaga, aby okres pełnej gwarancji na dzierżawiony tomograf komputerowy wynosił 36 miesięcy, a wszelkie koszty związane z montażem, przeglądami technicznymi i naprawami wraz z kosztem części zamiennych, lamp rtg. itp, aktualizacji oprogramowania, a także wszelkie inne koszty związane z obsługą serwisową w tym koszty dojazdów, noclegów oraz robocizny wliczony został w koszt dzierżawy. Ponadto w koszt dzierżawy zostaną wliczone koszty demontażu po zakończeniu umowy dzierżawy; e)Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków dzierżawy oraz serwisowania przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy, która stanowi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (załącznik nr 10); f)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. parametry techniczne minimalne tomografu zostały odpowiednio opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ; g)Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonywania badań ponad wyznaczony limit tj. 250 badań miesięcznie. Wykonawca zagwarantuje stały koszt dodatkowego badania przez cały okres trwania umowy; h)Wykonawca musi zapewnić usługi serwisowe świadczone przez serwis producenta oferowanego urządzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie; i)Wszelkie prace adaptacyjne objęte przedmiotem zamówienia wykonywane będą w czasie pracy oddziałów szpitalnych, pracowni w związku z tym prace muszą być wykonane w sposób jak najmniej uciążliwy dla pacjentów; j) W celu ułatwienia złożenia oferty Zamawiający udostępnia rysunek techniczny -pracowni TK z zestawieniem grubości osłon radiologicznych przystosowanych do obecnie dzierżawionego tomografu Brilliance 16, Philips, produkcja 2009 r.- załącznik nr 3 do SIWZ; k) W celu ułatwienia złożenia oferty zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej pomieszczeń, termin wizji lokalnej należy uzgodnić z Zamawiającym. Nie dokonanie wizji lokalnej nie będzie podstawą do wykluczenia wykonawcy ani też do odrzucenia jego oferty; l)Zamawiający wymaga termin płatności 60 dni. Wykonawca w ramach ceny ofertowej zobowiązany jest do: a)Dostawy i montażu aparatu, w tym dokonania adaptacji pomieszczenia Pracowni TK spełniającej indywidualne wymagania aparatu na zasadzie dzierżawy płatnego pakietu minimum 250 badań miesięcznie przez okres 36 miesięcy; b)wykonania projektu ochrony radiologicznej spełniający wymogi SANEPID-u; c)wykonania testów akceptacyjnych podstawowych; d)zapewnienia serwisu eksploatacyjnego i naprawczego w tym zapewnienia przeglądów technicznych, konserwacji i testów w zakresie ustawowym oraz jeden raz w roku zapewnienia wykonania testów specjalistycznych zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011 r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej (t.j. Dz. U z 2017 r. poz. 884 ). Wszelkie czynności serwisowe będą odnotowane w paszportach wyrobów medycznych; e)przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i wykorzystania urządzenia; f)dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim; g)wykonywania testów podstawowych i specjalistycznych w okresie 36 miesięcy dzierżawy; h)uzyskania od właściwych organów (SANEPID) pozwolenia na użytkowanie; i)zapewnienia kompleksowego serwisu producenta zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, przeglądów technicznych i napraw wraz z częściami zamiennymi i kosztami lamp rentgenowskich przez cały okres dzierżawy zgodnie z wymaganiami producenta urządzenia; j)dostawa wraz z montażem drzwi ołowianych do Pracowni TK o grubości wynikającej z projektu ochrony radiologicznej; k)aktualizacji oprogramowania, o ile jest to niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania tomografu. Dodatkowe informacje niezbędne do przygotowania oferty: Zamawiający informuje, że w Pracowni TK SPZOZ w Wolsztynie są zamontowane: a)urządzenia klimatyzacyjne: FUJI Electic kasetonowyRCG30LR- 1 szt.; GREE ścienny ES-H 126LLAO- 1 szt; b)system nawywiewno-wywiewny składa się z następujących elektrycznych wentylatorów: osiowy z regulatorem TD-250/100; wyciągowy SILENT 200, -klapa zwrotna, czerpnia, kanał izolowany spiro, anemostaty 2 szt., filtr oraz regulator obrotów RS-1-300. Protokół pomiaru skuteczności wentylacji dla pracowni TK- stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, ponadto; c)Pracownia zasilana jest w energią elektryczną- kablem LY5x50mm2; d)Zamawiający dysponuje automatyczną strzykawką do podawania kontrastu firmy Urlich; e)Zamawiający dysponuje systemem PACS, o parametrach:?Windows Server 2008 R2 Standard; ?Procesor: Intel Xeon 8 core 3,3GHz; ?Pamięć: 4GB Kontroler dysków: LSI 9750 RAID; ?Powierzchnia dyskowa: 4TB (2TB wolne); ?Oprogramowanie PACS: PacsOne Server Premium Edition v6.3.3; ?Baza danych: MySQL; ?Licencja na AE (Application Entity): 10 urządzeń; ?Integracja z RIS: - (Eskulap). Warunki realizacji zamówienia: ?Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Pracownia TK SPZOZ w Wolsztynie, mieszcząca się przy ul. Wschowskiej 3, Budynek B. ?Wymagany termin dostawy, zainstalowania i uruchomienia tomografu komputerowego, w tym dokonania adaptacji pomieszczenia Pracowni TK, montaż drzwi ołowianych do Pracowni TK, wykonanie projektów, testów, szkoleń o których mowa w Rozdz. III, pkt. 4 SIWZ - oraz uzyskanie zgody SANEPIDU na użytkowanie w maksymalnym terminie do 30 dni od daty podpisania umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33115000-9


Dodatkowe kody CPV: 51410000-9, 50421000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 750600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MEDITECH X-RAY Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wirowska 6
Kod pocztowy: 62-052
Miejscowość: Komorniki
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 923238.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 923238.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 923238.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.