To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-19
Ogłoszenie nr 510172067-N-2019 z dnia 19-08-2019 r.
12 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Dostawa ubrań kucharskich szytych na miarę.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 568214-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540137583-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
12 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090172500000,
ul. ul. Okólna
37,
87-100
Toruń, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
261 43 35 40, e-mail
12wog.zamowienia@ron.mil.pl, faks
261 43 36 60.
Adres strony internetowej (url): www.12wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ubrań kucharskich szytych na miarę.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):P/26/IW/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest - Dostawa ubrań kucharskich szytych na miarę, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający zleca, a wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do siedziby Zamawiającego n/w asortyment: 2.1. Ubranie kucharskie męskie koloru białego z krótkimi rękawami ze spodniami (poz. nr 1 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 42 kompletów; 2.2. Ubranie kucharskie męskie koloru białego z długimi rękawami ze spodniami (poz. nr 2 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 14 kompletów; 2.3. Ubranie kucharskie damskie koloru białego z krótkimi rękawami ze spodniami (poz. nr 3 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 168 kompletów; 2.4. Ubranie kucharskie damskie koloru białego z długimi rękawami ze spodniami (poz. nr 4 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 58 kompletów; 2.5. Ubranie kucharskie męskie z długimi rękawami koloru czarnego ze spodniami (poz. nr 5 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 28 kompletów; 2.6. Ubranie kucharskie damskie z długimi rękawami koloru czarnego (poz. nr 6 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 113 kompletów; 2.7. Ubranie kucharskie męskie koloru białego z krótkimi rękawami ze spodniami 56 BL (poz. nr 7 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 6 kompletów; 2.8. Ubranie kucharskie męskie koloru białego z długimi rękawami ze spodniami 56 BL (poz. nr 8 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 6 kompletów; 2.9. Fartuch frontowy koloru bordowego (poz. nr 9 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 195 sztuk; 2.10. Fartuch frontowy koloru czarnego (poz. nr 10 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 195 sztuk; 2.11. Daszek kucharski koloru bordowego (poz. nr 11 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 156 sztuk; 2.12. Czapka kucharska typu baseball koloru białego (poz. nr 12 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 156 sztuk; 2.13. Furażerka kucharska koloru białego (poz. nr 13 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 45 sztuk; 2.14. Czapka kucharska wysoka koloru czarnego (poz. nr 14 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 15 sztuk. 2.15. Czapka kucharska wysoka koloru białego (poz. nr 15 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 30sztuk. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania "prawa opcji" w następującym zakresie: 4.1. Zamawiający określił w pkt 2 ilości ubrań, jakie wybrany Wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania ("podstawowy zakres zamówienia"). 4.2. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości ubrań w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z "prawa opcji" i zamówienia dodatkowych ubrań, zgodnych z załącznikiem nr 1 i zawartą umową, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości ubrań rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z "prawa opcji" nie przekroczy w zakresie dostaw: 4.2.1. Ubrań kucharskich męskich koloru białego z krótkimi rękawami ze spodniami (poz. nr 1 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę - 75 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 30 kpl.); 4.2.2. Ubrań kucharskich męskich koloru białego z długimi rękawami ze spodniami (poz. nr 2 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę - 72 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 10 kpl.); 4.2.3. Ubrań kucharskich damskich koloru białego z krótkimi rękawami ze spodniami (poz. nr 3 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę- 18 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 30 kpl.); 4.2.4. Ubrań kucharskich damskich koloru białego z długimi rękawami ze spodniami (poz. nr 4 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę - 18 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 10 kpl.); 4.2.5. Ubrań kucharskich męskich z długimi rękawami koloru czarnego ze spodniami (poz. nr 5 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę- 72 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 20 kpl.); 4.2.6. Ubrań kucharskich damskich z długimi rękawami koloru czarnego (poz. nr 6 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę - 18 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 20 kpl.); 4.2.7. Fartuchów frontowych koloru bordowego (poz. nr 9 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 31 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 60 szt.); 4.2.8. Fartuchów frontowych koloru czarnego (poz. nr 10 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 31 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 60 szt.); 4.2.9. Daszków kucharskich koloru bordowego (poz. nr 11 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 20 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 30 szt.); 4.2.10. Czapek kucharskich typu baseball koloru białego (poz. nr 12 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 20 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 30 szt.); 4.2.11. Furażerek kucharskich koloru białego (poz. nr 13 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 66 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 30 szt.); 4.2.12. Czapek kucharskich wysokich koloru czarnego (poz. nr 14 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 67 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 10 szt.); 4.2.13. Czapek kucharskich wysokich koloru białego (poz. nr 15 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 67 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 20 szt.); 4.3. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako "prawo opcji" jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja "prawa opcji" może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 4.4. Zamawiający przekaże Wykonawcy informację dotyczącą uruchomienia "prawa opcji" w terminie pozwalającym na zrealizowanie zamówienia w terminie 30 dni od dnia złożenia zamówienia. 4.5. Uruchomienie "prawa opcji" nie wymaga aneksowania umowy. 5. Cechy produktu: (art. 30 ust. 9 pkt. 2)b) ustawy PZP) 5.1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby dostarczony przedmiot zamówienia spełniał wymogi wynikające z Certyfikatu OEKO-TEX STANDARD 100. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 18110000-3 Odzież branżowa 8. Zamawiający nie przewiduje: 8.1. udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP (art. 36 ust. 2 pkt. 3 ustawy PZP); 8.2. zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP); 8.3. rozliczenia w walutach obcych (art. 36 ust. 2 pkt. 6 ustawy PZP); 8.4. aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt. 7 ustawy PZP); 8.5. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust. 2 pkt. 8 ustawy PZP); 8.6. zastosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy PZP. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. (art. 36 ust. 2 pkt. 10 ustawy PZP).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa ubrań kucharskich szytych na miarę |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
47271
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcji Pościeli ŚWIT Izabela Wintoniak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
58143.33
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych (I)
- Dostawa rękawic medycznych (I)
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
- Dostawa osprzętu do ultradźwiękowego aspiratora chirurgicznego CUSA (R) EXCEL (II)
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych w Toruniu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Suraż i jej jednostek organizacyjnych
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa odzieży ratowniczej, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz zakup i sukcesywna dostawa fartuchów lekarskich oraz bluz polar
- Zakup i dostawa odzieży roboczej, ochronnej, ratowniczej, medycznej i kucharskiej
- "Dostawa odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie - III postępowanie"
- Sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej
- Dostawa odzieży roboczej dla personelu medycznego, pracowników gospodarczych oraz technicznych
- DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.