eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa ubrań kucharskich szytych na miarę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-19

Ogłoszenie nr 510172067-N-2019 z dnia 19-08-2019 r.

12 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Dostawa ubrań kucharskich szytych na miarę.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 568214-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540137583-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

12 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090172500000, ul. ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 43 35 40, e-mail 12wog.zamowienia@ron.mil.pl, faks 261 43 36 60.
Adres strony internetowej (url): www.12wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa ubrań kucharskich szytych na miarę.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

P/26/IW/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest - Dostawa ubrań kucharskich szytych na miarę, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający zleca, a wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do siedziby Zamawiającego n/w asortyment: 2.1. Ubranie kucharskie męskie koloru białego z krótkimi rękawami ze spodniami (poz. nr 1 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 42 kompletów; 2.2. Ubranie kucharskie męskie koloru białego z długimi rękawami ze spodniami (poz. nr 2 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 14 kompletów; 2.3. Ubranie kucharskie damskie koloru białego z krótkimi rękawami ze spodniami (poz. nr 3 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 168 kompletów; 2.4. Ubranie kucharskie damskie koloru białego z długimi rękawami ze spodniami (poz. nr 4 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 58 kompletów; 2.5. Ubranie kucharskie męskie z długimi rękawami koloru czarnego ze spodniami (poz. nr 5 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 28 kompletów; 2.6. Ubranie kucharskie damskie z długimi rękawami koloru czarnego (poz. nr 6 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 113 kompletów; 2.7. Ubranie kucharskie męskie koloru białego z krótkimi rękawami ze spodniami 56 BL (poz. nr 7 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 6 kompletów; 2.8. Ubranie kucharskie męskie koloru białego z długimi rękawami ze spodniami 56 BL (poz. nr 8 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 6 kompletów; 2.9. Fartuch frontowy koloru bordowego (poz. nr 9 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 195 sztuk; 2.10. Fartuch frontowy koloru czarnego (poz. nr 10 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 195 sztuk; 2.11. Daszek kucharski koloru bordowego (poz. nr 11 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 156 sztuk; 2.12. Czapka kucharska typu baseball koloru białego (poz. nr 12 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 156 sztuk; 2.13. Furażerka kucharska koloru białego (poz. nr 13 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 45 sztuk; 2.14. Czapka kucharska wysoka koloru czarnego (poz. nr 14 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 15 sztuk. 2.15. Czapka kucharska wysoka koloru białego (poz. nr 15 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 30sztuk. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania "prawa opcji" w następującym zakresie: 4.1. Zamawiający określił w pkt 2 ilości ubrań, jakie wybrany Wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania ("podstawowy zakres zamówienia"). 4.2. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości ubrań w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z "prawa opcji" i zamówienia dodatkowych ubrań, zgodnych z załącznikiem nr 1 i zawartą umową, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości ubrań rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z "prawa opcji" nie przekroczy w zakresie dostaw: 4.2.1. Ubrań kucharskich męskich koloru białego z krótkimi rękawami ze spodniami (poz. nr 1 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę - 75 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 30 kpl.); 4.2.2. Ubrań kucharskich męskich koloru białego z długimi rękawami ze spodniami (poz. nr 2 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę - 72 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 10 kpl.); 4.2.3. Ubrań kucharskich damskich koloru białego z krótkimi rękawami ze spodniami (poz. nr 3 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę- 18 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 30 kpl.); 4.2.4. Ubrań kucharskich damskich koloru białego z długimi rękawami ze spodniami (poz. nr 4 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę - 18 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 10 kpl.); 4.2.5. Ubrań kucharskich męskich z długimi rękawami koloru czarnego ze spodniami (poz. nr 5 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę- 72 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 20 kpl.); 4.2.6. Ubrań kucharskich damskich z długimi rękawami koloru czarnego (poz. nr 6 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę - 18 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 20 kpl.); 4.2.7. Fartuchów frontowych koloru bordowego (poz. nr 9 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 31 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 60 szt.); 4.2.8. Fartuchów frontowych koloru czarnego (poz. nr 10 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 31 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 60 szt.); 4.2.9. Daszków kucharskich koloru bordowego (poz. nr 11 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 20 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 30 szt.); 4.2.10. Czapek kucharskich typu baseball koloru białego (poz. nr 12 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 20 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 30 szt.); 4.2.11. Furażerek kucharskich koloru białego (poz. nr 13 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 66 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 30 szt.); 4.2.12. Czapek kucharskich wysokich koloru czarnego (poz. nr 14 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 67 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 10 szt.); 4.2.13. Czapek kucharskich wysokich koloru białego (poz. nr 15 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 67 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 20 szt.); 4.3. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako "prawo opcji" jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja "prawa opcji" może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 4.4. Zamawiający przekaże Wykonawcy informację dotyczącą uruchomienia "prawa opcji" w terminie pozwalającym na zrealizowanie zamówienia w terminie 30 dni od dnia złożenia zamówienia. 4.5. Uruchomienie "prawa opcji" nie wymaga aneksowania umowy. 5. Cechy produktu: (art. 30 ust. 9 pkt. 2)b) ustawy PZP) 5.1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby dostarczony przedmiot zamówienia spełniał wymogi wynikające z Certyfikatu OEKO-TEX STANDARD 100. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 18110000-3 Odzież branżowa 8. Zamawiający nie przewiduje: 8.1. udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP (art. 36 ust. 2 pkt. 3 ustawy PZP); 8.2. zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP); 8.3. rozliczenia w walutach obcych (art. 36 ust. 2 pkt. 6 ustawy PZP); 8.4. aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt. 7 ustawy PZP); 8.5. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust. 2 pkt. 8 ustawy PZP); 8.6. zastosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy PZP. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. (art. 36 ust. 2 pkt. 10 ustawy PZP).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa ubrań kucharskich szytych na miarę

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 47271
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcji Pościeli ŚWIT Izabela Wintoniak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Błotna 5B
Kod pocztowy: 65-133
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 58143.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 58143.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 130098
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.