To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-09
Ogłoszenie nr 510171693-N-2020 z dnia 09-09-2020 r.
Województwo Lubelskie: Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na 2 części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Część 2. zamówienie jest finansowane ze środków: Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich "Pomocy Technicznej" PROW 2014-2020, Schematu II.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 555882-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540121558-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Lubelskie, Krajowy numer identyfikacyjny 43101917000000,
ul. ul. Artura Grottgera
4,
20-029
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 44 16 636, e-mail
zamowienia@lubelskie.pl, faks
81 44 16 535.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na 2 części.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OP-IV.272.45.2020.ŁB
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla potrzeb Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie. 1. Plecak mały dziecięcy - 45szt. 2. Worko-plecak na buty, dziecięcy ze sznurkiem - 500szt. 3. Kamizelka odblaskowa dziecięca - 400szt. 4. Kamizelka odblaskowa - 200szt. 5. Kubek - zaparzacz do ziół - 140 szt. 6. Zawieszka odblaskowa miękka - 1000szt. 7. Opaski odblaskowe samozaciskowe - 1000szt. 8. Rowerowe światełko migające - 300szt. 9. Gniotek antystresowy - 500szt. 10. Nóż do krojenia jabłek - 300szt. 11. Pióro wieczne w etui - 5 szt. 12. T-shirt damski polo z krótkim rękawem - 20szt. 13. T-shirt damski z krótkim rękawem - 20szt. 14. T-shirt męski polo z krótkim rękawem - 20szt. 15. T-shirt męski z krótkim rękawem - 20szt. 16. Zestaw sztućców 3 el. - 1000szt. 17. Kreda w opakowaniu tekturowym - 300szt. 18. Składana torba na zakupy w kształcie jabłka - 350szt. 19. Ołówek drewniany barwiony na czarno - 400szt. 20. Piórnik bambusowy z wyposażeniem - 80szt. 21. Piórnik materiałowy ekologiczny z wyposażeniem - 80szt. 22. Komplet Eko papierowo, drewniany z ołówkiem w etui - 500szt 23. Torba materiałowa na zakupy z dnem - 200szt. 24. Torba materiałowa - 500szt. 25. Parasol automatyczny z drewnianą rączką - 15 sztuk 26. Magnesy na lodówkę w określony kształcie - 1000szt. 27. Zegar ścienny kamienny - 15szt. 28. Szpatułka/łopatka drewniana kuchenna do patelni teflonowych - 1000szt. 29. Łyżka kuchenna drewniana - 500szt. 30. Szachy drewniane - 15szt. 31. Termos o pojemności 500 ml - 20szt. 32. Kubek ceramiczny z uchem - 200szt 33. Dwustronnie nadrukowany materiał tekstylny na ściankę reklamową - 1szt. 34. Torba papierowa duża- 100szt 35. Torba papierowe mała - 100szt. Część 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych w ramach punktu informacyjnego PROW 2014-2020. 1. Plecak mały dziecięcy - 40 szt. 2. Worko-plecak na buty, dziecięcy ze sznurkiem- 300 szt. 3. Kamizelka odblaskowa dziecięca -500 szt. 4. Kamizelka odblaskowa - dorosły -289 szt. 5. Czapka z daszkiem regulowana - 300 szt. 6. Zawieszka odblaskowa miękka -500 szt. 7. Opaski odblaskowe samozaciskowe - 500 szt. 8. Rowerowe światełko migające - 400 szt. 9. Gniotek antystresowy - 150 szt. 10. Nóż do krojenia jabłek -275 szt. 11. Ściereczka do czyszczenia okularów - 300 szt. 12. T-shirt damski polo z krótkim rękawem - 13 szt. 13. T-shirt męski polo z krótkim rękawem - 7 szt. 14. Zestaw sztućców 3 elementy - 300 szt. 15. Kreda w opakowaniu tekturowym - 300 szt. 16. Składana torba na zakupy w kształcie jabłka - 300 szt. 17. Ołówek drewniany barwiony na czarno - 300 szt. 18. Piórnik bambusowy z wyposażeniem - 40 szt. 19. Piórnik materiałowy ekologiczny z wyposażeniem - 40 szt. 20. Komplet Eko papierowo, drewniany z ołówkiem w etui - 500 szt. 21. Torba materiałowa na zakupy z dnem z nadrukiem - 250 szt. 22. Torba materiałowa - 250 szt. 23. Podkładka pod kubek na korku z nadrukiem - 400 szt. 24. Magnesy na lodówkę w określonym kształcie - 400 szt. 25. Zegar ścienny kamienny - 12 szt. 26. Power bank - 60 szt. 27. Szpatułka/łopatka drewniana kuchenna do patelni teflonowych - 500 szt. 28. Łyżka kuchenna drewniana - 150 szt. 29. Szachy drewniane - 15 szt. 30. Termos o pojemności 500 ml - 50 szt. 31. Kubek ceramiczny z uchem - 40 szt. 32. Ścianka reklamowa łukowa KSOW - 1 szt. wraz z dwustronną nadrukowaną grafiką na materiale 33. Teczka jednobigowa na dokumenty KSOW - 400 szt. 34. Torby papierowe KSOW duża - 50 szt. 35. Torby papierowe KSOW mała - 150 szt. 36. Teczka konferencyjna Ekoskóra A3 na zamek błyskawiczny - 10 szt. 37. Roll-up -1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 1a i 1b do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39294100-0
Dodatkowe kody CPV: 22462000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych dla potrzeb Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40060.98
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Paweł Kędzierski prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą INTERMEDIA Paweł Kędzierski,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
46611.38
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych w ramach punktu informacyjnego PROW 2014-2020 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30713.37
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Paweł Kędzierski prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą INTERMEDIA Paweł Kędzierski,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40020.89
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup części zamiennych, akumulatorów, oleju i ogumienia na potrzeby obsługi samochodów służbowych WPR SP ZOZ w Lublinie
- Dostawa odczynników chemicznych do realizacji zajęć dydaktycznych (2)
- Przebudowa i rozbudowa dwóch budynków na potrzeby Regionalnego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Cholewiance
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Naprawa kominów i dachu części starej - budynek B, C Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS w Lublinie
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów popularyzacyjnych
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z oznakowaniem na potrzeby Ministerstwa Infrastruktury.
- Dostawa: podkładek korkowych, karteczek samoprzylepnych, pendrive, termoaktywnych kubków, notesów klejonych
- "Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Dostawa materiałów biurowych, sprzętu biurowego i smyczy z nadrukiem (postępowanie z podziałem na 3 części)
- Zaprojektowanie, wykonanie i montaż czterech tablic informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.