To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2019-08-14
Og³oszenie nr 510171272-N-2019 z dnia 14-08-2019 r.
Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku : Dostawa drukowanych publikacji dla Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia:
obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 552691-N-2019
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku , Krajowy numer identyfikacyjny 36701129000000,
ul. Pl. W³adys³awa Bartoszewskiego
1,
80-862
Gdañsk, woj.
pomorskie, pañstwo
Polska, tel.
58 323 75 20, e-mail
a.dlugosz@muzeum1939.pl, faks
58 323 75 30.
Adres strony internetowej (url): www.muzeum1939.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny: Pañstwowa Instytucja Kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dostawa drukowanych publikacji dla Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku
Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):ZP.280.9.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:oPrzedmiotem zamówienia jest dostawa drukowanych publikacji ( kod CPV: 22100000-1, 79800000-2). oPostêpowanie podzielone jest na 2 czê¶ci. oSzczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do niniejszej SIWZ oraz istotne postanowienia umowy za³±cznik nr 4 do SIWZ . 1.Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert czê¶ciowych. 2.Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na jedn± lub wszystkie czê¶ci zamówienia. 3.Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7. 4.Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych. 5.Zamawiaj±cy nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 6.Zamawiaj±cy nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 7.Zamawiaj±cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8.Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym odpowiednio Za³±cznik nr 4 do SIWZ stosowanym odpowiednio do ka¿dej czê¶ci zamówienia odrêbnie. 9.Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku wykonania osobistego wykonania zamówienia przez wykonawcê. Na podstawie art. 36b Ustawy Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez wykonawcê czê¶ci zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcy oraz podania przez wykonawcê nazw (firm) podwykonawców. 10.Je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. Je¿eli dokumentacja wskazywa³aby w odniesieniu do niektórych materia³ów znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza sk³adanie "produktów" równowa¿nych. Wszelkie "produkty" pochodz±ce od konkretnych producentów, okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ towary, aby spe³niæ wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego i stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagañ parametrów jako¶ciowych, Zamawiaj±cy rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ Zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Tak wiêc pos³ugiwanie siê nazwami producentów / produktów / ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. Zamawiaj±cy, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazuj±c oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocze¶nie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:
tak
II.5) G³ówny Kod CPV: 22100000-1
Dodatkowe kody CPV: 79800000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZÊ¦Æ NR: 1 NAZWA: wykonanie us³ug drukarskich |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/07/2019 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
320137.14
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Petit-sk³ad-druk-oprawa Wojciech Guz i wspólnicy spó³ka komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
344505.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZÊ¦Æ NR: 2 NAZWA: wykonanie us³ug drukarskich |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/07/2019 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
21247.50
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Libra -Print Daniel Pu³awski
tak Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
18506.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAÑSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badañ ankietowych przez Urz±d Statystyczny w Gdañsku
- Dostawa sprzêtu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podzia³em na zadania.
- Us³uga wykonywania i dostarczania obiadów do Zespo³u Szkó³ Ogólnokszta³c±cych Nr 6 w Gdañsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pe³nieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ¶cie¿ka pieszo-rowerowa z pla¿y Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa ¶rodków higienicznych i ¶rodków czysto¶ci dla S±du Okrêgowego w Gdañsku
wiêcej: przetargi w Gdañsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materia³ów informacyjno-promocyjnych (gad¿etów ekologicznych) oraz wizualizacyjnych na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
- Wydanie monografii naukowych
- "Us³uga wdro¿enia i utrzymywania obs³ugi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Druk i monta¿ na terenie województwa mazowieckiego 128 banerów oraz druk i dostarczenie do delegatur Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Mazowieckiego 1139 banerów wraz z opaskami do monta¿u banerów
- Us³uga polegaj±ca na wydrukowaniu ksi±¿ek i folderów dla Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina - 4 czê¶ci
- Zakup us³ug utrzymania druku, serwisu drukarek i urz±dzeñ wielofunkcyjnych wraz z us³ug± druku pod±¿aj±cego dla Mazowieckiego Oddzia³u Wojewódzkiego NFZ oraz Delegatur
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





