eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › "Dostawa wraz z montażem systemów audiowizualnych w salach dydaktycznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-09

Ogłoszenie nr 510171105-N-2020 z dnia 09-09-2020 r.

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach: "Dostawa wraz z montażem systemów audiowizualnych w salach dydaktycznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560551-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540139127-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 15480000000000, ul. ul. 1 Maja 50, 40-287 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2577000 w. 7108, 2577108, e-mail bzp@ue.katowice.pl, faks 32 257 74 99,2577108.
Adres strony internetowej (url): www.ue.katowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa wraz z montażem systemów audiowizualnych w salach dydaktycznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP 006/04041/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem urządzeń systemu audiowizualnego zgodnie z przyjętą standaryzacją wraz z wykonaniem robót towarzyszących. 2. Planowane efekty: a) ujednolicenie rozwiązań systemowych, b) bieżące monitorowanie stanu technicznego sal poprzez zamontowanie systemu kamer z możliwością podglądu w pomieszczeniu pracowników obsługi procesu dydaktycznego, c) zwiększenie komfortu pracy pracowników Uczelni. 3. Zakres zamówienia obejmuje: a) dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń systemu projekcyjnego, b) dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń systemu nagłośnienia, c) dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń systemu sterowania, d) dostawę, montaż i uruchomienie urządzenia klimatyzacyjnego w sali 313/314 w budynku B, e) towarzyszące prace budowlane i elektryczne. 4. Dostawa: a) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do wskazanej lokalizacji na koszt własny i własnym staraniem urządzenia/materiały/sprzęt określone w załącznikach nr 3 oraz 1 SIWZ. b) Wykonawca zobowiązuje się do dokonania dostawy przedmiotu umowy w sposób umożliwiający bezpieczną i niezakłóconą pracę Zamawiającego. c) Odbiór przedmiotu dostawy potwierdzony zostanie podpisaniem protokołu wykonania. Dostawa poszczególnych elementów (części) lub urządzeń składających się na przedmiot umowy nie jest równoznaczna z przekazaniem ich do eksploatacji. Protokół odbioru przedmiotu umowy może być podpisany dopiero po należytym wykonaniu całości przedmiotu umowy. 5. Roboty towarzyszące odbędą się w zakresie i na warunkach określonych w: a) specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) dokumentacji projektowej, c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 6. Obowiązki Wykonawcy oraz Zamawiającego w zakresie dostawy oraz wykonania robót towarzyszących określa formularz nr 9 SIWZ stanowiący Wzór umowy 7. Zakres zamówienia określają: a) wykaz dokumentacji wykonawczych - Załącznik nr 1 SIWZ, b) wykaz przedmiarów robót - Załącznik nr 2 SIWZ, c) wykaz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 3 SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 32321200-1


Dodatkowe kody CPV: 45214400-4, 45111100-9, 45111220-6, 45430000-0, 45410000-4, 45442100-8, 45432220-2, 45421141-4, 45331000-6, 45330000-9, 45311100-1, 45311200-2, 32330000-5, 32340000-8, 45210000-2, 45314000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 910696.42
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SMT S. C.. Adam Tkacz, Tomasz Bubel
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gen. Jankego 125a/12
Kod pocztowy: 40-616
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 903901.39
Oferta z najniższą ceną/kosztem 903901.39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 903901.39
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Podwykonawca- branża budowlana P.R.U. REMŚLUS B.Z.Łysek S.C. ul. Kasprzaka 52/62 41-303 Dąbrowa Górnicza


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.